vooral tijdens dikke nrsPierrePruuk wrote:Interviews tijdens livesets, hou toch je gore waffel :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
G
dat ik op hardtraxx zit te spammen terwijl ik beter aan een opdracht voor een klant kan werken...
is toch ook veel nuttigerKSwoosh wrote:dat ik op hardtraxx zit te spammen terwijl ik beter aan een opdracht voor een klant kan werken...
spammen 4 life
ik stelde me voor aan rico als jou leerling, toen wist hij wie ik was
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
haha dat was epischdjpatt wrote:is toch ook veel nuttigerKSwoosh wrote:dat ik op hardtraxx zit te spammen terwijl ik beter aan een opdracht voor een klant kan werken...
spammen 4 life![]()
ik stelde me voor aan rico als jou leerling, toen wist hij wie ik was
maar dat shirt dat je aanhad
-
G
ik had em ook willen ziendj-rico01 wrote:haha dat was epischdjpatt wrote:is toch ook veel nuttigerKSwoosh wrote:dat ik op hardtraxx zit te spammen terwijl ik beter aan een opdracht voor een klant kan werken...
spammen 4 life![]()
ik stelde me voor aan rico als jou leerling, toen wist hij wie ik was![]()
maar dat shirt dat je aanhad
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
moe zijn
school verneuken
je kut voelen
alles verneuken
zelfs produceren gaat verneukt
en niet kunnen draaien omdat je mixer voor reparatie is opgestuurd
dit zijn wel mijn irritatie momenten van vandaag

dit zijn wel mijn irritatie momenten van vandaag
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Heb er een stuk of 10 gespot 
morgen weer moet stage lopen en autorijden en eigenlijk ook nog moet sporten,
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
zo weer naar school, en als de dag voorbij is horen jullie wel weer me irritatie van de dag 
Bouwlui die heipalen slaan, 's ochtends vroeg naast je flat

Richting je stage gaan, kom je onderweg langs het spoor op. Staan er 8 gemeentewerkers om iemand heen met een schop in de hand of iets anders, kijken hoe 1 iemand een gat aan het graven is. :')
Ja dat is normaal bij hun was hier ook aantal van die gasten stonden er met schoffels zijn er maar 2 van de 8 aan het schoffelen de rest is beetje om zich heen kijken.D-Ruz wrote:Richting je stage gaan, kom je onderweg langs het spoor op. Staan er 8 gemeentewerkers om iemand heen met een schop in de hand of iets anders, kijken hoe 1 iemand een gat aan het graven is. :')
Mol wrote:Bouwlui die heipalen slaan, 's ochtends vroeg naast je flat![]()
-
G
van 8 tot 8 fzo tocH?Teknizion wrote:Mol wrote:Bouwlui die heipalen slaan, 's ochtends vroeg naast je flat![]()
volgens mij beginnen ze al om 7 uurKSwoosh wrote:van 8 tot 8 fzo tocH?Teknizion wrote:Mol wrote:Bouwlui die heipalen slaan, 's ochtends vroeg naast je flat![]()
irritatie moment van dit moment.
Dat ik nu binnen saai zit te werken, terwijl het heerlijk weer buiten is
En ik liever in het zonnetje ga slapen
Dat ik nu binnen saai zit te werken, terwijl het heerlijk weer buiten is
-
C
Het internet op mijn school!
bah bah!
bah bah!
Het werkt blijkbaar tochrobkuh1990 wrote:Het internet op mijn school!
bah bah!
-
C
Dat wel, maar om de 10 minuten opnieuw inloggen, websites niet bereikbaar etc
om 3 uur gaan slapen na een avondje bierpoker
Dan om half 8 opstaan om half 9 in school te zijn om dan te horen dat de eerste 2 lesuren geschrapt worden 
Och dat is wel heeeel vervelend... Kutschool, vroeger ook zat gehad!nielstil wrote:om 3 uur gaan slapen na een avondje bierpokerDan om half 8 opstaan om half 9 in school te zijn om dan te horen dat de eerste 2 lesuren geschrapt worden
-
G
Adobe die blijkbaar alle media bestanden die ik ooit geopend heb, kopieerd naar een cache map op de C schijf...
daar was dus die 20GB opslag gevbleven...
Heb pas hetzelfde mee gemaakt. Was ook een 8gb aan bestanden.KSwoosh wrote:Adobe die blijkbaar alle media bestanden die ik ooit geopend heb, kopieerd naar een cache map op de C schijf...