Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten 
Je moet ook eerst kauwen, en dan pas slikkenDaveytl wrote:Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten
Je moet ook eerst kauwen, en dan pas slikkenDaveytl wrote:Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten
En niet iets proberen door te slikken wat ergens aan vast zit.roberttt wrote:Je moet ook eerst kauwen, en dan pas slikkenDaveytl wrote:Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten
Sommig voedsel kauw ik liever niet op hoorroberttt wrote:Je moet ook eerst kauwen, en dan pas slikkenDaveytl wrote:Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten
Today Not TomorrowChukkels wrote:Tactical Narcotics Team
Telephone nursing telecinePommer wrote:Today Not TomorrowChukkels wrote:Tactical Narcotics Team
TrinitrotolueneRAW-vizion wrote:Telephone nursing telecinePommer wrote:Today Not TomorrowChukkels wrote:Tactical Narcotics Team
heb ik een goeie tip voor jeoostzaner wrote:wanneer je en aft in je mond hebt.
Dat is super chil ja. notoostzaner wrote:wanneer je en aft in je mond hebt.
faalhaasThe Indicator wrote:Je je afvraagt waarom je kick zo raar klinkt en de punch maar uit 1 speaker komt en er dan achter komen dat ie naar links gepanned staat :')
antwoord je pm esdjpatt wrote:faalhaasThe Indicator wrote:Je je afvraagt waarom je kick zo raar klinkt en de punch maar uit 1 speaker komt en er dan achter komen dat ie naar links gepanned staat :')
wat doe je uberhaupt bij de panknop van je kickdjpatt wrote:faalhaasThe Indicator wrote:Je je afvraagt waarom je kick zo raar klinkt en de punch maar uit 1 speaker komt en er dan achter komen dat ie naar links gepanned staat :')
bij mij staat dat volume zo zacht, ik hoor ze niet eensdjpatt wrote:hebben jullie ook dat het filmpje automatisch start ??