Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten 
Je moet ook eerst kauwen, en dan pas slikkenwrote:Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten
Je moet ook eerst kauwen, en dan pas slikkenwrote:Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten
En niet iets proberen door te slikken wat ergens aan vast zit.wrote:Je moet ook eerst kauwen, en dan pas slikkenwrote:Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten
Sommig voedsel kauw ik liever niet op hoorwrote:Je moet ook eerst kauwen, en dan pas slikkenwrote:Als er iets vast zit in je keel, bijvoorbeeld eten
Today Not Tomorrowwrote:Tactical Narcotics Team
Telephone nursing telecinewrote:Today Not Tomorrowwrote:Tactical Narcotics Team
Trinitrotoluenewrote:Telephone nursing telecinewrote:Today Not Tomorrowwrote:Tactical Narcotics Team
heb ik een goeie tip voor jewrote:wanneer je en aft in je mond hebt.
Dat is super chil ja. notwrote:wanneer je en aft in je mond hebt.
faalhaaswrote:Je je afvraagt waarom je kick zo raar klinkt en de punch maar uit 1 speaker komt en er dan achter komen dat ie naar links gepanned staat :')
antwoord je pm eswrote:faalhaaswrote:Je je afvraagt waarom je kick zo raar klinkt en de punch maar uit 1 speaker komt en er dan achter komen dat ie naar links gepanned staat :')
wat doe je uberhaupt bij de panknop van je kickwrote:faalhaaswrote:Je je afvraagt waarom je kick zo raar klinkt en de punch maar uit 1 speaker komt en er dan achter komen dat ie naar links gepanned staat :')
bij mij staat dat volume zo zacht, ik hoor ze niet eenswrote:hebben jullie ook dat het filmpje automatisch start ??