Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Blikken bier een uurtje voor vertrek in de vriezer leggen, daarna inwikkelen in aluminiumfolie en in je koelbox met koelelementen. Geheid op zondag nog koud bier.


Maat al dat bier is vrijdagavond al op hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Remi schreef:
Blikken bier een uurtje voor vertrek in de vriezer leggen, daarna inwikkelen in aluminiumfolie en in je koelbox met koelelementen. Geheid op zondag nog koud bier.


Maat al dat bier is vrijdagavond al op hoor

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Blikken bier een uurtje voor vertrek in de vriezer leggen, daarna inwikkelen in aluminiumfolie en in je koelbox met koelelementen. Geheid op zondag nog koud bier.

En mocht het onverhoopt toch lauw zijn: het is bij ons een soort van 'traditie' geworden om op zondag lauwe blikken Kanon / Gladiator en andere meuk van 10% te drinken. Dit is een protip > na 1 blik instant tipsy. Super effectief.


Amsterdam Navigator is ook een aanrader daarvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Lennard95 schreef:
Remi schreef:
Blikken bier een uurtje voor vertrek in de vriezer leggen, daarna inwikkelen in aluminiumfolie en in je koelbox met koelelementen. Geheid op zondag nog koud bier.


Maat al dat bier is vrijdagavond al op hoor

:yes:

Als je je netjes aan de limiet houdt wellicht wel, ja. Wat extra litertjes gaan altijd wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Blikken bier een uurtje voor vertrek in de vriezer leggen, daarna inwikkelen in aluminiumfolie en in je koelbox met koelelementen. Geheid op zondag nog koud bier.

En mocht het onverhoopt toch lauw zijn: het is bij ons een soort van 'traditie' geworden om op zondag lauwe blikken Kanon / Gladiator en andere meuk van 10% te drinken. Dit is een protip > na 1 blik instant tipsy. Super effectief.


Amsterdam Navigator is ook een aanrader daarvoor


4,5 liter Strohrum (80%) :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Blikken bier een uurtje voor vertrek in de vriezer leggen, daarna inwikkelen in aluminiumfolie en in je koelbox met koelelementen. Geheid op zondag nog koud bier.

En mocht het onverhoopt toch lauw zijn: het is bij ons een soort van 'traditie' geworden om op zondag lauwe blikken Kanon / Gladiator en andere meuk van 10% te drinken. Dit is een protip > na 1 blik instant tipsy. Super effectief.


Amsterdam Navigator is ook een aanrader daarvoor


4,5 liter Strohrum (80%) :oh:


How to erase someones entire harddrive.... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Blikken bier een uurtje voor vertrek in de vriezer leggen, daarna inwikkelen in aluminiumfolie en in je koelbox met koelelementen. Geheid op zondag nog koud bier.

En mocht het onverhoopt toch lauw zijn: het is bij ons een soort van 'traditie' geworden om op zondag lauwe blikken Kanon / Gladiator en andere meuk van 10% te drinken. Dit is een protip > na 1 blik instant tipsy. Super effectief.


Amsterdam Navigator is ook een aanrader daarvoor


4,5 liter Strohrum (80%) :oh:

Dat was echt mijn stomste idee ooit, om dat in de toetsweek op de middelbare te gaan zuipen met een maat van me voor onze geschiedenistoets :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 16:09 
 
Hardtraxx Elite

Ik wil graag voor Defqon wat gezonde dingen meenemen om te eten. Ben namelijk nu 7 weken bezig met sport en gezond eten dus wil niet te gek doen op Defqon wat dat betreft, doe al gek genoeg. Bedoel kwark en tomaten bijvoorbeeld is vrijdagavond denk ik al niet meer lekker. Neem wel 1 koeltasje mee maar daar zit ook drinken in.

Hebben jullie nog tips voor groentes en andere gezonde dingen die een beetje lekker blijven? Fruit is geen optie aangezien ik daar allergisch voor ben ( voor wel meer dingen maar die filter ik wel tussen jullie eventuele suggesties uit )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Rickzel schreef:
4,5 liter Strohrum (80%) :oh:

Dat was echt mijn stomste idee ooit, om dat in de toetsweek op de middelbare te gaan zuipen met een maat van me voor onze geschiedenistoets :lol:


Sowieso heb jij veel stommere ideeën gehad. :lol:

Hard4Us schreef:
Ik wil graag voor Defqon wat gezonde dingen meenemen om te eten. Ben namelijk nu 7 weken bezig met sport en gezond eten dus wil niet te gek doen op Defqon wat dat betreft, doe al gek genoeg. Bedoel kwark en tomaten bijvoorbeeld is vrijdagavond denk ik al niet meer lekker. Neem wel 1 koeltasje mee maar daar zit ook drinken in.

Hebben jullie nog tips voor groentes en andere gezonde dingen die een beetje lekker blijven? Fruit is geen optie aangezien ik daar allergisch voor ben ( voor wel meer dingen maar die filter ik wel tussen jullie eventuele suggesties uit )

Je zou ingeblikte groenten kunnen meenemen. In Engeland eten ze bijvoorbeeld koude witte bonnen in tomatensaus, zijn erg goed te eten en dus zelfs mogelijk als je geen beschikking hebt over een mini-gasfornuisje om ze op te warmen. Mocht je dat wel hebben kun je denken aan groenten als sperziebonen, linzen, bietjes etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een koeltasje meeneemt en daar een paar van die koelelementen in doet kun jij je kwarkje vrijdagavond nog best eten. Ik at het zelfs zaterdagochtend nog wel. Het moet niet met 30* liggen meuren in je tent maar enigszins koel houden kan wel.
Mocht je makkelijke, houdbare, voedzame dingen mee willen nemen i.h.k.v. afvallen / 'fit' etc dan zou je kunnen kijken naar iets van eiwitrepen ofzo. Die zijn voedzaam en houden je lang verzadigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 16:58 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Als je een koeltasje meeneemt en daar een paar van die koelelementen in doet kun jij je kwarkje vrijdagavond nog best eten. Ik at het zelfs zaterdagochtend nog wel. Het moet niet met 30* liggen meuren in je tent maar enigszins koel houden kan wel.
Mocht je makkelijke, houdbare, voedzame dingen mee willen nemen i.h.k.v. afvallen / 'fit' etc dan zou je kunnen kijken naar iets van eiwitrepen ofzo. Die zijn voedzaam en houden je lang verzadigt.


Eiwitrepen nog niet aan gedacht, thanks!

@Joey Heb de mogelijkheid om het koud te eten, op zich lijken me witte bonen in tomatensaus best goed te kanen koud. Thanks!

Edit: Zat er zelf ook aan te denken om nog zo'n kant en klare maaltijd salade mee te nemen voor de vrijdag/zaterdag, dat blijft meestal ook wel redelijk goed als het niet te warm is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Doe beide zelf al jaren :) Vrijdagavond maaltijdsalade met aardappels van de AH en heb als onderdeel van mijn ontbijt Breakers, van die yoghurt zakjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kleine pak Campina vanille vla is ook heerlijk weg te krijgen zaterdagochtend. :yes:
Had op Intents een droge krentenbol en een melige appel, rookie mistake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik overleef zo'n weekend zelf meestal op knakworst en appelmoes. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik overleef zo'n weekend zelf meestal op knakworst en appelmoes. :lol:


Een knakkie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Remi schreef:
Als je een koeltasje meeneemt en daar een paar van die koelelementen in doet kun jij je kwarkje vrijdagavond nog best eten. Ik at het zelfs zaterdagochtend nog wel. Het moet niet met 30* liggen meuren in je tent maar enigszins koel houden kan wel.
Mocht je makkelijke, houdbare, voedzame dingen mee willen nemen i.h.k.v. afvallen / 'fit' etc dan zou je kunnen kijken naar iets van eiwitrepen ofzo. Die zijn voedzaam en houden je lang verzadigt.


Eiwitrepen nog niet aan gedacht, thanks!

@Joey Heb de mogelijkheid om het koud te eten, op zich lijken me witte bonen in tomatensaus best goed te kanen koud. Thanks!

Edit: Zat er zelf ook aan te denken om nog zo'n kant en klare maaltijd salade mee te nemen voor de vrijdag/zaterdag, dat blijft meestal ook wel redelijk goed als het niet te warm is.


Vlees invriezen en een wegwerp bbq meenemen voor de vrijdag. Verder inderdaad kwark, eiwitrepen, havermout, breakers, noten, tonijn in blik, kipfilet etc. en op zaterdag/zondag overdag wat op het festival halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had vorig jaar Brinta met Blauwe bessen als ontbijt. En nog broccolisoep en broodjes gehaktballen in satésaus.
Verder nog m'n halve fruitwinkel meegenomen (jonge kokosnoot, mangosteen en dragonfruit).
De tweede ochtend kwamen er mensen van een ander veld om kokos te halen :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 21:35 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Had vorig jaar Brinta met Blauwe bessen als ontbijt. En nog broccolisoep en broodjes gehaktballen in satésaus.
Verder nog m'n halve fruitwinkel meegenomen (jonge kokosnoot, mangosteen en dragonfruit).
De tweede ochtend kwamen er mensen van een ander veld om kokos te halen :lol: .


Broccoli soep is goeie man! Denk dat ik mn bakkie amandelen meeneem en n bak kwark als ontbijt, hopelijk is die nog te pruimen zaterdagochtend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ook koolhydraten/ vezels meepakken bij je ontbijt. Muesli, Brinta of Havermout. Amandelen zijn zeker goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Joey schreef:
Ik overleef zo'n weekend zelf meestal op knakworst en appelmoes. :lol:


Een knakkie...


Pff dat was me wat. Een nakkie na elk knakkie!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 'prakkie' van de vorige dagen (bijv. rijst of pasta ofzo) kun je prima vrijdagavond en zaterdagochtend nog eten. Eventueel wel koud maar ik vind dat altijd wel prima te doen. Heb je een fatsoenlijke bodem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 10:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tip, gerookte kip en knakworsten, kan prima koud gegeten worden en kan je op brood met vanalles pleuren.

Je kan eveneens een skere waterkoker meenemen, deze met knakworsten en al aan het koken brengen in het toiletgebouw. Daarnaast heb je ook bakjes noodles/neppasta waar je alleen kokend water bij hoeft te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, knakworsten in een waterkoker. Heb dat voor de vorige editie van VWAB in het hotel gedaan. Was wel lachen.

Of de ochtend erna, idk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Een 'prakkie' van de vorige dagen (bijv. rijst of pasta ofzo) kun je prima vrijdagavond en zaterdagochtend nog eten. Eventueel wel koud maar ik vind dat altijd wel prima te doen. Heb je een fatsoenlijke bodem.

Fatsoenlijke bodem kweek ik liever met een verse maaltijd op de camping. Vorig jaar stonden daar wat goede standjes waaronder 1 met bijv. sate en nasi

Maar ieder zijn ding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Remi schreef:
Een 'prakkie' van de vorige dagen (bijv. rijst of pasta ofzo) kun je prima vrijdagavond en zaterdagochtend nog eten. Eventueel wel koud maar ik vind dat altijd wel prima te doen. Heb je een fatsoenlijke bodem.

Fatsoenlijke bodem kweek ik liever met een verse maaltijd op de camping. Vorig jaar stonden daar wat goede standjes waaronder 1 met bijv. sate en nasi

Maar ieder zijn ding :P


Ik heb ook graag een fatsoenlijke maaltijd, maar gelukkig heb ik UrbanDesigner mee en die regelt goed voer op de heenweg (zalm, boerenkool en zoete aardappel). Kan zeker de eerste avond goed op teren met wat despo's en pintemannen.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic