58172 · pagina's bekeken (diagram)
Ja dat zie ik ook wel..Mike-O wrote:Iedere dag. Om foto's te plaatsen/bekijken, agenda bij te werken en om te zien wat vrienden in hun agenda hebben staan.
Ja dat zie ik ook wel..Mike-O wrote:Iedere dag. Om foto's te plaatsen/bekijken, agenda bij te werken en om te zien wat vrienden in hun agenda hebben staan.
Same. Echt verschrikkelijk93Wesley93 wrote: als ik eenmaal Partyflock open kan ik zo een uur ronddwalen op die site van pagina tot pagina
SameInemiene wrote:Nooit.. Ik heb het niet eens
Mike-O wrote:56755 · pagina's bekeken (diagram)wesskeej wrote:Olijfboompje wrote:131494 · pagina's bekeken (diagram)
169386
·
pagina's bekeken (diagram)
Dat vind ik zelf ook altijd handig ja! En vind het soms wel leuk om reacties bij feesten van een aantal jaar geleden terug te lezenRik wrote:Elke dag. Vind leuk om te kijken welke feestjes er zijn en waar ik nog heen kan gaan en daarbij een beetje dom discussieren natuurlijkOok kun je mooi bijhouden waar je geweest bent
.
Inderdaad, heb daar 4 van m'n 5 waarschuwingen gekregen, waaronder een 3 dagen lange ban xDlivinforthemusic wrote:Ook de nodige bans gehad voor onzin/spam
praten over pizza's in hardbass 2011 topic werd niet gewaardeerd
eten is belangrijk voor een feest :o