Iemand nog tips voor Warschau, Krakau, Boedapest? 
sonnebloem wrote:Iemand nog tips voor Albufeira?
sonnebloem wrote:Iemand nog tips voor Albufeira?
Golfkar huren plsramon038 wrote:12 dagen Sunny Beach..
Ik heb er zin in, na al die verhalen hierboven.........
kutzooi
Club Heaven heeft op dinsdag Outsiders & Darkraver en verder veel andere bekende DJ's. Voor de rest gewoon beetje ontdekken, het is 1 lange straat het nieuwe gedeelte. Oude gedeelte is wat meer kroegjes en gezelligheid.Appelsapman wrote:sonnebloem wrote:Iemand nog tips voor Albufeira?
Ik geloof dat het doorgaat, ik zal vanavond bij m'n ouders op de koffie en willen ze gaan boeken, villa voor 6 personen geloof ik met prive zwembad..sonnebloem wrote:Ik zou het doen, afgelopen half jaar 5 maand geweest
Heerlijk, wel wat beter dan een klein studentenkamertjeSpitta wrote:Ik geloof dat het doorgaat, ik zal vanavond bij m'n ouders op de koffie en willen ze gaan boeken, villa voor 6 personen geloof ik met prive zwembad..sonnebloem wrote:Ik zou het doen, afgelopen half jaar 5 maand geweest
Hier ook! heel veel zin in.Indyy wrote:Over 2 weken vertrekken richting Albufeira, potje zin in!
Hardtraxx meeting bij Darkraver & Outsiderstijntjuh120 wrote:Hier ook! heel veel zin in.Indyy wrote:Over 2 weken vertrekken richting Albufeira, potje zin in!
Beetje uit te houden 12 dagen?Pommer wrote:Woensdag terug gekomen van 12 dagen Malta met vrienden, legendarische vakantie weer.
We zijn 1 avond thuis geblevenramon038 wrote:Beetje uit te houden 12 dagen?Pommer wrote:Woensdag terug gekomen van 12 dagen Malta met vrienden, legendarische vakantie weer.
Ik ga zelf volgende week donderdag 12 dagen naar Sunny Beach, maar denk dat het toch best wel lang is.. 12 dagen
2 jaar terug 12 dagen Sunny beach geweest. Na een week waren we het hotel eten spuugzat en iedere dag uit eten geweest daarna. 1 dagje thuis gebleven en het verbaasde me iedere avond weer hoe achterlijk zaten voor te drinken, dus het is zeker vol te houden. Wat extra wilskracht natuurlijk.ramon038 wrote:Beetje uit te houden 12 dagen?Pommer wrote:Woensdag terug gekomen van 12 dagen Malta met vrienden, legendarische vakantie weer.
Ik ga zelf volgende week donderdag 12 dagen naar Sunny Beach, maar denk dat het toch best wel lang is.. 12 dagen
Eindelijk geboekt, met z'n zessen 13 dagen in het Ritz resort op Willemstad tussen 24-12 en 03-01sonnebloem wrote:Ik zou het doen, afgelopen half jaar 5 maand geweest
Achter mn oude stageplek haha, liep er altijd heen op de weg er naar toeSpitta wrote:Eindelijk geboekt, met z'n zessen 13 dagen in het Ritz resort op Willemstad tussen 24-12 en 03-01sonnebloem wrote:Ik zou het doen, afgelopen half jaar 5 maand geweest![]()
Wat heb ik toch lieve ouders
Tips?
Ben daar 2 weken geleden ook geweest, waren 7 top dagen. Overdag genoeg te doen daar. Bootje gehuurd, quads gehuurd, meegegaan met een partyboot en daarna naar Megapark (de meter baco is een aanraderThe Venator wrote:Volgende week 8 dagen naar Mallorca, wat ben ik daar aan toe zeg
Done thatsonnebloem wrote:Achter mn oude stageplek haha, liep er altijd heen op de weg er naar toeSpitta wrote:Eindelijk geboekt, met z'n zessen 13 dagen in het Ritz resort op Willemstad tussen 24-12 en 03-01sonnebloem wrote:Ik zou het doen, afgelopen half jaar 5 maand geweest![]()
Wat heb ik toch lieve ouders
Tips?![]()
-Santa Barbara Golf resort is wel een vet plekje voor uitzicht, kijk je over het resort heen. Mag je gewoon inkarren.
-Westpunt, met name het vissershaventje, lokale bevolking die vangsten binnenhalen en visafval waardoor je 99% kans hebt om een duikje te wagen met schildpadden.
-Alley in Willemstad. Elke dinsdag uurtje happyhour voor omgerekend 7.5 euro en daarna gewoon tot uurtje of 3 van de kaart. Op loopafstand.
-BBQ express, heerlijk afhaaleten! Zit aan caracasbaaiweg. Echt een aanrader.
-Doe een duiktripje, snorkelen ook al supervet.
-Als je geluk hebt kun je fuikdag meepakken, eerste zondag van het nieuwe jaar. Dit is echt bizar haha.
Zal ongetwijfeld nog veel meer zijn, anders moet je even een pm'tje doen