Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Een weekje Terschelling met 4 andere maten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 17:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

FabienNieto schreef:
phoenix schreef:
13-20 juli naar Texel! Appartementje aan de dorpsstraat. Weet iemand of der een tent/kroeg is die niet vies is van een hardstyle uurtje op het einde van de avond?


Misschien heb ik al die jaren in het rustige gedeelte gezeten maar valt er in Texel uit te gaan?


ja zitten wel een kroeg en een soort discotheek achtig iets. ga maar eens kijken bij paal 17 (geloof dat het zo heet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
10 dagen naar lloret en 8 dagenn aar ibiza, iemand die daar ergens een kroeg/club weet waar ze de hardere stijlen draaien?


in lloret heb je bumpers die nog wel eens een leuke artiest willen neerzetten, vorig jaar bij darkraver geweest. Ook zit er nog een andere kleinere (tropical nog iets ofzo?) daar heb je wat hitjes later op de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Temptation in Lloret, heb je elke avond hardstyle/hardcore dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

twee jaar terug naar Brennan Heart en Korsakoff geweest in Lloret. Weet de naam niet meer maar tent zat tegenover Tropics ergens volgens mij.

Iemand die weet wat er qua hardstyle in Albufeira te beleven valt? Of moet ik het houden op mn eigen muziek in het appartement?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

WaVe schreef:
twee jaar terug naar Brennan Heart en Korsakoff geweest in Lloret. Weet de naam niet meer maar tent zat tegenover Tropics ergens volgens mij.

Iemand die weet wat er qua hardstyle in Albufeira te beleven valt? Of moet ik het houden op mn eigen muziek in het appartement?



Vorig jaar nergens gehoord. Slam Cafe misschien, maar daar was ik alleen vroeg op de avond en wilde de DJ het niet draaien, denk ook niet dat hij het niet had.

Appartement muziek dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
WaVe schreef:
twee jaar terug naar Brennan Heart en Korsakoff geweest in Lloret. Weet de naam niet meer maar tent zat tegenover Tropics ergens volgens mij.

Iemand die weet wat er qua hardstyle in Albufeira te beleven valt? Of moet ik het houden op mn eigen muziek in het appartement?



Vorig jaar nergens gehoord. Slam Cafe misschien, maar daar was ik alleen vroeg op de avond en wilde de DJ het niet draaien, denk ook niet dat hij het niet had.

Appartement muziek dus.


Vorig jaar was er in Slamcafe in sunnybeach Hard With Style van 4 tot 5 ofzo.
Ik ga het vanzelf wel zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

WaVe schreef:
Lenny schreef:
WaVe schreef:
twee jaar terug naar Brennan Heart en Korsakoff geweest in Lloret. Weet de naam niet meer maar tent zat tegenover Tropics ergens volgens mij.

Iemand die weet wat er qua hardstyle in Albufeira te beleven valt? Of moet ik het houden op mn eigen muziek in het appartement?



Vorig jaar nergens gehoord. Slam Cafe misschien, maar daar was ik alleen vroeg op de avond en wilde de DJ het niet draaien, denk ook niet dat hij het niet had.

Appartement muziek dus.


Vorig jaar was er in Slamcafe in sunnybeach Hard With Style van 4 tot 5 ofzo.
Ik ga het vanzelf wel zien :)


Dat is ff mooi, daar ga ik dit jaar heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verwacht wel een hitjesparade a la year of summer etc, maar toch altijd wel leuk aan het eind van je avond :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

WaVe schreef:
Verwacht wel een hitjesparade a la year of summer etc, maar toch altijd wel leuk aan het eind van je avond :cool:


Ach ja, hoop niet dat het zover komt. Hoop dat ik dan al in bed lig met een dame ernaast :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha er is daar wel een lichtelijk mannen overschot :P dus goed je best doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 00:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
haha er is daar wel een lichtelijk mannen overschot :P dus goed je best doen ;)


Amen, wat een sausagefest daar.

Qua hardstyle in Marmaris, weet iemand dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 22:25 
 
Hardtraxxer

Ga naar Renesse, nu al beetje spijt van dat ik daarheen geboekt heb maarja wordt toch alleen maar zuipen daar :P

Zijn er nog leuke clubs qua hardstyle o.i.d.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davalize schreef:
Ga naar Renesse, nu al beetje spijt van dat ik daarheen geboekt heb maarja wordt toch alleen maar zuipen daar :P

Zijn er nog leuke clubs qua hardstyle o.i.d.?


Ben daar van m'n 16e t'm m'n 18e geweest. Ouder dan 18 en je bent al snel te oud daar denk ik.

Veel house/elektro (toen ik d'r was). Hardstyle heb je in Club Four wel een beetje op 't einde (als die nog bestaat).



Ik ga lekker vanaf vrijdag een week richting Kroatië met nog 8 maten van me. Lekker een week zuipen, BBQ'en, chillen en zwemmen in ons zwembad. We hebben namelijk een 10 persoons villa t'm 22 juli :) .

Ben bang dat ik minimaal 5 kilo ga aankomen.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 12:03 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Angerfist ‏@dj_angerfist 3m
Playing at club Temptation! “@stanshit: @dj_angerfist what are you going to do in lloret de mar? I'm also there!!!”
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 23:01 
 

morgen ben ik er vandoor naar italie! lekkaaahhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Temptation in Lloret heeft blijkbaar regelmatig hardstyle/hardcore avondjes.
Komt goed uit, want vanaf morgen ben ik daar op vakantie ^^
Zondagavond Crypsis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net terug van 12 daagjes Griekenland (Kefalonia).
Oh man, geweldig (als ik de verbrande huid en de Harsh Noise cicades uit mijn hoofd zet).

En niet normaal, op elk strand en in elk park (is toch maar 1 op Kefalonia) hoor je Deep House, Minimal House en Tribal House. Best handig wanneer ik mijn iPod en andere apparaten thuisgelaten had.

Oh en in het vliegtuig daarnaartoe, zeer toepasselijke en zeker goddelijke Epic Trance muziek op mn oordopjes die ik per ongeluk mee had (met on-board radio). Oh geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 14:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Morgen op naar Marmaris
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag samen met m'n vriendin 8 dagen naar Sharm el Sheik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Zondag samen met m'n vriendin 8 dagen naar Sharm el Sheik.


Have fun :thumbsup: Ben zelf net terug van vakantie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen op vakantie naar het Amsterdamse Bos. Lekker last-minute besloten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een maand wachten en doorwerken :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:39 
 
Hardtraxx Elite

morgen 2 weken naar spanje, costa del sol :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:00 
 
Hardtraxxer

Voor iedereen die nog naar Sunny Beach gaat, vanaf half4/4uur draaien ze hardstyle bij de Revolution (logo lijkt op die van Qapital). Ze draaien niet alleen de grote hits, heb ook Octavius Augustus (Zany Remix), Gangsters don't dance (normale en remix), destroyer of worlds en wat frequencerz spul voorbij horen komen
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic