In het dagelijks leven kom je vast wel eens rare namen tegen. Bijvoorbeeld op je eerste schooldag als de namenlijst rond gaat. Of op een bonnetje van een aankoop die je gedaan hebt. Welke namen ben jij allemaal tegengekomen?
Zo ben ik vandaag de naam Nardus tegengekomen die bij de Free Record Shop in Kampen werkt 
Chukkels, toen ik me aanmelde bij hardtraxx zag ik hem staan erg aparte naam. 
B
devid
Of, zoals ik op werk: gast van 1.70 die "De Lange" van achternaam heet, en gast van 1.90 met "Korte" als achternaam.wrote:2 mensen kennen die met hun achternaam Vrolijk en Sip heten
Ik ken wel een Juanita, is Spaans en spreek je op z'n plat Nederlands uit als Goewanita..wrote:Joanita. Alsof je zegt: Yo, Anita!
*Naam is Spaans, meisje gewoon Nederlands.. Sorrywrote:Ah die ik ken ik gewoon nederlands. Maarja al die spaanse namen spreek je zo kut uit in het nederlandswrote:Ik ken wel een Juanita, is Spaans en spreek je op z'n plat Nederlands uit als Goewanita..wrote:Joanita. Alsof je zegt: Yo, Anita!Net zoals DJ Juanma
Ik was online black ops aan het doen bij een maat, kom ik 2 gasten tegen met headset,
Ze heette Ringo en nog een vage naam die ik even ben vergeten
Ze heette Ringo en nog een vage naam die ik even ben vergeten
ik ken een Phylos.. maar hij is ook gewoon nederlands
Toen ik nog maandelijks naar de ortho ging zat ik eens te wachten in de wachtruimte en toen werd er een jongen omgeroepen, die heette Zeezak (of zoiets)..
Kerel die ik ken heet Pio, en z'n broertje heet Kick, en hij heeft ook nog een zusje en een zus. Ook beide hele vage korte namen. En z'n moeder heeft een mannennaam, en z'n vader een hele aparte. Nog een keer navragen, heel apart.
B
Ik had een Spaanse uitwisselingsstudent als collega en haar naam was Macarena
Een meisje bij ons uit de straat heet Joska.
mijn zusje heet Joske xDwrote:Een meisje bij ons uit de straat heet Joska.
rusland/polen/oekraine/ "oostblok meisje" ??wrote:Een meisje bij ons uit de straat heet Joska.
Nee haar ouders zijn voor de 100% Nederlands.wrote:rusland/polen/oekraine/ "oostblok meisje" ??wrote:Een meisje bij ons uit de straat heet Joska.
Mijn broer heet henk!wrote:Mijn broertje heet Jiskwrote:mijn zusje heet Joske xDwrote:Een meisje bij ons uit de straat heet Joska.
bij me oude werk kwam k wel een paar wauze namen tegen
en deze was wel het lachwekkends:
frika-delia janssen
en deze was wel het lachwekkends:
frika-delia janssen
Dat dacht ik ook al!wrote:Haha gehaat door je ouders
Gewoon ongewenst toen maar een gare naam gegeven
S
Mijn vriendin heet Minoesj 
A
Mijne heet Ylva, maar dat is Scandinavischwrote:Mijn vriendin heet Minoesj