Bump!
Net 2 met kaas en chorizo op.
Net 2 met kaas en chorizo op.
wut?Fothermucker wrote:had laatst een met pindakaas en banaan was goeie
Ja dat dacht ik eerst ook. Was aan het zoeken op internet naar tosti recepten en had het toen geprobeerd, was serieus lekker lolMeneerEend wrote:wut?Fothermucker wrote:had laatst een met pindakaas en banaan was goeie![]()
Inderdaad.Bas wrote:Tosti met chocopasta![]()
Tosti met chocopasta en banaan
Ligt aan de frituur vergunning of ze die krijgen of niet..Grim wrote:Wie gaat er allemaal een tosti eten op de Tijdmachine?
Je kunt ze beter achter je kleren stoppen om een beetje warm te blijven.Norther66 wrote:Ligt aan de frituur vergunning of ze die krijgen of niet..Grim wrote:Wie gaat er allemaal een tosti eten op de Tijdmachine?
Maar vorig jaar smaakten ze wel goed
Er waren enkel tosti's te verkrijgen vanwege geen frituur vergunning, vandaar mijn vraag.Norther66 wrote:Ligt aan de frituur vergunning of ze die krijgen of niet..Grim wrote:Wie gaat er allemaal een tosti eten op de Tijdmachine?
Maar vorig jaar smaakten ze wel goed
Bacon? Of salami, vind ik persoonlijk wel lekkeryowan wrote:Ik vind het trouwens wel knap, wel een vergunning krijgen voor een evenement, drinken etc. Maar niet om een frituurpan neer te zetten.
Ik lust geen ham maar hou wel van tosti's met alleen maar kaas. Heeft iemand ideeen om iets anders op of onder de kaas te leggen?
stanlesz wrote:Bacon?yowan wrote:Ik vind het trouwens wel knap, wel een vergunning krijgen voor een evenement, drinken etc. Maar niet om een frituurpan neer te zetten.
Ik lust geen ham maar hou wel van tosti's met alleen maar kaas. Heeft iemand ideeen om iets anders op of onder de kaas te leggen?