Hahamikeee wrote:Geeft mischien extra smaak bij je tostiRAW-vizion wrote:Nu aan een heerlijke tosti beginnenalleen jammer dat ik me pink verbrand heb aan het tosti ijzer
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Vaak geen één, dus maar op 1 gestemd, ook omdat ik er in de zomertijd wel zo'n 2 per dag eet. Dus mijn jaargemiddelde komt dan wel bij 1 terecht 
Ik ben er deze zomervakantie dus achtergekomen dat SWEET CHILI SAUCE FUCKING LEKKER OP EEN TOSTI IS
Ja, Sweet Chili Sauce gaat met heel veel dingen samenJolle wrote:Ik ben er deze zomervakantie dus achtergekomen dat SWEET CHILI SAUCE FUCKING LEKKER OP EEN TOSTI IS
Maar het lekkerste is bij de kipmikeee wrote:Ja, Sweet Chili Sauce gaat met heel veel dingen samenJolle wrote:Ik ben er deze zomervakantie dus achtergekomen dat SWEET CHILI SAUCE FUCKING LEKKER OP EEN TOSTI IS
en het is weer tijd voor TOSTI!! 
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
tosti met een dikke klodder mayonaise heerlijk!!!! 
suikerklontje wrote:tosti met een dikke klodder satesaus heerlijk!!!!
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2013
nog nooit geprobeerd eigenlijk
ik doe er meestal sambal op... en soms nog wat ui
-
D
nu ook tijd voor een heerlijke tosti 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heb er daarstraks ook gemaakt! 
Ik nu ff 2 tosti's maken met maïsbrood, kaas, ham en ketchup 
Met maisbrood is idd het lekkerst, heb er vannacht ook ngo een paar gemaaktEl Mare wrote:Ik nu ff 2 tosti's maken met maïsbrood, kaas, ham en ketchup
En sowieso veel lekkerder dan met witbrood he, en tosti's met bruin brood vind ik smerig 
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2013
Maakt bij mij niet uit wat voor brood, tosti is tosti voor mij als er maar 10 plakjes gesmolten kaas opzitten met een dikke plak ham dan vind ik het een tostiEl Mare wrote:En sowieso veel lekkerder dan met witbrood he, en tosti's met bruin brood vind ik smerig
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Met bruin is juist lekkerderEl Mare wrote:En sowieso veel lekkerder dan met witbrood he, en tosti's met bruin brood vind ik smerig
word voor mij ook weer eens tijd voor tosti zeg, al in geen tijden meer op!
hoe wil jij gehakt op je tosti doen? gewoon derop smeren en dan maar hopen dat het goed gaar is?Randleman wrote:zolang het maar BROOD is vind ik alles best
wit of bruin, ik eet het allebei..,
boterham-kaas-ham-kaas-boterham _0_
ham kan ook andere soorten vleeswaren zijn, ik probeer alles uit of het lekker is, van salami tot spek en van gehakt tot casselerib (ofzoiets)
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Tosti met Nutella 
Gebraden gehakt? van die plakjes? kun je ook gewoon op brood doen? net als kipfilet?Dj Skitzo wrote:hoe wil jij gehakt op je tosti doen? gewoon derop smeren en dan maar hopen dat het goed gaar is?Randleman wrote:zolang het maar BROOD is vind ik alles best
ham kan ook andere soorten vleeswaren zijn, ik probeer alles uit of het lekker is, van salami tot spek en van gehakt tot casselerib (ofzoiets)
ow okhardcoresjors wrote:Gebraden gehakt? van die plakjes? kun je ook gewoon op brood doen? net als kipfilet?Dj Skitzo wrote:hoe wil jij gehakt op je tosti doen? gewoon derop smeren en dan maar hopen dat het goed gaar is?Randleman wrote:zolang het maar BROOD is vind ik alles best