haha idd
heerlijk toch die tosti's 
om nom nomwrote:haha iddheerlijk toch die tosti's
om nom nomwrote:haha iddheerlijk toch die tosti's
wrote:Ja hij kostte ook maar 8 euro xDwrote:dan heb je dat ding vast te hard dicht willen doen
dat is nou een budget tostiwrote:wrote:Ja hij kostte ook maar 8 euro xDwrote:dan heb je dat ding vast te hard dicht willen doen
Jij bent echt vaag...wrote:Het is echt heerlijk om bitterballen tussen een tosti te doen, wel eerst eventjes halve minuut in de magnetron anders krijg je het tosti-apparaat niet dicht.
Of slakken met een beetje vermalen banaan!wrote:Het is echt heerlijk om bitterballen tussen een tosti te doen, wel eerst eventjes halve minuut in de magnetron anders krijg je het tosti-apparaat niet dicht.
wrote:Het is echt heerlijk om bitterballen tussen een tosti te doen, wel eerst eventjes halve minuut in de magnetron anders krijg je het tosti-apparaat niet dicht.
Probeer maar is, is echt lekkerwrote:wrote:Het is echt heerlijk om bitterballen tussen een tosti te doen, wel eerst eventjes halve minuut in de magnetron anders krijg je het tosti-apparaat niet dicht.
lolwat??
''kuch'' oude koeien uit de sloot halen ''kuch'' ''kuch''wrote:0 keer raden wat ik net gegeten heb
nee die heb ik niet gegetenwrote:''kuch'' oude koeien uit de sloot halen ''kuch'' ''kuch''wrote:0 keer raden wat ik net gegeten heb
wist hetwrote:nee die heb ik niet gegetenwrote:''kuch'' oude koeien uit de sloot halen ''kuch'' ''kuch''wrote:0 keer raden wat ik net gegeten heb