haha idd
heerlijk toch die tosti's 
om nom nomDj Skitzo wrote:haha iddheerlijk toch die tosti's
om nom nomDj Skitzo wrote:haha iddheerlijk toch die tosti's
Jolle wrote:Ja hij kostte ook maar 8 euro xDDj Skitzo wrote:dan heb je dat ding vast te hard dicht willen doen
dat is nou een budget tostiHardstyle_Ambassador wrote:Jolle wrote:Ja hij kostte ook maar 8 euro xDDj Skitzo wrote:dan heb je dat ding vast te hard dicht willen doen
Jij bent echt vaag...Banaanslak wrote:Het is echt heerlijk om bitterballen tussen een tosti te doen, wel eerst eventjes halve minuut in de magnetron anders krijg je het tosti-apparaat niet dicht.
Of slakken met een beetje vermalen banaan!Banaanslak wrote:Het is echt heerlijk om bitterballen tussen een tosti te doen, wel eerst eventjes halve minuut in de magnetron anders krijg je het tosti-apparaat niet dicht.
Banaanslak wrote:Het is echt heerlijk om bitterballen tussen een tosti te doen, wel eerst eventjes halve minuut in de magnetron anders krijg je het tosti-apparaat niet dicht.
Probeer maar is, is echt lekkerHoofdcoach wrote:Banaanslak wrote:Het is echt heerlijk om bitterballen tussen een tosti te doen, wel eerst eventjes halve minuut in de magnetron anders krijg je het tosti-apparaat niet dicht.
lolwat??
''kuch'' oude koeien uit de sloot halen ''kuch'' ''kuch''djpatt wrote:0 keer raden wat ik net gegeten heb
nee die heb ik niet gegetenthe sidespinnars wrote:''kuch'' oude koeien uit de sloot halen ''kuch'' ''kuch''djpatt wrote:0 keer raden wat ik net gegeten heb
wist hetdjpatt wrote:nee die heb ik niet gegetenthe sidespinnars wrote:''kuch'' oude koeien uit de sloot halen ''kuch'' ''kuch''djpatt wrote:0 keer raden wat ik net gegeten heb