Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 12:36 
 
Hardtraxx Addict

Cavia

Early of Mainstream Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

lambo

verzin je nog eens betere vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja :P

beste hardbass anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Duidelijk To Protect and Serve

Ik eet op zondagochtend vaak Gebakken ei met augurk, lijkt jou dat lekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Duidelijk To Protect and Serve

Ik eet op zondagochtend vaak Gebakken ei met augurk, lijkt jou dat lekker?

nee

domino's pizza of McDonalds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:51 
 
Hardtraxx Addict

Allebei wel nice. Maar McDonalds voorkeur

Cornetto of Rakketje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Cornetto sws

Mayo of Ketchup


Case Dj schreef:
Verzin je nog eens betere vragen?



wat zou je doen als je een kaartje voor een hardstyle festival had en een kaartje voor een hardcore festival en dat die festivals op dezelfde dag vallen?
(wat een brakke zin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

hardcore kaartje verkopen

Noisecontrollers/kasparov of pavelow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:45 
 
Hardtraxx Addict

Noisecontrollers/Kasparov, zonder twijfel.

Hoe oud ben je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:03 
 
Hardtraxxer

14

en jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:06 
 
Hardtraxx Addict

15

Pokemon of Digimon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

pokemon

HC Of HS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

HS


binnen zitten met dit weer of buiten zonnen =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:44 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
HS


binnen zitten met dit weer of buiten zonnen =D


binnen omdat het buiten kut is en er niks te beleven is in dit kut dorp

en jij?xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

peejay56 schreef:
Case Dj schreef:
HS


binnen zitten met dit weer of buiten zonnen =D


binnen omdat het buiten kut is en er niks te beleven is in dit kut dorp

en jij?xd


precies hetzelfde.


ik weet geen vragen meer jij wel? :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neger of Marokkaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Neger of Marokkaan?


neger,

wiet of hasj
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:44 
 
Hardtraxx Addict

Geen idee doe daar niet aan.

Favoriete Sport?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Geen idee doe daar niet aan.

Favoriete Sport?


voetbal,

ski-vakantie of naar de zon
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

40 graden

Als het getal Pi een rond getal zou zijn, wat voor effect zou dat hebben op de volume berekening van een bol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

't word een stuk makkelijker berekenen. (Ga er van uit dat je met 'rond' een heel getal bedoeld)

Hoort Plasmaravers - Bust A Move (Original Mix) bij je alltime favorites? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Nee (maar wel erg lekkere track)

Beste hardstyle track die dit jaar is uitgekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

uhhmmm...
Never Fall Asleep & Tonight Remix

Winne - Geef 8 (hhz remix) of Winne - lotgenoot(hhz remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide kut.

Goede muziek en een redelijke show, of redelijke muziek en een topshow eromheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut goede muziek, show geef ik werkelijk helemaal niets om (in nuchtere staat).

Heeft iedereen de klok al vooruit gezet?
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic