Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fiets.


Heb je al zin in Masters? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:09 
 
Hardtraxxer

Tuurlijk niet :huh:

Kan niet meer wachtennnn :loving:



En jij ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Davy schreef:
Tuurlijk niet :huh:

Kan niet meer wachtennnn :loving:



En jij ?


ik ga niet.

ga jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :cry: volgend jaar wel.


Heb jij zin in de nieuwe Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja :D
Tieten of kontje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
ja :D
Tieten of kontje? :P

Totaalplaatje moet kloppen.

Vanavond: VI of The Bourne Ultimatum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:42 
 
Hardtraxxer

The Bourne Ultimatum

Decibel of DefQon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:43 
 

Decibel


Deepack / DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deepack.

EK voetbal of Olympische Spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:02 
 

Dronken op de terugweg

Goldstrike / Sambucca
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sambuca


Half uur I:Gor LIVE missen, of een half uur Day-Mar en Unexist missen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit met hetzelfde dilemma...maar denk dat ik voor Unexist & Day-Mar ga, omdat een goede vriendin van me daar dan staat. Ff kijken hoe goed i:Gor bezig gaat.

Pillen op een feest of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna zeker voor morgen ja ^^

Wat doen we dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Bijna zeker voor morgen ja ^^

Wat doen we dit weekend?

Niets :cry:
Nou ja. Als het goed is zondag optreden met de band maar gaat mischien niet door.

Wie gaan er allemaal naar MoH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 01:59 
 

Draidy schreef:
El Mare schreef:
Bijna zeker voor morgen ja ^^

Wat doen we dit weekend?

Niets :cry:
Nou ja. Als het goed is zondag optreden met de band maar gaat mischien niet door.

Wie gaan er allemaal naar MoH?


ik

wie nog meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 11:51 
 
Hardtraxxer

Draidy


Ga jij wel ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee

aankomende feest(niet masters :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mischien 14 april naar Void Settler Live

Hoe laat ben je vandaag opgestaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

11 uur.

Heb je ook zo'n zin om te bbq'en!!??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd


Wat vind je van industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Addict

Niet mijn ding.

Zout of Zoet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoet

Pixar of dreamsworks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Pixar

Twitter of facebook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:34 
 

Facebook.

Wat vind je van de verrekijker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:45 
 

It might come in handy.

Haring of kipsaté?
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic