Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shawshank Redemption of Shutter Island

Vind je ook dat lenny vaak dezelfde vraag stelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, eigenlijk wel...


Wat voor laptop heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

armzalige kut ding omdat ik mn eigen kapot heb gegooid

wat is prijs/kwaliteit gezien leuk voor een nieuw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk op Tweakers ;)

Mooiste HC vrouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Geen idee maar missk8 zou ik wel doen.

Slechtste nummer van Zany's The Fusion of Sound album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 01:11 
 
Hardtraxx Addict

Geen idee,


HEDDE GULLIE ZIN IN QBASE? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja godverdomme ja

Was mijn antwoord subtiel genoeg of schemerde het toch best wel door dat ik er fucking veel zin in heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 01:20 
 
Hardtraxx Addict

Komop dat is nog subtielletjes.....

HEB JE GODVERDOMME VEEL ZIN IN QBASE? :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Nee ik ga niet. Kutfeest.

Nog gefapt vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Nee ik ga niet. Kutfeest.

Nog gefapt vandaag?

Nee,

potje lol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja

Welke 3 artiesten hebben in 2013 het meest vooruitgang geboekt volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:36 
 
Hardtraxx Elite

Adaro, Code Black, Digital Punk

En wat vindt jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq, Phuture Noize en Rebourne (en Cellrock)

Beste CO2 track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:46 
 
Hardtraxx Elite

Goddamn :bomb:

Audiofreqs diversiteit of Radicals eentonigheid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RR :D

Of vind jij dat 'fucking stuff'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het maar meuk

Artiesten die in 2013 het meest achteruit zijn gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz, Noisecontrollers en The Machine

Wat vind je van Qult?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:38 
 

Ik zeg het niet graag, maar vind de releases van Thera (op Welcome na) een stuk minder dan voorgaande jaren. Begrijp me niet verkeerd, vind het nog steeds een goede producer, maar vergeleken met vorige jaren vind ik het toch echt achteruitgaan.
Verder natuurlijk de standaard namen die tegenwoordig een zo groot mogelijk publiek aan willen spreken, BH, Wildstylez en Blutonium Boy, maar bij de meeste van die namen was het in 2012 ook al meuk.

Van welk feest heb je echt spijt dat je er niet bij was?

Edit: ik heb niet zo heel veel met Qult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Qontrol 2011, en Loudness 2008, maar toen was ik pas 16 dus dat had sowieso niet gekund, en met die Line-Up zou ik mezelf in drieën moeten kunnen splitsen eigenlijk.


Denk je dat The Beholder vet gaat draaien op Q-Base?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt eraan of het eigen platen worden of niet, maar om eerlijk te zijn maak ik me er niet echt druk om xd

Schranz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

meh, eentonig en vind de chaos van rides en hi-hats veel te irritant

Noize Provider?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee

Phuture Noize album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:56 
 

Alsjeblieft niet zeg. Bespaar me dat.

Waar kijk je naar uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kunstbende DJ competitie 2014 :P
Weer eens even laten zien hoe weinig ervaring maar veel passie en enthousiasme ik heb xd
Heb zo ontzettend veel zin in. Ben al aan het voorbereiden, gaat een bijzondere verzameling nummers worden!

Willen jullie mijn vreselijke (Jump) setje van dit jaar horen en zien (het is een filmpje, audio-kwaliteit gek genoeg wel goed)? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 22:35 
 

Nee

jij?
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic