Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja man. 2x moeten doen. Echt wat een hel.. :sick:

Digital Punk - Oblivion of Josh & Wesz - Oblivion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:18 
 

Josh & Wesz - Oblivion

Waarom vind jij het niet fijn om op andere plaatsen dan thuis te poepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op school doe ik het niet, maar op werk vind ik het juist heerlijk, betaald schijten.

Ik heb geen vraag, maar kun je dan wel een antwoord geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal eens een poging wagen.

Is het gelukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Ik zal eens een poging wagen.

Is het gelukt?

Valt me niks tegen.
Techno of hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore.

Waarom quote jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ging even op de automatische piloot.

Vind je dat erg dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 20:12 
 

Neuh

Wanneer heb je voor het laatst drugs gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nooit (op muziek na), en daar hoop ik geen verandering in te maken.

Wat is de reden waarom jij drugs gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 22:47 
 
Hardtraxx Elite

Omdat het kan.

Geck-o of Geck-e?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o platen liggen me over het algemeen meer dan geck-e, hoewel geck-e ook heel vet is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom stel je geen vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het kan

Of kan het dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het niet kan anders had hij wel een vraag gesteld..

Welke vraag ga jij nu stellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:26 
 

Wat je favoriete voetbalclub is.

Vind jij dat je je goed bewust bent van de (langetermijn) gevolgen van drugs (inclusief alcohol)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is een zorg voor later, toch?

Wat vind jij van het feit dat de overheid flink bezuinigt met nadelige gevolgen voor de Nederlandse burgers? </hoogbegaafdheid>
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, kut

Ik zie wel dat je je commando 'Hoogbegaafdheid' afsluit, maar waar is het commando begonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

(Subtiel :P )
Toen ik geboren was ofzo.

Is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

jawel.

ben jij een brony?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Mag ik nu 2 vragen stellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :$

Fifa of COD ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fifa

#swagg of #swek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#yoloswag

Wie denk je wel niet dat je bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Obama

Max Enforcer of The Beholder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Beholder

Henk of Ingrid?
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic