Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:09 
 

Het afscheid van mijn opa... ik heb hem nooit fatsoenlijk doei kunnen zeggen, hij was in een keer weg

Bouw jij de tijdmachine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jup, ben al bezig.. Kan ik me broer ontmoeten, lijkt me wel gaaf ^^

Amstel of Grolsch of Heineken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alle 3 goed, bier = bier behalve dommelsch of bavaria

kotsen van de drank en de dag erna nergens last van hebben of niet kotsen maar de dag erna een zware kater hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag kotsen en alsnog last van een dikke kater waardoor ik weer moest kotsen., :p

Neger of blank
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Latina

Donkey Rollers met pensioen of Wasted Penguinz voortaan op elke mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Puiginz op elke mainstage

Relatie uit met je vriendin of homo zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk een rare vraag, want als ik homo zou zijn, zou ik ook geen relatie met mijn vriendin hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Tuurlijk een rare vraag, want als ik homo zou zijn, zou ik ook geen relatie met mijn vriendin hebben :P


Sommige komen er pas later achter ;)
Ik ga voor relatie uit met m'n vriendin. :P


Pizza of Tosti?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Tuurlijk een rare vraag, want als ik homo zou zijn, zou ik ook geen relatie met mijn vriendin hebben :P

Je moet ook kiezen tussen,het feit dat het nu of uit gaat met je vriendi of dat e homo bemt?...wat heb je liever :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Pizza of Tosti?

Pizza. Oneindig veel meer variaties :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
sjobie schreef:
Pizza of Tosti?

Pizza. Oneindig veel meer variaties :P


Op een tosti kan je ook alles gooien wat je wil hoor, slecht argument :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oke, maar je gooit er wel minder ingredienten op (sorry, IK gooi er minder op) dan op een pizza, dus kan je met een pizza meer varieren :P

Daarnaast vind ik een pizza ook gewoon lekkerder...

Brennan Heart of Blademasterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart

Jij of Ik ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij... lekkere wijven topic :thumbsup:

Daarover gesproken, groot en nep, of klein en echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groot en echt :yay:
Nee dan toch klein en echt! :P
btw, kom naar de shout, we have cookies :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

Zou jij president willen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Waarom denken jongens altijd aan kaas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat ze,van tosti houden

State Of Perfection met of zonder pitch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder! Of maar een heel klein beetje gepitcht..

Zit er een track in de laatste HWS zonder pitchkicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Zonder! Of maar een heel klein beetje gepitcht..

Zit er een track in de laatste HWS zonder pitchkicks?


ja

Safe House? Project X?, The Artist of The Grey?
welke film?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Project X :)

MoH of Thunderdome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thunderdome

Counterstrike of Current Value?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

couterstrike

forbidden phobia of darkestsymphony?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention

Jambekkie of hoebedoelje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emmerick

Industrial of DnB?
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic