Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D

Staand of zittend pissen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staand natuurlijk

Wat is meestal beter: Origineel of Remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:59 
 

Origineel, omdat daar vaak een stukje nostalgie bij komt kijken.

Welke radiozender luister je het meest (if at all)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

538 of Slam, gaat er om waar het leukste liedje op dat moment op is

CC, CC Extra of CC Family?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 23:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

CC

Vind jij het ook altijd zo fijn om hele lappen tekst te lezen zonder interpunctie een beetje zoals dit ik kan me daar wel aan ergeren en hoe zit dat met jou irritant he dit oke nou doei ik kijk uit naar je antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 23:44 
 
Hardtraxxer

Nee maakt mij niet zoveel uit

Zou je liever kanker of vinketering krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit nou weer voor een vraag, geen van beide -.-

Welke Hardstyle/HC track heeft, volgens jou, de beste lyrics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sloopvergunning :D

Welke heeft de slechtste lyrics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die nieuwe tracks van BB, maar ik kan er zoveel opnoemen xd

Welke early track heeft dan de beste lyrics? xd Zoek namelijk ff een mooie track :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Naar welk hs album kijk je uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq en Phuture Noize

RR of CR?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RR

Wildstylez of kippensoep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CR

-

Verloot Q-Dance helemaal geen 'Orange card' meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee alleen nog de rode

Beste artiest/duo/trio die gestopt is/zijn ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

2-sidez en Catatonic Overload

wat vind jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou het echt niet weten, ken niet veel namen die gewoon zijn gestopt.

Wat zou je op dit moment nu het allerliefst krijgen/kunnen, al is het maar voor even?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke producer skills dan maak ik in een dag gewoon 10 geweldige tracks :P

Bier drinken of kut roepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste is beiden tegelijk, of de mengeling van beiden waarbij je bier roept en kut drinkt.
Maar bier drinken geniet mijn voorkeur als ik moet kiezen.

Ben je buiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nope.

Jij wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ook niet ;)

Beste film ooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Twijfel tussen Requiem for a Dream, Fight Club en Shawshank Redemption.

Vind je die ook goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RfaD vond ik minder, wel een fijne mindfuck film met beklemmende sfeer. Andere twee zijn natuurlijk verplicht kijkvoer.

Film waarvan je je eigenlijk schaamde dat je hem leuk vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

De gelukkige huisvrouw :P

Beste horror film?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Beste muziek voor dit weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hands Up zou ik zeggen.
Of wat Frenchcore.

Mee eens?
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic