Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 21:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

2x de helft.

Wat is het verschil tussen een parkiet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat zn kop niet rechthoekig is.

lantaarnpaal of put
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lantaarnpaal

Teupie of Teupie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:28 
 
Hardtraxx Elite

Teupie

Wat denk jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe ook maar teupie dan

:bomb: , :bomb: :bomb: , :bomb: :bomb: :bomb: of :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb:

Br33z@h slet zonder moeite, of een ongelofelijk lekker wijf met heel veel moeite?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de moeite te overzien is dan wil ik best wel een beetje moeite doen...
al is op zn tijd een sletjeng ook niet erg hahaha

wat kies jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 01:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Als de moeite te overzien is dan wil ik best wel een beetje moeite doen...
al is op zn tijd een sletjeng ook niet erg hahaha

wat kies jij?


mn vriendin

Digital Abuse of Enigmato?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 10:25 
 
Hardtraxxer

Moeilijke keus maar toch kies ik dan voor Enigmato

Beste Intractable One track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Play The games :worship:

Beste track van jack of sound?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nightmare en dat zal voorlopig ook zo blijven :thumbsup:

Beste Ground Zero 2011 anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Live Hard Now :D
Beste Lost In Dreams remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tat & Zat remix (al is de A2 Remix ook gaaf)

Mooiste outdoor stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tat & Zat rmx... maar eigenlijk kan toch geen remix tippen aan het origineel...

EDIT: ok... mooiste... vind ik moeilijk, ik geef er eigenlijk niet zo heel veel om. House main van Wish 2012 was SUPER dik, de Red van Defqon 2003 geloof ik (dat kei grote DQ logo)
Tja, er zullen vast wel mooiere zijn, maar ik lig er eigenlijk niet zo wakker van.

Is het jammer dat Jefski weg is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.

Is ie weer verbannen? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Ja.

Is ie weer verbannen? :cry:

Ja, aanbieden van promo's.
Gebakken of gekookt ei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebakken

Hardcore of Industrial Hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial. Luister het de laatste tijd steeds meer.

Gruwelijk duistere/epische sfeer of prachtige melodie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch echt de gruwelijke duistere/epische sfeer. Maar als het ff kan zoals sommig werk van Embrionyc, vind ik dat ook helemaal niet erg :whistle:

Ben je nu aan het doen behalve op deze post reageren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muziekje luisteren ^^

Meest beluisterde nummer in je afspeellijst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 21:07 
 
Hardtraxx Elite

Luna - Unlocked

E-Force of Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 21:09 
 
Hardtraxx Elite

Beide favorieten van mij, maar toch ga ik voor E-Force. :)

A2 Records of Fusion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion

Beste animatieserie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shin Chan

Het slechste anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bleeding for the harder styles doet wel echt pijn...

Vetste Black anthem?
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic