Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Prefix & Density

Hoe zou het met Wout1997 gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:53 
 
Hardtraxx Elite

Idk

Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Weet niet, ik zag toevallig een quote voorbij komen en vroeg het me af.

HEEE-HOOO of Mosh-pit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mosh-pit, heb ik het formaat wel voor, en zal dan zeker gebruikt worden :cool:

Heb ik jou wel eens ontmoet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeee joh :P

Ik jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe niet zo mal

Wel eens met drugs gepakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:31 
 
Hardtraxx Elite

Nee

E-Force of Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force.

Arrogantste producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Destination schreef:
E-Force.

Arrogantste producer?


Headhunterz en The Prophet.

-

Bij binnenkomst een berg muntjes halen, of telkens wanneer het op is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:57 
 

Berg muntjes


Indoor of outdoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Berg muntjes


Indoor of outdoor?


Outdoor, dat roken erger ik me kapot aan.

-

BOB, of OV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:05 
 

BOB, kan je zelf bepalen wanneer je weg wilt:)


Drank of drugs op een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:10 
 

Geen van beide, alleen af en toe een biertje

Favoriete niet-meer producerende artiest (mag ook een alias zijn.. Denk dus aan P1, Catatonic overload, R3bels etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Geen van beide, alleen af en toe een biertje

Favoriete niet-meer producerende artiest (mag ook een alias zijn.. Denk dus aan P1, Catatonic overload, R3bels etc.)


Gostosa! :loving:

-

Friet en hamburgers op een feest, of Mr. Long?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben geen fan van Mr. Long, dus friet en frikandellen (Het liefst broodje beenham zoals op BTB :loving:)

Beste feest van dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdmachine..

Hoop jij ook dat de volgende editie niet weer zo'n tering eind weg is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, volgende keer maar ergens in het midden van het land

Welke artiesten zou dan graag willen zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ja, volgende keer maar ergens in het midden van het land

Welke artiesten zou dan graag willen zien?

Wildstylez, Zany, Ran-D of B-Front

En een italiaan mag natuurlijk ook

Wat vond je van GOT s03e09
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:14 
 

schokkend :cry: :cry:


Decibel of Defqon Anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwoah.. Doe maar decibel dan.
Favoriete anthem tot nu toe dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Undiscoverd, gelijk ook het enige goeie hardstyle anthem.

Vind jij ook dat er vrijwel alleen maar meuk uitkomt en verlies je (mede daardoor) ook steeds meer je interesse in hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja

Heb jij dit ook en zo ja, naar welk genre neig je nu steeds meer toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Er komt inderdaad te veel meuk uit maar daardoor word de interesse niet minder maar wel beperkt.

Beste Delete plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@ Destination: Formula

@ OJ: Toch wel house, maar wel de goeie en niet van die Vato Gonzalez meuk. Dus denk aan Showtek, W&W, Knife Party (niet echt house maarja). En gewoon veel oude muziek 'herontdekken'.

Wat luister jij het meest naast hardstyle/hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste tijd veel house en ook weer regelmatig wat jumpplaten er tussen :)

Herinner je je eerste post op hardtraxx nog?
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic