Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 12:00 
 

Nee

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 12:01 
 
Hardtraxx Elite

Kinderachtige vraag -.-

Hardstyle producer die onverdiend veel aandacht krijgt? (Boekingen,views etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

De meeste artiesten hebben de aandacht wel verdiend, maar ik vind toch nog steeds Headhunterz zwaar overrated vanwege het feit dat hij niet zo veel tracks uit brengt en wat hij uitbrengt ten slotte ook nog vaak de zelfde opbouw en elementen heeft.. Maar ik heb zeker wel veel respect voor zijn eerste 10/20 platen waarmee hij toendertijd terecht zo snel aan de top is gekomen!

Kwalitatief gezien beste mainstream producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwalitatief? Qua sounddesign bedoel je? Denk Bas Oskam, Wildstylez ofzo...

Vetste Frontliner plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Self Deprication is wel 1 van dé

Favoriete persoon van South Park?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kenny :worship:

Baal je ook zo van deze schijtwind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee

Ben je ook zo brak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:33 
 
Hardtraxx Elite

Niet meer ^^

Defqon of Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar qua line-up Defqon

Vreemdste plek waar je ooit wakker bent geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dit jaar qua line-up Defqon

Vreemdste plek waar je ooit wakker bent geworden?


Graanveld

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

In de douche

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:12 
 
Hardtraxx Elite

Aan de waterkant

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:13 
 

In mijn eigen bed, terwijl ik bij een vriend bleef slapen.

Jij? Vind je dit een leuke vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje herhaalderlijk.

Slechtste genre?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dubstep,

Favoriete artiest binnen de Hardtrance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 23:21 
 
Hardtraxx Elite

Ik luister geen hardtrance

Vetste collab?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dr. Peacock & DJ Smurf :P

Tits or ass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 00:08 
 

Beide.

Wendy van Dijk of Linda de Mol? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wendy

Intents dag 2 of 1 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 01:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wendy

Intents dag 2 of 1 ?


Ik ben er het liefst 0 dagen aanwezig.

Favoriete Indoor Feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 07:36 
 

Broken Balance schreef:
urbandesigner schreef:
Wendy

Intents dag 2 of 1 ?


Ik ben er het liefst 0 dagen aanwezig.

Favoriete Indoor Feest?



Loudness


Gunz 4 hire of B-freqz live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 07:54 
 
Hardtraxx Elite

B-Freqz

Favoriete snack?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier

Pannekoeken of pannenkoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:44 
 

Panenkoeken

Bier of tieten?
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic