Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Wat maakt jou uniek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:20 
 
Hardtraxx Elite

Keine anhung

Stoofvlees, hachee of goulash?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:30 
 

Alledrie wel goed te eten, ook al eet ik het zelden.

Welke track van de 'Disputed Kings Of Industrial' release van The Outside Agency en Ophidian vind je de beste, en welke de slechtste? Verklaar uw antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Shadows vind ik het vetst. Dikke sounds, gave sfeer en veel drive.
De rest vind ik allemaal een stuk minder. The Silence het minst denk ik.

Lekkerste drankje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jack Daniels-Cola en Captain Morgan-Cola, of gewoon bier.

Laatste top 40 nummer die je doodgeluisterd hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sonnentanz :D

Huidige Hardstyle of Early Hardstyle (tot zeg maar 2006)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Huidige hardstyle. Ben me de laatste tijd wel aan het verdiepen in de early maar het heeft niet altijd mijn voorkeur.

Hardcore of Industrial Hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial, normale hardcore is geen ruk aan. Schreeuwbende.

Beste mainstream Hardstyle producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:57 
 

Het is allemaal hardcore en ik houd ervan!

Edit: Geck-o.

Favo track van het moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Phrantic & Phuture Noize - On With The Show

Favoriete pagga site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

geen.

iets leuks te vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, ik fietste zo naar huis van school weetje, en toen he, toen draaide het wiel van mijn fiets rond!
Echt WTF!!!! nog nooit zoiets meegemaakt. Ben nu nog helemaal in shock.

Minder les uren met meer huiswerk, of meer les uren met minder huiswerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer lessen, leer je meer van :thumbup: (Of je verstaat onder huiswerk geen 'leren voor toetsen', dan ist wel minder lessen, meer huiswerk)

Wat is jouw favoriete all-time ARTIEST?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front :worship:

wie ben jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus

en jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vader, lummel.

Rexona, Fa of Axe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Je vader, lummel.

Rexona, Fa of Axe?


Axe.

Astronaut of piloot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piloot

:slow: of :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

Van welke onbekende artiest gaan we volgens jou nog veel horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exit mind. Laatste tijd echt goed bezig.
Theracords is bezig met een nieuwe artiest. Wat denk jij wie dit word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:55 
 

Zirkum

Jouw lievelingsplaat aller tijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel moeilijk, maar Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices komt in mij op.

Wat is jouw visie op religie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:06 
 

Ik vind het geloof pure onzin. Ik vind het een bekrompen idee het leven op te hangen aan iets dat je niet kunt bewijzen. Ik vind het ongelofelijk dat mensen zich laten beïnvloeden door wat anderen zeggen, puur uit angst en onwetendheid. Religie is een middel om macht uit te oefenen op een bevolking, completen onzin dus.

Waar kijk jij het meest naar uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Op korte termijn het weekend, op lange termijn zomervakantie in Mallorca.

Favoriete film aller tijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Donnie Darko, ongetwijfeld.
Family Guy of South Park?
Vorige  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic