Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Heb beide niet bezocht maar als ik kaartjes zou kopen zou ik WiSH kiezen :)

E-Force of Artic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:36 
 
Hardtraxxer

E-Force

adaro of Ran-d?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro, by far

Kleine of grote hond
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grote hond

Liever een training broek of een gewone broek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:49 
 
Hardtraxx Elite

Spijkerbroek :)

Blame It On The Music of Atrocious?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Atrocious

Mooiste hardstyle plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Onmogelijk.

Waar zou jij meer geld aan uitgeven een tv of een pc/laptop
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een pc.

Beste Hardstyle feest naar jouw mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Waar ik zelf ben geweest, is dat Last World

De producties van Josh & Wesz vroeger of nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger

Hoi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:02 
 
Hardtraxx Elite

Doei

Yolo of Swag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Swolo

Of heb je liever Yowag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:06 
 
Hardtraxx Elite

Ja man

Denk je is fissa nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk is eerder fittie.

Meeting met je favoriete artiest of een luxe vakantie naar je lievelings land?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar een vakantie, het blijven maar mensen -.-

Waar zou die vakantie in jouw geval heen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil heel graag een keer naar Nieuw Zeeland.

Skiƫn of bakken aan het strand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:03 
 
Hardtraxx Elite

skien! :D

http://www.weeronline.nl of http://www.buienradar.nl ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Buienradar!

En dag met je vriend/vriendin opstap zijn of met je vrienden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FabienNieto schreef:
Buienradar!

En dag met je vriend/vriendin opstap zijn of met je vrienden?



Maakt me niks uit, zolang het maar gezellig is



Met welke DJ/Producer zou je wel is een biertje willen drinken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met de jongens van de Wasted Penguinz, puur omdat ik weet dat het er niet bij 1 blijft. En anders Avicii lijkt me een nuchtere gozer!

40 dagen geen seks of 40 dagen geen muziek. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:32 
 

40 dagen geen seks, duidelijk

Monopoly of Risk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FabienNieto schreef:
Met de jongens van de Wasted Penguinz, puur omdat ik weet dat het er niet bij 1 blijft. En anders Avicii lijkt me een nuchtere gozer!

40 dagen geen seks of 40 dagen geen muziek. ^^


Haha jaa die lusten m wel dat weet ik zeker!


40 dagen zonder muziek ^^

Wie vind je de grootste held van de Wasted Penguinz Pontus of Jon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha inderdaad!

Heb momenteel geen vriendin dus pak toch de 40 dagen zonder seks.

Dan ga ik toch voor Jon, hij lijkt wat meer op de achtergrond te treden. En ik kies Jon hier om: https://mobile.twitter.com/Fabien_6/status/327467731857330177/photos

Pizza of bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FabienNieto schreef:
Haha inderdaad!

Heb momenteel geen vriendin dus pak toch de 40 dagen zonder seks.

Dan ga ik toch voor Jon, hij lijkt wat meer op de achtergrond te treden. En ik kies Jon hier om: https://mobile.twitter.com/Fabien_6/status/327467731857330177/photos

Pizza of bier?



Doe mij maar een pizza als ik honger heb en als ik dorst heb een biertje :cool:


Vindt je ook dat hardstyle commercieel begint te worden dankzij year of summer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat begon echt al veel eerder.

Muziekgenre waarvan je ab-so-luut niet kunt snappen dat mensen daar voor hun plezier naar kunnen luisteren?
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic