Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen

Crash ik jullie gay hardstyle vraagjes?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:38 
 

hardcoresjors schreef:
Geen

Crash ik jullie gay hardstyle vraagjes?

neehoor vind et wel prima zo

beste terror producer?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SRB
Drokz
Catkiller

Favoriete Industrial Producer? (Geen Crossbreed)
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

N-vitral vind ik wel gruwelijk, of is dat niet echt de definitie van industrial? :P

Beste crossbreed producer
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen

Ben je nu boos?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Had je dat verwacht?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het eigenlijk wel zien aankomen

Hou je nog een beetje van me?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
N-vitral vind ik wel gruwelijk, of is dat niet echt de definitie van industrial? :P

Beste crossbreed producer


N-Vitral produceert wel degelijk industrial :)

patrickjeb schreef:
Had het eigenlijk wel zien aankomen

Hou je nog een beetje van me?


Ja, ik gun je wel een overwinning met OSM

Married With Children of Seinfeld
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MWC by far

Daily Show of Colbert show
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allebei niet

Ben je nu boos? ;$
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, je moet verdomme minimaal 1 van de 2 leuk vinden

Do you like fishsticks?
st = d
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ja, je moet verdomme minimaal 1 van de 2 leuk vinden

Do you like fishsticks?

Zekaaa

Ken je visfriet?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 00:40 
 

Ik houd van beide, dus ja...

Denk je ook dat harde stijlen hun beste tijd al hebben gehad en dat het verpest gaat worden/ is geworden door de massa en hebzucht van mensen?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 05:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, hoewel ik het ook wel fijn vind dat de groep liefhebbers ook aanzienlijk uitbreid.

is het bij jou al licht aan het worden?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het begint alweer bekant donker te worden :D

wat doe je buiten hardtraxx nog meer op je PC/mac?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 12:18 
 

Facebook, muziek luisteren

Sneeuwpop maken of sleeen in de sneeuw?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnen zitten met een kopje choco met een borrel d'r door. Ik haat de winter.
Bij welke producer is het contrast het groots van wat hij vroeger maakte en wat hij nu maakt?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet schiet me als eerste te binnen.

Wat is je favoriete niet-hardstyle/core producer?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart... vroeger echt een ontzettende baas, samen met Pieter ook echt parels geproduceerd... en nu... tja.

Vlees of vis, en van die categorie: wat is je favoriete stuk? xd

EDIT: ok, ik was te laat. Favo niet hs producer... Daft Punk, denk ik :yay:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showtek obviously, maar ik moet Endymion ook noemen helaas.

Edit: beide, maar niets verslaat een mals varkenshaasje :drool:

Noem eens een track waar pitchkicks wel een positieve invloed op hebben gehad?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:02 
 

Hellsystem - Salvation.

Wat is je favoriete track aller tijden?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Hellsystem - Salvation.

Wat is je favoriete track aller tijden?

Zany & Duro - Back Again

Hoelang ben je al actief op Hardtraxx?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt actief pas sinds begin 2011 :P

Jij?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pas 4/5 maanden, en daarvoor al vaak kijken zonder account :D

Lay's/Smiths?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lays

Favoriete podcast?
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic