Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan maar Theracords


Drum & Bass of Dubstep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Duidelijk D&B

Welke classic hoorde jij laatst nog voorbij komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany - Inflator bij B-Front @ Loudness

Chain Reaction - Answers of de Adaro Remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Doe mij de Adaro Remix maar, origineel pakt me wonderbaarlijk niet :)

Beste Titan track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 15:08 
 
Hardtraxxer

Nightmare

Wat is er met JDX en zijn label gebeurd? Je hoorde er eerst ook niet veel van, maar alles wat je ervan hoorde was wel uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Geen idee eigenlijk.

iemand anders die zijn vraag kan beantwoorden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb geen idee.

Beste Toneshifterz release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Electro shock E.P. al weet ik niet zeker of die zo heet.

kan jij in 100 woorden uitleggen waarom je theracords vet vind? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind Theracords vet omdat iedere artiest van dit label zijn of haar eigen stijl heeft waardoor je veel gevarieerde releases krijgt. Maar het aller vetse van het label vind ik toch wel de hardere en rauwere sound die ik bij bijvoorbeeld A2 mis. Maar de releases zijn niet het enige wat ik vet vind! Live weten de artiesten elke keer weer een lekkere set neer te zetten met een zeer degelijke opbouw :) Ook gaan de artiesten tijdens hun sets ook lekker los met neem nou als voorbeeld Thera die op de booth bij Theracords Labelnight stond te stampen als een held! :worship: Maar wat nog belangrijker is dat de sfeer op de festivals waar de artiesten draaien altijd zeer fijn is! :)

Oké nu jij! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is. Omdat het episch is.

Precies 100

Zou iemand anders het anders uitleggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:30 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind Theracords zo gruwlijk vet omdat ja waarom eigenlijk :huh: Ow ja omdat alle producers/dj's bij theracords zoveel variatie hebben elke producer heeft zijn eigen stijltje en dat vind ik wel heel erg mooi ja? ja echt! ;) En omdat het natuurlijk erg hard knalt zoals bijvoorbeeld Stash of Do The Happy Face. En omdat Theracords ook veel experimentele tracks naar buiten brengt en ze daar goed aandacht aan besteden kijk maar naar Geck-o bijv. Ook omdat de artiesten geweldig zijn ook qua sets die ze neerzetten op events wat ook heel erg dik is em dat het een goede sfeer geeft aan het plubliek. En Daarom vind ik Theracords zo gruwlijk vet :thumbsup:


Ken jij 100 woorden zeggen wat je vind van Scantraxx vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Saai, pitchkicks, radiovoer.. Nee dat kan ik niet >.<

Beste A2 artiest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:34 
 

Adaro / E-Force

Beste Fusion artiest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Op dit moment vind ik dat Titan en Jack Of Sound wel lekker bezig zijn! :)

Ooit Hardstyle gekocht? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee. we zitten gvd in offtopic en heel t topic gaat over hardstyle....

mooiste nederlandse vrouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Gigi Ravelli zonder twijfel :drool:

Lekkerste vrouw van een voetballer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken al die chicks niet xD
Ik ga maar voor Yolanthe :P

Mooiste vrouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Bar Rafaeli :love:

Kneus van nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ronald Waterreus.

Wat doe jij het liefst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Feestje bouwen.

Favoriete muziek wat niet EDM is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Geen.

Favoriete muziek wat geen Hardstyle/Hardcore/Hardtrance is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Geen.

Favoriete muziek wat geen Hardstyle/Hardcore/Hardtrance is?


De band Hurts

Haring met of zonder uitjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met uitjes natuurlijk
Met scheermesje of scheerapparaat scheren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Apparaat

Patat met of Patat speciaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patat oorlog/satesaus

Frikandel met, zonder, satesaus of speciaal?
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic