Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Bier.

Festival met lekkerste wijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Da Tweekaz, Frontliner en Wildstylez

Fusion Of Sound of Statement Of Intent?


Wildstylez alleen maar omdat het op de radio komt :lol:

Intents, want daar ga ik heen en erg veel zin in

Het lekkerste drankje op een festival?


Wildtylez nee omdat hij gewoon in mijn ogen vreselijk achteruit is gegaan.. poept alleen maar hitjes uit.
Statement Of Intent is een album :thumbup: geen feest :P

Bassleader op de vraag van Destination

EDIT: vraag: woensdag gaat het regenen toch? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:46 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben bang van wel. :aww:

Hoe gaat het bier er bij jou in op een festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

via me mond in 1 of 2 slokken

100% NL of 538?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

538.

Q-Music of Slam FM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:48 
 

Niet, want ik drink alleen baco´s en redbulls en afentoe een frisje
Edit: Slam FM

Heb je ook wel eens dat je aan het poepen bent en er dan pas achter komt dat het WC Papier op is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ja :$

Ik ben denk ik niet de enige?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

ik gelukkig niet..

voel jij je ook opgelucht als je klaar bent met poepen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:49 
 
Hardtraxx Elite

Ja

Lekker weertje buiten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijk.. met de laptop in de zon.. :cool:

JEFSKIIII of TEUPIEEEE??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Kaboeem!!

Beste line-up vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

poeh poeh.. geen idee weet niet alle lineups uit mijn hoofd xd

die van jou dan?

EDIT: komen jullie eens in de shout :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:56 
 
Hardtraxx Elite

Okeeuu

Wat maak je het liefste als je aan het producen bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:57 
 

Zaad, want dat is het enigste wat ik produceer.

Wat heb je liever, seks buiten in de zomer of lekker in bed als het winter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

moeilijk... moet ik even over nadenken.. kom er straks op terug :D

tandarts of huisarts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Tandarts, hoef ik alleen heen voor controle :whistle:

Worst of Frikandelbroodjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:06 
 

Frikandelbroodjes

Friet uit Belgie of Nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:07 
 
Hardtraxx Elite

België

Ben ik een mooie man?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ben je geen vrouw?

Red Bull of huismerk energy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Red Bull / Golden Powerrrrrrrr

Rocked power ja of nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nee?

Bedoelde je Rocket Power?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

ow kut typfout xd

JA DIE BEDOEL IK :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd vast wel

Hoezo zou je kiezen tussen mij of jeffaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Daar heb ik geen reden toe.

Eindelijk een keertje terug tobias? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:19 
 

Ben ik een mooiboy? :cool:
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic