Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:52 
 

Geen ^^

Ben jij homo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Geen ^^

Ben jij homo?

Ik twijfel.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:05 
 

Ik ben heetroowwww

Heb je ooit seks gehad met je ex?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren nog

Skiƫn of snowboarden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Snowboarden uiteraard..

Pitchkicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het iets toevoegt, waarom niet?


Ga je naar PRSPCT XL17?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat denk je zelf :cool:

Track die je nu het liefst al in je bezit zou hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Complete Geck-O release :drool:

Waar ga jij deze zomer op vakantie? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal niet :( Weekendje The Qontinent zal ik dan maar als m'n vakantie beschouwen haha


Grote feesten of kleine 'underground' feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

klein en underground!

Beste TC track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

New: Soundwaves
Goude oude: The Sexuall Thrill.
Wat zie jij graag nog veranderd op Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

New: Soundwaves
Goude oude: The Sexuall Thrill.
Wat zie jij graag nog veranderd op Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:40 
 

jordifcg schreef:
New: Soundwaves
Goude oude: The Sexuall Thrill.
Wat zie jij graag nog veranderd op Hardtraxx?


Almighty enzeu terug, Elexz een IP Ban enzo

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:53 
 

Dat Jor-D de nieuwe hardtraxx-site online knalt, ken niet wachten.

PostNL of TPG POST?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Post NL.

Degos & Re-Done of Prefix & Density?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D&R, ook al boeien P&D mij steeds meer :)

Ik of jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jij :$

Beste plaat van Mad Dog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1e die me binnenschiet: Meccane

Heb je even voor mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nee.

Maak je wat tijd voor me vrij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:49 
 

Ja, anders zou ik je vraag niet beantwoorden.

Hoe lang doe je over een grote beurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja, anders zou ik je vraag niet beantwoorden.

Hoe lang doe je over een grote beurt?


Met de auto, op het toilet, met je vrouwtje. Even wat specifieker aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:54 
 

Halfuurtje met een meid is toch lang zat?

Worden Maher en Van Ginkel Ajacieden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooguit 1 van beide

Koekje mikpunt van spot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 21:32 
 

Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ja, anders zou ik je vraag niet beantwoorden.

Hoe lang doe je over een grote beurt?


Met de auto, op het toilet, met je vrouwtje. Even wat specifieker aub.

Dat wilde ik nou juist aan jou overlaten om daarover te beslissen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Hooguit 1 van beide

Koekje mikpunt van spot?

Hoe kom je bij deze vraag?
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic