Volgens mij heb ik die dingen vroeger nooit echt gespeeld. Eerste games die ik me kan herinneren zijn FIFA 98, Driver en GTA 2 op de PC. Zal toen een jaar of 8/9 geweest zijn. Voor die tijd claimden m'n zussen altijd de PC, dus mocht ik er bijna nooit op. Gelukkig had ik een Game Boy Pocket. Wat is jouw favoriete game uit jouw kindertijd?
Ik ben echt gruwelijk slecht in spelletjes en verlies altijd van m'n vriendin, dus dat heb ik een beetje verdrongen. Je kan mij de meeste spellen 1200x uitleggen en dan ben ik ze de volgende keer gewoon weer vergeten
Uberhaupt weer wat meer gaan sporten. Schiet er toch als eerste bij in. Werk fulltime, mijn vrouw werkt doordeweek savonds, en we hebben twee kinderen. Al met al weinig geschikte momenten om te sporten.
Hopelijk in een ander huis met een wat grotere tuin en tegen die tijd een tweede kindje er bij. Verder geen hele concrete toekomstplannen qua werk oid. Jij?
Nee lekker belangrijk dat asielgebeuren leidt af van de veel destructievere effecten van de stikstofcrisis en opkomende waterkwaliteit crisis waardoor ons ambtenaren apparaat al jarenlang ontzettend veel geld verbrand en nog tientallen miljarden onnodig zal gaan verbranden.
gr,
Zou je nu anders gaan stemmen en zoja waar dan op / why?
Weet nog niet waar ik op zou gaan stemmen. Twijfel de laatste jaren vaak tussen Volt en PVDA/GL. In ieder geval iets aan de progressieve kant van het spectrum. Zelfde vraag.
PVDA/GL zeer waarschijnlijk. Ik vind Timmermans een super intelligente en bekwame man, maar zijn retoriek vind ik irritant (erg elitair en zo'n moreel verheven stem). Dus weet alleen niet op wie ik zou stemmen.
Omdat er geen andere fatsoenlijk centrumrechtse partij is, je zou kunnen denken aan CDA of JA21. Maar als ik dan zou moeten kiezen komt de VVD het meest overeen met mijn standpunten