Hemelvaartsdag. Altijd dat semi-verplichte vrijdag ook vrij nemen, uiteraard op eigen kosten. Geef maar liever een gewoon vrij opneembare dag ipv hemelvaart.
Valt meestal wel mee. Ik moet vaak wel ff wennen aan het weer dus als het opeens heel warm wordt heb ik er wel last van.
Ik luister zelf in de zomer/bij zonnig weer veel meer melodische platen dan in de winter, dan is het vaak meer hard (techno, raw, hardcore). Merk jij ook dat je muziekluistergedrag weer of seizoensafhankelijk is of heb jij dit niet?
^ heb dit ook wel met mooi weer maar dan enkel melodieuzer binnen harder styles zelf. Luister namelijk de laatste jaren eigk voor 95% het hele jaar door naar hardstyle/raw/uptempo en de andere 5% is Steen en soortgelijke artiesten waarvan ik niet hoop dat mijn kinderen het later gaan luisteren.
Zelfde
Last edited by Zaagkick on , edited 3 times in total.
Totaal niet afhankelijk van het weer. Kut weer, mooi weer, medium weer, altijd tijd voor beukmuziek. Met zonnetje zet ik miss juist nog liever kruelty op. Van zon word ik vrolijk en van kruelty, 1+1=2.