Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1349, 1350, 1351, 1352, 1353, 1354  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 20:26 

Bierkoning

Ja

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 21:01 

Hardtraxx Veteran

Zolang ik met frisse tegenzin naar het werk ga, dan zit het goed. Ik kan altijd 1000 plekken verzinnen waar ik liever ben dan werk. Elke zondag denk ik weer; ah kak.

Hoe kijk jij hiernaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 21:38 

Hardtraxx Elite

Same, maar mensen zijn ook helemaal niet gemaakt om hun hele leven voor een irrelevant bedrijf te werken om net aan genoeg te verdienen om basic behoeften te kunnen betalen terwijl de hogere mensen binnen datzelfde bedrijf waar iedereen zich kapot voor werkt op rozen zitten. Dus natuurlijk voelt dit voor 99% van de mensheid niet eerlijk / natuurlijk - omdat het dat ook niet is. Dat men allemaal is gaan geloven in de illusie dat werken loont is een grote brainwash. Het is gebaseerd op een systeem uit de 1800s om gehoorzame werkslaven te creëren die niet voor zichzelf kunnen denken en ja en amen zeggen. Tsja, het druist tegen onze hele natuur in. Helaas 'is het nou eenmaal zo' (lees: zolang niemand in opstand komt verandert dit niet). Je kunt al raden dat ik geen fan ben van kapitalisme.

Favoriete smaak monster energy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 21:41 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Same, maar mensen zijn ook helemaal niet gemaakt om hun hele leven voor een irrelevant bedrijf te werken om net aan genoeg te verdienen om basic behoeften te kunnen betalen terwijl de hogere mensen binnen het bedrijf waar iedereen zich kapot voor werkt op rozen zitten. (Spreek hier over minimumloon) - Dat men allemaal is gaan geloven in de illusie dat werken loont is een grote brainwash. Het is gebaseerd op een systeem uit de 1800s om gehoorzame werkslaven te creëren die niet voor zichzelf kunnen denken en ja en amen zeggen. Tsja, het druist tegen onze hele natuur in. Helaas 'is het nou eenmaal zo' (lees: zolang niemand in opstand komt verandert dit niet). Je kunt al raden dat ik geen fan ben van kapitalisme.

Favoriete smaak monster energy?

Wat een links verhaal zeg, niks voor jou.

Favo energy smaak: watermeloen

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 21:44 

Hardtraxx Elite

^ links, rechts idk, ik ben voor het welzijn van de mens als individu en tegen de veel te grote invloed van de overheid & grote corporaties. Ik stuur je even een DM, want, terwijl ik het in de essay die ik je ga sturen die eerst in deze comment stond voor de mens opkom, zal het wss gezien worden als wappie, en ben wmbt al iets te vaak wappie genoemd voor het delen van common sense.

Anyhow, mijne; Nitro Superdry (de originele). Aanradert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 22:43 

Hardtraxx Veteran

Ik ga vrijwel iedere dag met plezier naar mijn werk, vind wat ik doe echt heel leuk, voelt meer aan als hobbyen. Nooit gedacht dat ik potloodkluiver zou worden maar hé het leven kan soms raar lopen. Wel heel gezellig met Timmy's dad op de werkvloer altijd lachen met die kerel.

Oja, ehhh, ik drink nooit energie drank alleen koffiej.

Voorkeur voor linker of rechterneusgat op de WC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 22:45 

Hardtraxxer

Toch nog altijd liefst kontgat

Is zittend plassen een vrouwending?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 22:46 

Hardtraxx Elite

Links, want m'n linkerneusgat is groter dan m'n rechter. Rechts tieft alles meteen weer naar buiten. Maar ik doe niet meer snoev’n, gooi t in capsules.

zelfde

edit: ja pff gvd niet zo snel commente
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 10:07 

Hardtraxx Veteran

Poh lastig. Wat moet ik nu antwoorden? Linkshandig, bij voorkeur linksneuzig en zittend plassen is geen vrouwending. Althans: thuis en bij vrienden lekker zitten. Werk en andere plekken buiten de deur lekker staand plassen. Hoe denk jij er over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 10:18 

Hardtraxx Addict

Eerst de klep over het toilet zodat er niks in de dixie valt (helaas al eens gebeurd), dan als linkshandige beginnen met links en eindigen met rechts. Vervolgens als ik ook moet plassen, heb je vaak zo'n urinoir aan de linkerkant nog om gebruik van te maken. Mocht er geen drugs in het spel zijn, dan plas ik altijd zittend. En ik ben geen vrouw.

Zo, heb ik ze ook even allebei gecombineerd.

Heb jij wel eens drugs in de dixie laten vallen? Zo ja, wat gebeurde er precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 10:19 

Hardtraxx Veteran

Zolang niet openbaar toilet is of iets altijd zittend plassen. Het is veel hygiënischer! Ik vind het ook gewoon chill om te zitten. Op werk sta ik ook, want je weet niet wie er allemaal hebben gezeten. Maar thuis en bij familie en vrienden altijd zitten en nog nooit drugs laten vallen in een dixie en als dat wel gebeurd, dan dikke vette pech. Ga daar niet in graaien

Jouw mening hierover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 10:31 

Hardtraxx Veteran

Zit ook vaak bij het plassen. Scheelt een hoop gespetter en zooi. Maar buiten de deur meestal naar een urinoir als die er is. Scheppen doe ik niet zo vaak, maar als ik het wel doe meestal gewoon op de dansvloer ipv toilet. Scheelt lopen en wachten. Denk als rechtshandige toch meestal eerst rechts. Zelfde vraag/vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 12:07 

Hardtraxx Veteran

Nee nog nooit gelukkig.
Maar zit ook altijd zittend te snatsen (of op de dansvloer).

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 12:23 

Hardtraxx Veteran

Ik leg gewoon een infuus aan, werkt ook beter gezien ik aardig wat tolerantie heb opgebouwd.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 15:04 

Hardtraxx Elite

‘Linksneuzig’ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 15:17 

Hardtraxx Elite

Hoe laat begint bij jullie de vijmibo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 16:28 

Hardtraxx Veteran

Over 2 minuten.

Bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 17:20 

Hardtraxx Elite

Vanmiddag om 2 uur

Jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 17:22 

Hardtraxx Elite

Zo das lekker. Ik open net #2 op kantoor. Zo naar huis.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 10:02 

Hardtraxx Veteran

Ben iedere vrijdag vrij :cool: Hoeveel uur per week werk jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 10:26 

Hardtraxx Veteran

44 uurtjes. Ma t/m do 7-5 en vrijdag 7-4.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 10:39 

Hardtraxxer

Maandag t/m donderdag: 4 x 9 uur

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 10:43 

Hardtraxx Veteran

Ik sta 40 uur in dienst van de baas.

Wanneer ben jij op je productiefst op het werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 14:22 

Hardtraxx Veteran

's Morgens tussen 7 en 10. En dan na 12u per kwartier 10% minder ongeveer.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 14:35 

Hardtraxx Elite

Tussen 8 en 12. Daarna idem. Vooral de vrijdag na 12e is pijnlijk hard aftellen.

Same
Vorige  1 ... 1349, 1350, 1351, 1352, 1353, 1354  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic