Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343, 1344 ... 1351  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 13:49 

Hardtraxx Veteran

Jozef Stalin, zou willen dat ik zo'n snor kon hebben. Favoriete historische dictator?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 14:03 

Hardtraxx Veteran

Nero

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 14:09 

Hardtraxx Veteran

^ Ah ja, die heb jij natuurlijk nog persoonlijk gekend. Tof!
Mijn favoriete is ook Nero, omdat onze kat zo heet, doorgaans gewoon een goeie klooT

Ga jij naar het VWAB Fusion feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 15:43 

Hardtraxx Veteran

Ja

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 16:09 

Hardtraxx Veteran

Schijt een beer in het bos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 16:35 

Hardtraxx Veteran

Poept de paus in het bos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 16:39 

Hardtraxx Addict

Trouwt Yasin met zijn nichtje van 9?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 21:13 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
makrooy schreef:
Adolf Hitler

Zelfde

https://en.uncyclopedia.co/wiki/World_War_II
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2025 15:03 

Hardtraxx Veteran

Dit was wederom geen vraag MWAT.......

Hoe ziet jouw weekend eruit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2025 18:17 

Hardtraxx Veteran

Morgen Aversion in Afas

De jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2025 20:10 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Morgen Aversion in Afas

De jouwe?

Morgen Resonate

De jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2025 00:36 

Hardtraxx Veteran

Vandaag een plaatje gemaakt. Morgen een stukje hardlopen in Gendringen

Wa gij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2025 12:00 

Hardtraxx Veteran

Vrij rustige weekenden de komende tijd. Als jij een politieke partij zou oprichten, wat zouden dan jouw voornaamste standpunten zijn? Hoeft niet te serieus, bijv. boetes voor te traag rijden invoeren, celstraffen voor mensen die hondenpoep niet opruimen. Kan zo gek al je zelf zou willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2025 13:03 

Hardtraxx Veteran

Ik zou een cultuur quota instellen per woonwijk. Minimaal 95 procent moet de Nederlandse nationaliteit hebben. Dus er moet een duidelijke spreiding komen van migranten over Nederland en elke plaats in Nederland.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2025 13:13 

Hardtraxx Addict

De doodstraf invoeren voor onnodig links (of middelste baan) rijden.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2025 14:19 

Hardtraxx Veteran

Een toelatingsexamen om te mogen stemmen. Geen toegang tot het stemhokje als je te weinig weet over de standpunten van de diverse partijen.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2025 16:31 

Hardtraxx Addict

gratis zuen 4 iedereen

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 21:02 

Hardtraxx Veteran

De sociale zekerheid flink aanpakken. Voor niks gaat de zon op. Mensen die in de bijstand zitten moeten minimaal 15 uur per week vrijwilligers werk doen(aantal uitzondering daargelaten) Hiermee voorkom je ook dat veel asielzoekers deze kant op gaan om geld te lurken hier. Ook de luie Nederlander gewoon weer aan het werk.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 23:05 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ik zou een cultuur quota instellen per woonwijk. Minimaal 95 procent moet de Nederlandse nationaliteit hebben. Dus er moet een duidelijke spreiding komen van migranten over Nederland en elke plaats in Nederland.

Zelfde

Even dit is zo'n goed punt he. Migranten welkom, maar wel gespreid. 95 hoog% maar principe volledig eens. Gaat een positief effect hebben op integratie. Dus ik zou mij hierbij aansluiten. En verder natuurlijk investeren in groene energie

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 10:03 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
De sociale zekerheid flink aanpakken. Voor niks gaat de zon op. Mensen die in de bijstand zitten moeten minimaal 15 uur per week vrijwilligers werk doen(aantal uitzondering daargelaten) Hiermee voorkom je ook dat veel asielzoekers deze kant op gaan om geld te lurken hier. Ook de luie Nederlander gewoon weer aan het werk.

Zelfde vraag

Helemaal eens met deze, Draag maar wat bij aan de maatschappij en anders aanpakken die handel rodneyyyy

Zelfde nogmaals, leuke vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 12:22 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Pipa schreef:

Zelfde vraag

Helemaal eens met deze, Draag maar wat bij aan de maatschappij en anders aanpakken die handel rodneyyyy

Zelfde nogmaals, leuke vraag!

Zag laatst de cijfers van CBS mbt percentage wat in de bijstand zit wat voornamelijk vluchtelingen zijn. 50% van de Syriërs die dus een verblijfsvergunning heeft zit in de bijstand. Somaliërs 40%. Afghanen 25%. Irakezen 33%. Zijn wel de cijfers van 2022.
Onderbrak je vraag, maar zelfde vraag van Corneel nog steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2025 11:59 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Als jij een politieke partij zou oprichten, wat zouden dan jouw voornaamste standpunten zijn?

Stikstof-emissiebeleid ipv depositiebeleid, heel hard gaan naar doelsturing en rigoreuse waterkwaliteit maatregelen. De waterkwaliteit crisis over 2 jaar wordt de stikstof crisis on steroïds. Grote kans dat Nederland dan vergunningtechnisch compleet plat komt te liggen en het een grote schermmutseling aan rechtzaken gaat worden van burgerinitatieven tegen de overheid die de EU richtlijnen dus niet haalt (zoals we onlangs al een paar hadden).

Wat vond jij het meest interessante vak op de middelbare school en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2025 12:04 

Hardtraxx Veteran

Geschiedenis en aardrijkskunde vond ik wel tof. Verder was ik wel goed in gym, Engels en Nederlands, dus dat vond ik ook altijd prima. Maar ik was echt verschrikkelijk slecht in wiskunde/alles wat daarop leek (noemen ze tegenwoordig dyscalculie denk ik), dus vandaar de desinteresse.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2025 12:38 

Hardtraxx Veteran

Geschiedenis en aardrijkskunde ook, alleen ik had daar geen leuke leraren voor. Aardrijkskunde om die reden ook laten vallen, al heb ik daar achteraf wel spijt van. Economie, Engels, gym en wiskunde vond ik ook nog wel leuk en kunst omdat ik 4 uur per week mocht aanklooien daardoor xd Vond school vooral gezellig en de meeste vakken eigenlijk wel prima. Als ik nog een keer zou mogen kiezen had ik aardrijkskunde gehouden en had ik biologie er nog wel bij willen doen.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2025 13:14 

Hardtraxx Elite

Geschiedenis ook hier. Sloeg dat super easy op en vond het ook daadwerkelijk interessant.

Welk niveau heb je gedaan op de middelbare?
Vorige  1 ... 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343, 1344 ... 1351  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic