Jozef Stalin, zou willen dat ik zo'n snor kon hebben. Favoriete historische dictator?
Nero
Zelfde
https://en.uncyclopedia.co/wiki/World_War_IIRickzel wrote:Zaagkick wrote:makrooy wrote:Adolf Hitler
Zelfde
Morgen ResonateMartin Waus wrote:Morgen Aversion in Afas
De jouwe?
Even dit is zo'n goed punt he. Migranten welkom, maar wel gespreid. 95 hoog% maar principe volledig eens. Gaat een positief effect hebben op integratie. Dus ik zou mij hierbij aansluiten. En verder natuurlijk investeren in groene energieHekzitter wrote:Ik zou een cultuur quota instellen per woonwijk. Minimaal 95 procent moet de Nederlandse nationaliteit hebben. Dus er moet een duidelijke spreiding komen van migranten over Nederland en elke plaats in Nederland.
Zelfde
Helemaal eens met deze, Draag maar wat bij aan de maatschappij en anders aanpakken die handel rodneyyyyPipa wrote:De sociale zekerheid flink aanpakken. Voor niks gaat de zon op. Mensen die in de bijstand zitten moeten minimaal 15 uur per week vrijwilligers werk doen(aantal uitzondering daargelaten) Hiermee voorkom je ook dat veel asielzoekers deze kant op gaan om geld te lurken hier. Ook de luie Nederlander gewoon weer aan het werk.
Zelfde vraag
Zag laatst de cijfers van CBS mbt percentage wat in de bijstand zit wat voornamelijk vluchtelingen zijn. 50% van de Syriërs die dus een verblijfsvergunning heeft zit in de bijstand. Somaliërs 40%. Afghanen 25%. Irakezen 33%. Zijn wel de cijfers van 2022.corneelwr wrote:Helemaal eens met deze, Draag maar wat bij aan de maatschappij en anders aanpakken die handel rodneyyyyPipa wrote:De sociale zekerheid flink aanpakken. Voor niks gaat de zon op. Mensen die in de bijstand zitten moeten minimaal 15 uur per week vrijwilligers werk doen(aantal uitzondering daargelaten) Hiermee voorkom je ook dat veel asielzoekers deze kant op gaan om geld te lurken hier. Ook de luie Nederlander gewoon weer aan het werk.
Zelfde vraag
Zelfde nogmaals, leuke vraag!
Stikstof-emissiebeleid ipv depositiebeleid, heel hard gaan naar doelsturing en rigoreuse waterkwaliteit maatregelen. De waterkwaliteit crisis over 2 jaar wordt de stikstof crisis on steroïds. Grote kans dat Nederland dan vergunningtechnisch compleet plat komt te liggen en het een grote schermmutseling aan rechtzaken gaat worden van burgerinitatieven tegen de overheid die de EU richtlijnen dus niet haalt (zoals we onlangs al een paar hadden).Justinhafc wrote:Als jij een politieke partij zou oprichten, wat zouden dan jouw voornaamste standpunten zijn?