Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Messi.

Cubase of Studio One?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:40 
 

Cubase

PS3 of XBOX 360
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:54 
 

Computer

Baco of Razz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:42 
 
Hardtraxx Addict

Razz en 7UP

Grolsch of Heineken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:44 
 

Geen van beide, bier :sick:

Duitsland of Belgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Belgiƫ

De Telegraaf of het AD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:51 
 

AD dan maar

Ajax of PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ajax :loving:

Beste niet-harddance plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 12:20 
 

Hey Mr Blueeeeee

Bayern Munchen of Barcelona
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het zijn beide erg mooie steden, maar Barcelona is wat zonniger, dus dan kies ik daarvoor.

Of bedoelde je de voetbalclubs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:58 
 

BAYERN Munchen

Wat denk je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
het zijn beide erg mooie steden, maar Barcelona is wat zonniger, dus dan kies ik daarvoor.

Of bedoelde je de voetbalclubs?


Hij bedoelde voetbalclubs, kan Bayern Muchen is namelijk geen stad :P

Game of Thrones of Lord of The Rings?

Edit: JEFSKIII was me al voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 14:00 
 

Lord Of The Rings

Aids of Lepra
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geef dan antwoord op mij vraag jeskiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Aids, ik wil niet rotten :P

Favo Australische hardstyle producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete!

Vetste feest waar je ooit bent geweest qua algemeen plaatje? (Dus sfeer, muziek, opzet, organisatie, alles...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT XL16 :yay:


Oordoppen op feesten of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja tuurlijk.

Wat is je favoriete stukje vis (om te eten)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kabeljauwfilet :love:

Kutmelodie met een goede kick of een goede melodie met een kutkick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Kick is voor mij belangrijker. Liever een boutmelodie dus.

Kan je een nummer goed vinden als het een minder goede kick heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Kan, maar dan stoor je je gauw aan een kick.

Thera of Geck-o?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Thera.

Headhunterz of Wildstylez? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez

Snares ja of nee? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:31 
 
Hardtraxx Addict

Ja (L) Maar niet te veel...

Wavolizer of The Machine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Bart0ving schreef:
Ja (L) Maar niet te veel...

Wavolizer of The Machine?

Daar kraakt mijn hoofd te lang over. Ik pas maar wou dit toch even vertellen.
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic