Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua innerlijk mag ze wel stoer zijn, qua uiterlijk wil ik toch liever geen meid met kort haar en dat soort dingen!
Meiden die bier drinken vind ik ook behoorlijk onaantrekkelijk al zijn het meestal wel die geile hockey chicks :lol:

Ik ga voor meisjemeisje

und du?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meisje meisje.
Van mij mogen ze wel een biertje drinken in de kroeg, maar ik zie ze ook graag met een strak wit shirtje, legging & hakken aan :$

Favoriete nummer uit 2013 tot nu toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youngblood Hawke - We Come Running (Vicetone Remix)

Engste film?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien niet de engste film, maar ik heb The Uninvited in mijn eentje op zolder gekeken in het donker terwijl ik alleen thuis was. Was toch wel spannend.

Kijk je nu het interview met Willem-Alexander en Maxima?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, oprotten met het koningshuis

Of vind jij dat het moet blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee ben het met je eens!

zou je maxima geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een glimlach

Jij niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 21:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Met een glimlach

Jij niet dan?


xd xd tuurlijk iedereen. doh
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen vraag, geen antwoord.

The Prophet of Brennan Heart ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Geen van beiden.

Koning of president?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koning, meer privévermogen

Sales of Marketing ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Sales.

Privaat of publiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Sales.

Privaat of publiek?

Nice, kies ook :P.

Privaat, met een publieke samenwerking, maar weinig overheidsbemoeienis.

Poldermodel of Oligarchie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Poldermodel,

Republiek of Koninkrijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koninkrijk (wel een constitutionele)

Zuid As of Kop van Zuid ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Zuid as, mooie kantoorgebouwen.

Kantoorflat of werkplek in een stadscentrum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 07:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Zuid as, mooie kantoorgebouwen.

Kantoorflat of werkplek in een stadscentrum?


Kantoorflat, ik haat betaald parkeren. :whistle:

-

Roos van Jericho of helemaal geen planten in huis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Plastic planten.

Water of melk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Water en 1 glas melk per dag :D
Beste B-Freqz plaat en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Water en 1 glas melk per dag :D
Beste B-Freqz plaat en waarom?

Fatality, nog nooit zoveel kippenvel bij een plaat gehad live. Ik kon nog amper losgaan, dat was echt een sick moment op Hard Bass.

Wat vind je van Macklemore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die dude van Thrift shop toch? Vind het nummer wel aardig. Gewoon voor in de auto als je in de file staat. Zou het nooit opzetten. Kan me trouwens 100% vinden in je mening had precies hetzelfde. Echt het nummer wat me echt verbijsterd in het publiek achterliet.. :oh:

Fijnste saffie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat?

Dit is zowel mijn antwoord als volgende vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

[slang] garo; nicotinestaaf; peuk; saffie; smokkel; snagga; tabaccafume = sigaret

Is dit wat je bedoelde jordicfg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad wat ik bedoelde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijnste sigaret is een niet aangestoken sigaret.

Beste harder styles album dat je je kunt herinneren?
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic