Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208 ... 1297  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Supercola.

Jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben meer een bierdrinker. Maar Bacardi Black/Captain Morgan/Malibu met cola is niet verkeerd. En anders een Berenburg appelsap.

Heb jij spijt van dingen die je niet gedaan hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ooit een stageplek in Canada (Toronto) laten lopen omdat mijn toenmalige vriendin niet wilde dat ik zo ver weg zou gaan. Toen een stage in Engeland gekozen. Was ook heel leuk, maar heb wel echt spijt dat ik niet naar Canada gegaan ben. Helemaal omdat die kut me 3 weken voor ik naar Engeland ging dumpte xd

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha teeeering

Ik heb spijt dat ik je niet heb gewaarschuwd voor zo'n debiel.

Wat zou jij doen als je in Justin's schoenen stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 10:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alsnog naar Canada zijn gegaan, ik snap dat het lang weg zijn van elkaar in een relatie zwaar kan zijn. Maar als je dit soort kansen niet voor elkaar over hebt en het idee hebt dat het allemaal verwatert in die tijd dan is je relatie uberhaupt niet sterk genoeg om veel langer te blijven staan. Wat dus wel zo bleek.

Had Justin dit moeten doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker! Maar goed, ik was jong, verliefd en naïef. Soms moet je fouten maken om wat te leren.

corneelwr schreef:
Heb jij spijt van dingen die je niet gedaan hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja spijt dat ik dat wijf niet heb opgelaaie die net haar vriend had gedumpt die eigenlijk naar canada zou gaan voor stage maar uiteindelijk naar engeland ging.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In de opleiding beter moeten zijn richting een specialiteit ipv eerst een paar jaar te zweven.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang niet voor mij zelf durven op te komen waardoor mensen misbruik maakte van mij als persoon.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik op jonge leeftijd nooit m'n 'droom' echt heb doorgezet (leren produceren, pianoles nemen etc).

Zelfde vraag nog maar eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 16:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat ik nooit serieus met geld ben om gegaan. Altijd lang leve de lol, maximaal lenen = maximaal leven etc. Daardoor nu amper een buffer hebben terwijl ik altijd meer dan genoeg inkomsten heb gehad en echt niet zo veel vaste lasten tot voor kort.

Aan de andere kant heeft deze instelling me ook ontelbaar mooie momenten en herinneringen opgeleverd, maar een tandje minder had achteraf wel gemogen.

Oja en onderstaande is voor mij ook wel van toepassing. Daardoor ook veel langer dan nodig over mijn opleiding gedaan (vond er eigenlijk gewoon geen reet aan, maar wilde toch wel een papiertje hebben en wist niet wat ik anders wilde).

Broken Balance schreef:
In de opleiding beter moeten zijn richting een specialiteit ipv eerst een paar jaar te zweven.


Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerder moeten beginnen met fanatiek sporten en aanpassen van m'n eetpatroon (intermittent fasting helpt heel goed voor mij ben ik achter).

Heb eindelijk op m'n 30e een combi/ritme gevonden die goed te comibneren is met m'n huidige leven met werk/kinderen/hobby/sport en waarmee ik gestaag de weg naar weer een wat beter gewicht en fitter lijf weet te krijgen, en als je daar eenmaal achter bent klinkt het zo logisch, dat je daar niet jaren eerder aan begonnen was.

En inderdaad ook zeer zeker wat Pommer zegt, vooral m'n opleiding beter moeten focussen zodat ik eerder klaar was en minder schuld had, maar heb met de jaren gelukkig nog wel voldoende kunnen sparen om nu een goede basis te hebben qua eigen huis/gezin. Dus ach. Het is ook allemaal wel goedgekomen :)

Zelfde vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk ook beter m'n best doen op school. Basisschool en atheneum gingen me eigenlijk allebei veel te makkelijk af, waardoor ik daarna op de uni echt een klap kreeg. Ik moest opeens veel gaan leren, maar had dat nog nooit gedaan, mede hierdoor ook geen universitaire studie afgemaakt maar uiteindelijk een HBO opleiding afgerond.

Verder inderdaad wellicht ook wat beter met geld om gaan, maar daar sta ik wel hetzelfde in als Pommer, veel mooie momenten en prachtige avonturen daardoor gehad.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit altijd een moeilijke vraag omdat als ik iets anders had gedaan, ik nu niet zou zijn waar ik nu ben. En ik ben erg blij waar ik nu ben. Alles wat gebeurde had een reden, hoe cliché het ook klinkt. Hobby matig had ik eerder willen lezen misschien.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 16:31 
 
Hardtraxx Elite

Spijt dat ik niet direct na mijn IT opleiding een vervolgopleiding gekozen heb in de IT maar eerst 3 á 4 jaar gezweefd heb tussen allemaal logistieke kut baantjes zoals heftruckchauffeur en order picker. Uiteindelijk op mijn 25e mijn 4e (!!) MBO opleiding afgerond (2x MBO 4, 2x MBO3). Als ik vanaf het begin de juiste keuzes gemaakt had, had ik op mijn 25e makkelijk een HBO in de richting van IT afgerond kunnen hebben.

Het zij zo, ik ben heel blij waar ik nu sta en ik merk dat ik een inhaalslag maak omdat ik direct na mijn opleiding weer ben gaan werken en de functie na 1,5 jaar al ontgroeid was. Gelukkig wordt niet alles gebaseerd op je opleiding / werkervaring maar ook hoe je je inzet en hoe je je als persoon manifesteert.

Daarnaast spijt dat ik Decibel afgelopen jaar niet gecanceld heb :lol:

Van welk festival / feest dat je bezocht hebt, heb je het meest spijt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 17:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fatality Outdoor zou ik zeggen, ondanks dat het wel gezellig was en het muzikaal prima was, maar die organisatie gun ik geen cent geld meer. Ook de laatste Project N50 was echt een achterlijk slecht feest met slecht geluid, maar ook daar, gezelligheid en redelijke setjes.

Hardfest 2016 of 2017 was ook geen balhaar aan, de edite dat er geen classics was meer iig.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nooit echt een slecht feest meegemaakt, wel spijt gehad de ochtend van decibel nadat ik om 04.00 de nacht ervoor besloten had een kaartje te kopen en om 09.00 in de bus moest zitten. Zieke kater en de eerste paar uur echt met een bak ellende rondgelopen.

Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nooit spijt gehad van een feest. Niet eens een beetje.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt spijt niet per sé, maar ik vond afgelopen jaar het weekendje Lowlands wel flink tegenvallen. Heel ander type festival dan ik gewend ben. Geen barren in de tenten en bij een leuke act stonden de tenten veel te vol. Ongelofelijk veel gependel tussen stages; hele volksverhuizingen om het uur over het hele terrein. Je kan niet even weglopen om een vriend te bezoeken bij een andere stage en verwachten dat je je vrienden weer terug vindt op de plek waar je ze voor het laatst gezien hebt.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik heb nooit spijt gehad van een feest.

Wel dat ik soms dacht: mwah, het was geen topper. Maar je maakt er zelf iets leuks van.

Van welk feest heb je spijt dat je niet gegaan bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 10:08 
 
Hardtraxx Elite

Een van de hardbass edities, helaas nooit bezocht omdat het altijd op datums viel dat het niet uit kwam.
Dat concept had ik graag eens willen aanschouwen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origins, geen idee meer welke editie dat was maar toen kwam The R3belz daar.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 10:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
makrooy schreef:
Ik heb nooit spijt gehad van een feest.

Wel dat ik soms dacht: mwah, het was geen topper. Maar je maakt er zelf iets leuks van.

Van welk feest heb je spijt dat je niet gegaan bent?


Recent, Pact Events in Warehouse Elementenstraat. Over het algemeen, niet vaker naar Q-Base geweest, ook de Q-Dance Feestfabriek.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste editie van Origins. Ben daar nooit mentaal aanwezig geweest.

Bij welk feest zat je het meest met je linker oog in de achterzak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusion of Sound Tour 2010 (in de Time Out) of Rebirth 2011

Zelfde vraag.
Vorige  1 ... 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208 ... 1297  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic