Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2023 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa, alleen goede. Wat meer sporten (liefst gewoon 3x in de week)

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, heb niet zo veel met voornemens. Merk voor mezelf dat ik bepaalde veranderingen alleen volhoud als ik zelf op een punt kom dat ik er klaar mee ben, niet wanneer het een bepaalde datum is. Afgelopen jaar bijvoorbeeld op die manier wel gestopt met roken en meer gaan sporten.

Wat is het leukste dat je in 2023 gepland hebt staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 10:42 
 
Hardtraxxer

samen met mn meisje naar Rebirth, wordt haar eerste festival ooit.
Ik was altijd vrij lovend over die feestjes, dus nu wilt ze graag mee.
Verder niet echt wat gepland staan, maar vind dit wel gaaf haha.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In februari een weekend naar Düsseldorf met het voetbalteam, in maart 2 dagen ASOT en in april een weekend naar Portsmouth :loving:

Jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het Defqon.1 weekend, by far.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Januari een weekend weg met de ouders, zus, vrouw en kids. Daarna VWAB, ASOT en Vision of Hardstyle.
Later dit jaar ook een vakantie in Denemarken gepland dus er is zat leuks :D

Waarom denk je dat mensen soms het gevoel hebben dat ze niet voldoen aan de verwachtingen van anderen, zelfs als ze succesvol zijn in hun werk of persoonlijke leven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
In Januari een weekend weg met de ouders, zus, vrouw en kids. Daarna VWAB, ASOT en Vision of Hardstyle.
Later dit jaar ook een vakantie in Denemarken gepland dus er is zat leuks :D

Waarom denk je dat mensen soms het gevoel hebben dat ze niet voldoen aan de verwachtingen van anderen, zelfs als ze succesvol zijn in hun werk of persoonlijke leven?


Deze vraag vind ik veel te diepgaand dus ik vertel nog even over mijn mooiste weekend:

Een maat van me gaat trouwen in Frankrijk, hele vriendengroep is uitgenodigd om met aanhang een heel weekend lang kosteloos op de trouwlocatie (een of ander gigantisch chateauin de champagnestreek) te blijven slapen en een weekend lang te feesten op niveau. Als ik de plannen beetje gehoord heb wordt dit zo over the top gedaan allemaal, dat moet wel goud worden :lol:

Maar ook Defqon idd!

Jouw mooiste weekend in 2023
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze vraag vind ik te saai dus ik vertel even over inductieplaten:

Een inductiekookplaat is een kookplaat die gebruikmaakt van het principe van inductieverhitting. Voor het inductiekoken zijn speciale pannen nodig, waarvan de bodem uit ferromagnetisch materiaal bestaat, dat geschikt is om door inductie verhit te worden. Sommige "gewone" pannen kunnen ook gebruikt worden, mits er in de panbodem magnetiseerbaar materiaal is verwerkt.

In een inductiekookplaat wordt de netspanning elektronisch omgezet in spanning met een frequentie tussen de 25 en 100 kilohertz. Deze geeft in horizontale elektrische spoelen een wisselstroom met dezelfde frequentie, en daarmee een met die frequentie oscillerend verticaal magnetisch veld. Hierdoor gaat er een wervelstroom door de panbodem lopen, die door de weerstand van de bodem wordt omgezet in warmte. Bovendien wordt er warmte opgewekt door magnetische hysterese. Doordat uitsluitend de pan – en niet de kookplaat – verhit wordt, gaat er weinig energie verloren.

Inductiekoken staat bekend als veilig. De pan wordt weliswaar heet, en daardoor ook de kookplaat, maar na verwijdering van de pan koelt de kookplaat vrij snel weer af. Een waarschuwingssymbool (in de vorm van een H) verschijnt na het verwijderen van de pan net zo lang tot de kookplaat afgekoeld is. De meeste inductiekookplaten detecteren of er ook daadwerkelijk een pan boven de spoel staat, door te meten of er voldoende energie wordt opgenomen. Als dit niet meer het geval is, wordt er niets verhit en schakelt het apparaat zichzelf uit. De meeste inductiekookplaten zijn afgedekt met een hittebestendige glas-keramische plaat, waar vuil zich slecht aan hecht.

Het eerste octrooi voor een inductiekookplaat werd al toegekend in 1907 in het Verenigd Koninkrijk. Toch duurde het tot de jaren 70 voordat de inductiekookplaat op de markt verscheen. Toen was dat octrooi al verlopen.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grotendeels eens met het artikel over dat social media bijdraagt aan de grootte van dit soort feesten en dat je daardoor een generatiekloof hebt.

Maar imo slaat dit artikel de plank compleet mis als het om de muziek gaat.

Citaat:
Goeie kans dat je van een boel namen op de line-ups nog nooit hebt gehoord (wie de fuck is Mzperx? DXPE? Callush?!), maar vergis je niet: met deze sound zien we een hele nieuwe generatie dj's keihard doorbreken. '


Mzperx en DXPE zijn gevestigde industrial techno namen, die bezig waren voor de Verknipt hype. Eindelijk worden deze namen eens een keer geboekt want eerder werden ze compleet genegeerd door iedereen behalve misschien een Unpolished oid. Zo moeilijk is het niet om op te zoeken wie hier nieuw is in hardtechno/industrial techno (zoals Callush) en wie gevestigde namen zijn in het genre wat al best een tijd bestaat. Zelfs namen als Diøn, DYEN, Ørgie, Noneoftheabove en Kozlov hadden dit stijltje al ver voordat het ook maar een grimmetje van populair was.

Citaat:
De sound leent zich ook uitstekend voor TikTok, met tracks piekmomenten: maniakale hardcorekicks, breaks vol ravestabs en climaxen en drops waarvan je oren gaan suizen. Dat piekenspel is mijlenver verwijderd van de flow en dynamiek van klassiekere techno, en daar is lang niet iedereen blij mee.


Onzin, alleen breaks hebben ze hier gelijk in. Deze stijl wordt al sinds de jaren 90 gehanteerd in techno zelf en in industrial techno, wat al sinds begin jaren 90 bestaat. Denk aan namen als Commander Tom, Paula Temple, Jim Clarke, Glitch en Mind Candy. Vroeger was techno net zo snel qua BPM, had je al harde kicks aan de industriële kant en die rave stabs zijn juist iets typerend aan de jaren 90. Dus die "klassieke techno" is iets waar deze stijl ook gewoon onder valt.
De groep die er niet blij mee is vindt de stijl gewoon niks en loopt te gatekeepen. Want het argument dat het geen "echte" techno is, gaat niet op gezien dit juist weer naar de roots van rave en techno gaat.

Het artikel over zijn geheel zegt de dingen wel goed, maar vind het jammer dat ze het deel van het genre gewoon onder de bus gooien. Het probleem is gewoon dat deze kant van techno toevallig is opgepikt door social media en dat wekt gewoon afkeer op bij mensen. Dit omdat het draait om gezien worden en filmpjes en foto's. Het probleem zit hem in social media, niet het "nieuwe techno" wat eigenlijk al net zo lang als de volgens hun "originele" techno bestaat. Dit had gewone techno of elk ander genre net zo kunnen overkomen en dan was daar een afkeer naar gekomen, het is hoe (social) media gewoon werkt.

Ben zelf daarom ook voor het camerabeleid, niet omdat ik tegen videos op feesten maken ben, maar hoe het er nu aan toe gaat met die flitsen aan terwijl het geen reet uit maakt, hele groepsfoto's en kringgesprekken op de dansvloer die gefilmd moeten worden is echt moker irritant en haalt de hele sfeer van een feest onderuit.

Maar het is gewoon treurig dat de hardere techno meteen die stempel krijgt en wordt afgekraakt. Ben zelf wel fan van het genre (al langer), fan van industrial techno, schranz en hardtechno. Maar tegenwoordig kan ik niet meer een degelijk feest vinden er voor omdat het vol met irritant social media volk staat en omdat niemand (terecht) daar heen wilt. Maar dit geeft ook een brede afkeer tegen het genre wat ik meer triest vind, terwijl het genre juist ziek gevarieerd is qua artiesten en stijlen, maar je hoort maar 5% er van door die hype.

Veel echte indsutrial techno artiesten worden daardoor ondergesneeuwd, maar gelukkig vind je ze wel vaker in Duitsland terug. Namen als Tymon, HXIST, Makornik, Ayarcana, Myler, Keepsakes, Hel.IV, VII Circle & Tham, Trust True, Mickey Nox, D.Carbone brengen enorm goed spul naar het genre, maar je ziet ze oprecht niet in Nederland omdat het niet dat snelle 13/12 spul is.

Denk aan Unpolished bijv. of de vrijdag op de Silver bij Defqon was ook nice, omdat daar liefhebbers op af komen van het genre en niet dat kutvolk, en de line-ups dat complementeren. Maar onderhand heeft iedereen al meteen zo'n onterechte afkeer naar het genre en is alleen het kutte deel uitgelicht dat het een hopeloze zaak is in Nederland om daar een leuk feest te vinden.

jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 15:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja en de wonderboy die de kersverse nummer 1 te pakken heeft moet weer de hooghartige almachtige voelen die even in 5 alinea's moet uitleggen waarom het allemaal tering bullshit is, zeg gewoon dankjewel tegen je fans zonder er een heel statement omheen te bouwen waardoor jij weer de almachtige lijkt. Doe gewoon ff normaal.

Ik vind Side FX echt de grootse bak stront die er bestaat maar had me achteraf wel enorm humor geleken als die nummer 1 was ipv Sefa, janklip.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Doei:
1) tussenwerpsel waarmee men afscheid neemt van iemand of van meerdere personen; als afscheidsgroet gebruikt woord; ajuus; aju 2) tussenwerpsel waarmee men iemand of mee...
1) Afscheidsgroet 2) Goedendag 3) Groet 4) Hoi 5) Populaire groet 6) Tot ziens 7) Uitroep van afscheid 8) Dag
tussenwerpsel: groet Jaar van herkomst: 1975 (Vd Toorn, Gesch. Ned. Taal 556 )
Wat betekent doei?
'<
dit zeg je als afscheidsgroet tegen iemand die je goed kent >
'
Hoe spel je doei?
-doei spel je D O E I
Wat is een ander woord voor doei?
-Een ander woord doei is dag.


Zeg nooit weer doei tegen mij, ik ken jou niet en wil jou ook niet kennen

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Favoriete internetgekkiefilmpje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



En die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Waarom denk je dat mensen soms het gevoel hebben dat ze niet voldoen aan de verwachtingen van anderen, zelfs als ze succesvol zijn in hun werk of persoonlijke leven?


Omdat dat op zichzelf al een bodemloze put is. Je moet je levensgeluk in de basis niet uit aan verwachtingen voldoen van anderen halen.

Delt-A schreef:
En die van jou?


Colin Furze
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie geen vragen meer. Topic kan gesloten worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hier is he-le-maal niks mis mee Dennis!


Eens boss.

Als je 1 feest nu mag herbeleven, welke en waarom dan gabber????
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Rickzel schreef:
Hier is he-le-maal niks mis mee Dennis!


Eens boss.

Als je 1 feest nu mag herbeleven, welke en waarom dan gabber????


Q-Dance feestfabriek (10 Years of Q-Dance) eerste "echte" feest + eerste keer XTC en dat in die setting (dag daarna WK finale tegen Spanje) iedereen was in het oranje.

dat was op vele fronten een grandioos evenement.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Defqon.1 2016 :)

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XQ B-Front denk ik.


Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 11:24 
 
Hardtraxxer

10 years of gearbox.
K was zo overrompeld door de kicks, wist gewoon niet wat me overkwam.
Als ik dezen u mag herbeleven ben ik voorbereid haha.

Welk feest of venue vind jij het beste geluid hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afas live en lotto arena bij reverze

heb jij ook wel eens last van een stink wortel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

as we speak ja

Favo sport om te loeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Formule 1, maar WK voetbal was ook magistraal om te volgen.
Als we esports meetellen dan CSGO

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2023 14:29 
 
Hardtraxx Elite

Kickboksen of MMA

Jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2023 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Kickboksen of MMA

Jouwe?


Brazilian Jiu Jitsu

Dus?
Vorige  1 ... 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic