Mwa, alleen goede. Wat meer sporten (liefst gewoon 3x in de week)
En jij?
En jij?
Deze vraag vind ik veel te diepgaand dus ik vertel nog even over mijn mooiste weekend:Nuracore wrote:In Januari een weekend weg met de ouders, zus, vrouw en kids. Daarna VWAB, ASOT en Vision of Hardstyle.
Later dit jaar ook een vakantie in Denemarken gepland dus er is zat leuks![]()
Waarom denk je dat mensen soms het gevoel hebben dat ze niet voldoen aan de verwachtingen van anderen, zelfs als ze succesvol zijn in hun werk of persoonlijke leven?
Mzperx en DXPE zijn gevestigde industrial techno namen, die bezig waren voor de Verknipt hype. Eindelijk worden deze namen eens een keer geboekt want eerder werden ze compleet genegeerd door iedereen behalve misschien een Unpolished oid. Zo moeilijk is het niet om op te zoeken wie hier nieuw is in hardtechno/industrial techno (zoals Callush) en wie gevestigde namen zijn in het genre wat al best een tijd bestaat. Zelfs namen als Diøn, DYEN, Ørgie, Noneoftheabove en Kozlov hadden dit stijltje al ver voordat het ook maar een grimmetje van populair was.Goeie kans dat je van een boel namen op de line-ups nog nooit hebt gehoord (wie de fuck is Mzperx? DXPE? Callush?!), maar vergis je niet: met deze sound zien we een hele nieuwe generatie dj's keihard doorbreken. '
Onzin, alleen breaks hebben ze hier gelijk in. Deze stijl wordt al sinds de jaren 90 gehanteerd in techno zelf en in industrial techno, wat al sinds begin jaren 90 bestaat. Denk aan namen als Commander Tom, Paula Temple, Jim Clarke, Glitch en Mind Candy. Vroeger was techno net zo snel qua BPM, had je al harde kicks aan de industriële kant en die rave stabs zijn juist iets typerend aan de jaren 90. Dus die "klassieke techno" is iets waar deze stijl ook gewoon onder valt.De sound leent zich ook uitstekend voor TikTok, met tracks piekmomenten: maniakale hardcorekicks, breaks vol ravestabs en climaxen en drops waarvan je oren gaan suizen. Dat piekenspel is mijlenver verwijderd van de flow en dynamiek van klassiekere techno, en daar is lang niet iedereen blij mee.
Zeg nooit weer doei tegen mij, ik ken jou niet en wil jou ook niet kennenDoei:
1) tussenwerpsel waarmee men afscheid neemt van iemand of van meerdere personen; als afscheidsgroet gebruikt woord; ajuus; aju 2) tussenwerpsel waarmee men iemand of mee...
1) Afscheidsgroet 2) Goedendag 3) Groet 4) Hoi 5) Populaire groet 6) Tot ziens 7) Uitroep van afscheid 8) Dag
tussenwerpsel: groet Jaar van herkomst: 1975 (Vd Toorn, Gesch. Ned. Taal 556 )
Wat betekent doei?
'<
dit zeg je als afscheidsgroet tegen iemand die je goed kent >
'
Hoe spel je doei?
-doei spel je D O E I
Wat is een ander woord voor doei?
-Een ander woord doei is dag.

Omdat dat op zichzelf al een bodemloze put is. Je moet je levensgeluk in de basis niet uit aan verwachtingen voldoen van anderen halen.Nuracore wrote: Waarom denk je dat mensen soms het gevoel hebben dat ze niet voldoen aan de verwachtingen van anderen, zelfs als ze succesvol zijn in hun werk of persoonlijke leven?
Colin FurzeDelt-A wrote: En die van jou?
Eens boss.Rickzel wrote:Hier is he-le-maal niks mis mee Dennis!
Q-Dance feestfabriek (10 Years of Q-Dance) eerste "echte" feest + eerste keer XTC en dat in die setting (dag daarna WK finale tegen Spanje) iedereen was in het oranje.corneelwr wrote:Eens boss.Rickzel wrote:Hier is he-le-maal niks mis mee Dennis!
Als je 1 feest nu mag herbeleven, welke en waarom dan gabber????