Mijn weekend begint al op DonderdagMartin Waus wrote:Weet ik dat, heb toch geen glazenbol
Heb je al weekend?
Vertel eens iets bijzonders / opmerkelijks over je werk?
Mijn weekend begint al op DonderdagMartin Waus wrote:Weet ik dat, heb toch geen glazenbol
Heb je al weekend?
4-0billieb15 wrote:Is een leuk verhaal van, van wat ik hoorde op de radio
Vennegoor of Hesselink scoorde de 1-0 en er werd gejuicht, de vrouw zat verbaast te kijken naar de tv.
Later werd de 2-0 gescoord door wederom, Vennegoor of Hesselink.
Hierdoor moest mevrouw toch het volgende zeggen:" Leuk dat het 2-0 staat hoor, maar hoezo weten ze niet wie er gescoord heeft bij beide doelpunten, is het nou Vennegoor of Hesselink?"
Maar uhm, hoeveel gaat het worden vanmiddag?
Geen idee, ik volg het niet. Voetbal kan mij gestolen worden.FRArnold wrote:4-0billieb15 wrote:Is een leuk verhaal van, van wat ik hoorde op de radio
Vennegoor of Hesselink scoorde de 1-0 en er werd gejuicht, de vrouw zat verbaast te kijken naar de tv.
Later werd de 2-0 gescoord door wederom, Vennegoor of Hesselink.
Hierdoor moest mevrouw toch het volgende zeggen:" Leuk dat het 2-0 staat hoor, maar hoezo weten ze niet wie er gescoord heeft bij beide doelpunten, is het nou Vennegoor of Hesselink?"
Maar uhm, hoeveel gaat het worden vanmiddag?
Ecuador of Senegal 2de?
Geen enkele. Ik wilde net reageren op CRO dat ik Vloggers een welvaartsziekte vind maar je was me voor.Martin Waus wrote:Mooi hun ding laten doen. Heb er geen last van
Wie vind jij een leuke vlogger?
Facebook.BroodjeKroket wrote:Geen enkele. Ik wilde net reageren op CRO dat ik Vloggers een welvaartsziekte vind maar je was me voor.Martin Waus wrote:Mooi hun ding laten doen. Heb er geen last van
Wie vind jij een leuke vlogger?
Welke social media app zie jij het liefst gelijk verdwijnen?