Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog niks gepland, dat zijn vaak de ergste.

Favoriete parfum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 17:17 
 
Hardtraxx Elite

Spicebomb van Viktor & Rolf

Jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op het moment deze:
- Hugo Boss bottled
- Dior Sauvage
- Spicebomb Viktor & Rolf

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Giorgio Armani Acqua di Gio
Gucci Guilty

Vooral de laatstgenoemde de laatste tijd, kreeg een half jaar terug oid een testertje hiervan, vond hem gelijk top.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb in de zomer Davidoff Coolwater maar wil eigenlijk nu richting de herfst/winter een meer kruidiger luchtje scoren. Ik ben weer eens lekker geinfluenced door het dooie forum verdamme

zelde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yves Saint Laurent Black Opium
Olympéa Solar

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Versace Eros

Zou jij op dezelfde voorwaarden als de andere 50 Nederlanders op uitnodiging naar het WK in Qatar gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 17:20 
 
Hardtraxx Elite

Nee heb daar niets te zoeken en die bloedhitte.
Ook belachelijk dat mensen het wel gedaan hebben imo, ziel verkocht.

Wat zijn jou verwachtingen van het WK? Als in, winnaar, verassing, deceptie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Nee heb daar niets te zoeken en die bloedhitte.
Ook belachelijk dat mensen het wel gedaan hebben imo, ziel verkocht.

Wat zijn jou verwachtingen van het WK? Als in, winnaar, verassing, deceptie?

I see what you did there.

Heb weinig verwachtingen van de Belgen, dus ik kijk het wel aan tegen die tijd. Ik verwacht dat de landen waar het standaard relatief warm is, het goed gaan doen.

Zou je uberhaupt ooit naar een land in midden-oosten reizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 19:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:

Zou je uberhaupt ooit naar een land in midden-oosten reizen?


Op zich, naar de wat mildere landen zoals Israël, Oman en Jordanië voor de geschiedenis daar, maar buiten dat ook nergens.

Landen waar geloof leidend is, welk geloof dan ook, vermijd ik liever.

Als er overal vrede op de wereld zou zijn en de gevaren in alle landen weg zijn, welk land zou je dan willen bezoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:

Zou je uberhaupt ooit naar een land in midden-oosten reizen?


In Qatar en Dubai geweest. Verder voor werk in die hoek vanalles in het verschiet.


Broken Balance schreef:
Als er overal vrede op de wereld zou zijn en de gevaren in alle landen weg zijn, welk land zou je dan willen bezoeken?


Tibet + wat wat landjes aan de oude zijderoute. Ook Rusland wil ik nog wel eens zien. Grensgebied India / Pakistan (Kashmir) lijkt me ook vet in het hooggebergte. West China eveneens.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als er overal vrede op de wereld zou zijn en de gevaren in alle landen weg zijn, welk land zou je dan willen bezoeken?


Rusland zou ik heel graag nog een keer naar toe gaan. Verder landen als DR Congo en de landen/gebieden die MWAT aangeeft zouden ook vet zijn.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zuidwest China, het Himalaya gebied, Brazilië,. Bolivia, Colombia, Peru, Zuid-Afrika, Socotra (Jemen).

Leuke vraag, zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou altijd nog wel eens de eilanden van El Nido willen bezoeken!

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Achterhoek lijkt me een parel van een streek om nog eens aan te doen op een lange doortocht!

Welke bijbaantjes heb jij allemaal gehad in je jeugd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op mijn 11e begonnen met aardbeien plukken bij de boer, daarna krantenwijk gehad. en in de zomer buxus kwekerij. Daarna in de horeca (afwas en bediening en tot slot nog magazijn van onderwijs uitgever om de zuipvakantie te bekostigen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 21:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Op mijn 11e begonnen met aardbeien plukken bij de boer, daarna krantenwijk gehad. en in de zomer buxus kwekerij. Daarna in de horeca (afwas en bediening en tot slot nog magazijn van onderwijs uitgever om de zuipvakantie te bekostigen.

Zelfde


In een champignon/paddenstoelfabriek als eerste. Daarna nog bij de Jumbo, McDonalds, Praxis en bij Vue Bioscopen.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Krantenwijk, Super de Boer, Albert Heijn, McDonalds, huishoudelijke hulp thuiszorg en een aantal onderzoeksassistent bijbaantjes.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 01:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gras maaien bij de baas van m'n vader, beetje opruimen bij een autobedrijf, even een wekelijkse krant rondgebracht, lang rondgelopen op een loonbedrijf / aannemersbedrijf, daarna een tussenjaar op kantoor bij een groot landbouwbedrijf, een maand orders picken volgehouden bij een distributiecentrum, daarna bij een milieukundig adviesbureau bijgeklust, een paar evenementen mee georganiseerd, een zomer gewerkt bij een bedrijf wat de tijdelijke water infrastructuur op evenementen neerlegd, de laatste jaren veel bij m'n oom met z'n houtzagerij meegeholpen, en veel DJ geweest bij studentfeestjes.

zelfde (met als extra wat je wel / niet leuk vond aan het werk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf m'n 13e in een buurtsuper gewerkt, was altijd bere gezellig. Tijdens m'n studie nog wel eens op een blauwe maandag aan de lopende band gestaan maar heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld. Hele dagen (+ nachtdiensten) naar zo'n band staren kijken of alles goed ging met een stel 50+ ers om je heen die al sinds jaar en dag dat werk deden e nalleen maar liepen te klagen en wiens basis houding: negatief zijn was. Heb dit letterlijk maar 2 weken volgehouden haha.

Krijg er weer de rillingen van als ik er aan denk. Was voor mij de beste motivatie om zsm m'n studie af te maken en een fatsoenlijke baan te vinden :lol:

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krantenwijk, afwas en bediening bij een restaurant en bij de Albert Heijn.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krantenwijk en bijles geven op mijn hogeschool. Met de bijles kon ik kiezen om uitbetaald te worden in studiepunten of geld. Aangezien ik met mijn normale vakken toch geen studiepunten liet liggen, uiteraard voor uitbetalen in geld gekozen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 10:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als eckte Spakenburger natuurlijk in de vis begonnen als afwasser en later mee gegaan als hulp/verkoper op de markt. Hard werken en je stonk naar vis, maar ik verdiende wel 3 keer zo veel als mijn klasgenootjes bij de AH. Daarna de dagelijkse ochtendkrant gelopen, maar werd hier ontslagen omdat ik letterlijk elke dag een half uur te laat mijn laatste krant had bezorgd (moest ook het hele fucking dorp doorfietsen om überhaupt bij mijn wijk aan te komen). Overigens dook ik daarna meestal gelijk m'n bed weer in, dus ook voor m'n schoolcarriere was dit niet echt bevorderlijk. De langste periode heb ik in een kip fileerderij gewerkt, wat wel prima werk was en verdiende lekker in mijn studendentijd; dus het kon niet op met de feestjes en leuke dingen doen destijds. Maar nu denk ik wel eens; was misschien een beetje overdreven in combinatie met een lening; had toch makkelijk een studieschuld kunnen besparen :P Daarna nog wat administratief werk gedaan bij een bedrijf waar ik stage had gelopen, alvorens ik m'n eerste serieuze baan kreeg.

Van alle bijbaantjes die je in deze posts hebt voorbij zien komen; welke had je absoluut wel en absoluut niet willen doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooit begonnen met schoenen stickeren in een schoenenwinkel, daarna krantenwijk lopen in de ochtend, afwassen bij een restaurant, vakkenvullen bij de AH en de C1000, skiles geven en als laatste jaren in de bediening in de horeca gewerkt.

Pommer schreef:
Van alle bijbaantjes die je in deze posts hebt voorbij zien komen; welke had je absoluut wel en absoluut niet willen doen?


Kak, deze niet gezien. Lopende band werk lijkt mij het meest geestdodende wat je zou kunnen doen, dus die absoluut niet. In de horeca werken vond ik echt geweldig, dus die kies ik voor absoluut wel.

corneelwr schreef:
Welke bijbaantjes heb jij allemaal gehad in je jeugd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van m'n 13e tot m'n 18e ongeveer op de plak gewerkt (bij een boomkweker), hierna na verschillende stages bij die bedrijven vakantiewerk kunnen doen wat in alle gevallen service/helpdesk werkzaamheden waren op kantoor.

Jij?
Vorige  1 ... 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic