Nog niks gepland, dat zijn vaak de ergste.
Favoriete parfum?
Favoriete parfum?
I see what you did there.Hard4Us wrote:Nee heb daar niets te zoeken en die bloedhitte.
Ook belachelijk dat mensen het wel gedaan hebben imo, ziel verkocht.
Wat zijn jou verwachtingen van het WK? Als in, winnaar, verassing, deceptie?
Op zich, naar de wat mildere landen zoals Israël, Oman en Jordanië voor de geschiedenis daar, maar buiten dat ook nergens.Helicaze wrote:
Zou je uberhaupt ooit naar een land in midden-oosten reizen?
In Qatar en Dubai geweest. Verder voor werk in die hoek vanalles in het verschiet.Helicaze wrote:
Zou je uberhaupt ooit naar een land in midden-oosten reizen?
Tibet + wat wat landjes aan de oude zijderoute. Ook Rusland wil ik nog wel eens zien. Grensgebied India / Pakistan (Kashmir) lijkt me ook vet in het hooggebergte. West China eveneens.Broken Balance wrote:Als er overal vrede op de wereld zou zijn en de gevaren in alle landen weg zijn, welk land zou je dan willen bezoeken?
Rusland zou ik heel graag nog een keer naar toe gaan. Verder landen als DR Congo en de landen/gebieden die MWAT aangeeft zouden ook vet zijn.Broken Balance wrote:Als er overal vrede op de wereld zou zijn en de gevaren in alle landen weg zijn, welk land zou je dan willen bezoeken?
In een champignon/paddenstoelfabriek als eerste. Daarna nog bij de Jumbo, McDonalds, Praxis en bij Vue Bioscopen.Hekzitter wrote:Op mijn 11e begonnen met aardbeien plukken bij de boer, daarna krantenwijk gehad. en in de zomer buxus kwekerij. Daarna in de horeca (afwas en bediening en tot slot nog magazijn van onderwijs uitgever om de zuipvakantie te bekostigen.
Zelfde
Kak, deze niet gezien. Lopende band werk lijkt mij het meest geestdodende wat je zou kunnen doen, dus die absoluut niet. In de horeca werken vond ik echt geweldig, dus die kies ik voor absoluut wel.Pommer wrote:Van alle bijbaantjes die je in deze posts hebt voorbij zien komen; welke had je absoluut wel en absoluut niet willen doen?
corneelwr wrote:Welke bijbaantjes heb jij allemaal gehad in je jeugd?