Van uptempo zakt mn iq per minuut luisteren. Techno kan mij soms wel bekoren.
Van welk genre krijg jij maagklachten?
Van welk genre krijg jij maagklachten?
Geen van beide.BroodjeKroket wrote:Urban, hip hop en latin.![]()
Stel dat beide mogelijk waren zonder complicaties: liever naar het hoogste of naar het diepste punt van de aarde?
Teupie1 wrote:Als ik iemand zie staan die het echt kan gebruiken dan weggeven. Anders zeker houden.
Zelfde
Heb hier al op geantwoord maar zal dit keer de 10K houden.Rickzel wrote:Teupie1 wrote:Als ik iemand zie staan die het echt kan gebruiken dan weggeven. Anders zeker houden.
Zelfde
1 k is lekker om te krijgen maar heeft weinig impact, 10 k kan echt een hele verandering opbrengen voor iemand. Dus ik zou het weggeven.
En nog beter: ik zou een random persoon geven op de voorwaarde dat hij mij de helft geeft.
Zelfde
Kannibalisme.Nuracore wrote:Heb hier al op geantwoord maar zal dit keer de 10K houden.Rickzel wrote:Teupie1 wrote:Als ik iemand zie staan die het echt kan gebruiken dan weggeven. Anders zeker houden.
Zelfde
1 k is lekker om te krijgen maar heeft weinig impact, 10 k kan echt een hele verandering opbrengen voor iemand. Dus ik zou het weggeven.
En nog beter: ik zou een random persoon geven op de voorwaarde dat hij mij de helft geeft.
Zelfde
Als je iets crimineels mocht doen zonder repercussie, wat zou je dan doen?
Bank leegroven.Rickzel wrote:Kannibalisme.Nuracore wrote:Heb hier al op geantwoord maar zal dit keer de 10K houden.Rickzel wrote:
Zelfde
Als je iets crimineels mocht doen zonder repercussie, wat zou je dan doen?
Zelfde vraag.
Nog steeds kannibalisme.Teupie1 wrote:Neen
Vond de vraag over strafbare feiten plegen zonder straf wel aardig. Dus die nogmaals.