Nee, alleen een balkon van 4 bij 1 meter.. Wel goed vol met 10 staande en hangende plantenbakken.
Jij?
Jij?
Same. Voortuin gaat er straks als eerste uit, prairie beplanting is niet echt mijn smaak..Justinhafc wrote:De tuin is wel leuk, maar eigenlijk te klein. Volgende stap gaat wel iets zijn met wat meer ruimte.
En jij?
Broken Balance wrote:8 of 9. Vroeger kon ik dat veel langer maar met een vast werkritme word ik echt standaard rond die tijd wakker.
Dit, zelfde vraagTHArdstyler wrote:Same, afhankelijk van de gesteldheid dan of ik nog ff blijf liggen en een serie kijk en/of beetje op de mobiel zit te gluren hoe laat ik dan uit bed stap.
makrooy wrote:Ja wel hetzelfde, ergens tussen 8 en 9 opstaan is normaal in weekend
Zelfde
Haha zeker heb je dat, heb het zelf ook wel getroffen, bij ons is de nachtvoeding er al af na anderhalve maand. Kind slaapt van 11 tot 8 hoppa. Dat is ook meteen waar ik enthousiast over ben!Nuracore wrote: Nu met de kleine er bij eigenlijk tot een uur of 8, waar ik overigens mazzel mee heb![]()