Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als het me nog lukt de zondag te gaan, dan Unexist & Noize Suppressor, E-Noid & Dione, The Mover of Mindustries. Zou niet echt een act kunnen aanwijzen die ik boven de rest zou kiezen, wel deze 4.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
The Mover


Ik zit me echt helemaal scheel te zoeken maar ik zie die nergens staan.
Zelf kijk ik niet uit naar 1 act maar meer naar een genre, zoals industrial en hard techno. Dat dus. Ik zal 'm later in het Decibel-toppa misschien nog wel eens beantwoorden, moet eerst m'n 'must sees' eens uitzoeken.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Staat op de hard techno op zondag.
The Mover is een alias van Marc Acardipane.

EDIT: nvm, zie dat ik naar een oudere line-up keek, hij is blijkbaar vervangen door Deep Dimension en Noize Suppressor is weg bij Unexist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
The Mover


Ik zit me echt helemaal scheel te zoeken maar ik zie die nergens staan.
Zelf kijk ik niet uit naar 1 act maar meer naar een genre, zoals industrial en hard techno. Dat dus. Ik zal 'm later in het Decibel-toppa misschien nog wel eens beantwoorden, moet eerst m'n 'must sees' eens uitzoeken.

Zelfde vraag.

Major Conspiracy vrijdagnacht/ochtend op de camping ben ik wel tering hyped voor. Dat gaat een gekke bedoeling worden. Verder E-Force Classics op het festival zelf.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
EDIT: nvm, zie dat ik naar een oudere line-up keek, hij is blijkbaar vervangen door Deep Dimension en Noize Suppressor is weg bij Unexist.

Wtfffff ik kom daar nu pas achter, ik al helemaal hyped om niks :P

OT: Zany & Balistic (2 uur jaja), Element & Kruelty en Thera denk ik. Ook wel wat akelige clashes qua industrial en millenium namen die ik leuk vind (Catscan, Promo, Densha Crisis, Tymon, Wavolizer enzo) met wat hs classics setjes.. We gaan het meemaken iig,

Als je 1 ding kon veranderen aan de huidige harddance scene, wat zou het zijn en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 19:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Minder piepkicks, ze hoeven van mij niet weg, zijn anderen die het wel kunnen waarderen. Maar er mogen wel meer normale kicks of andere innovaties in kicks of anderzijds hardstyle zijn. Minder piepkicks e.d. en meer artiesten die de variatie in het genre opzoeken. De variatie is er atm wel, maar je merkt gewoon nog steeds dat het gros op een trend leunt.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij hoeft niet alles steeds maar sneller. Raw wordt op 160 bpm gereleased tegenwoordig, in techno wordt het een hype om >145 of sneller te produceren/draaien, in hardcore hoor je bijna geen platen meer op 150-160. Waar houdt het op? :P

Nogmaals!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 20:36 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Staat op de hard techno op zondag.
The Mover is een alias van Marc Acardipane.

EDIT: nvm, zie dat ik naar een oudere line-up keek, hij is blijkbaar vervangen door Deep Dimension en Noize Suppressor is weg bij Unexist.


Blije The Dark Horror geluiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Van mij hoeft niet alles steeds maar sneller. Raw wordt op 160 bpm gereleased tegenwoordig, in techno wordt het een hype om >145 of sneller te produceren/draaien, in hardcore hoor je bijna geen platen meer op 150-160. Waar houdt het op? :P

Nogmaals!


Meer variatie in uptempo. 75% van de tracks bestaat uit nog geen 8 sporen. Een vocal, een gefilterde kick als opbouw, een kick en een screech. Het genre is hard aan het groeien wat ik mooi vind om te zien, maar er valt veel meer uit te halen. Dat de drops 9/10x anticlimaxen zijn met kicks en screech is logisch door het snelle tempo, maar breaks en dergelijke mogen echt wel wat creatiever van mij.

Hoeveel euro geef jij gemiddeld uit op een groot festival (1 dag)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 08:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laatste twee festivals heb ik beide keren voor 40 euro aan muntjes gevonden/gekregen, dus weinig.

Maar meestal doe ik het met een paar bier en dan een fles water die ik de hele tijd bijvul. Koop vaak een keer iets van 10 a 15 munten en daar red ik het wel mee.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poe dat ligt echt aan het moment. Op feesten waar het gezellig is kan ik goed meer dan 100€ uitgeven. Zeker als het warm is. Maar op verknipt in juni nog geen 50€ uitgegeven omdat de munten 4€ waren. Dus hele dag met flesje water gedaan.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk zo tegen de 80 euro aan muntjes voor een dagfestival. Bij MDMA / XTC een stuk minder behoefte aan drinken. M'n enige festivalkostenpost dit jaar was Awakenings zaterdag en muntjes voor het hele weekend en doordat er trammelant was met mijn ticketswap kaartje mocht ik voorbij de scanners in de rij gaan staan om m'n kaartje door iemand met een ander apparaat te laten scannen. Ben in de chaos doorgelopen en heb het kaartje op Ticketswap gezet dus de munten betaalde zich ook weer terug lol. Loop nu wel nog rond met 4 Awakenings munten in m'n portemonnee.

Zelfde vraag mag weer door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij lukt het wel rond de 50 a 60 euro te houden. Ben niet zo'n alcohol drinker op een festival/feest, daar is het mij echt te duur voor in vergelijking met wat je vaak krijgt.

Nu met de prijsverhogingen, merk je dat er voor jou nu een max (grens) zit aan wat je uitgeeft aan kaartjes en munten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Grenzen ken ik allang niet meer, alleen landsgrenzen.

Wat ga jij doen in 't weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond de eerste thuiswedstrijd van Roda dit seizoen. Morgen een silent disco bij iemand thuis. Zondag lekker lamballen op de bank.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond de vrijmibo skippen en sporten. Dan morgen Dance Valley en zondag ADO kijken. Helaas zonder publiek, dus waarschijnlijk in tranen voor de tv.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 17:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje schoonmaken en sporten vandaag, zaterdag Paradigm Festival en zondag uitbrakken.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vrijgezellen. Veel opdrachten gepland onder het genot van bier.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vandaag bootje gevaren op Loosdrechtse Plassen, morgen trainen en Paradigm Festival en zondag brak zijn.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen sterven van de hitte en in de avond pilsen en naar Feyenoord

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2022 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werk 7:00 - 15:00, vanmiddag een visje bakken/biertje drinken bij m'n jarige maat. Morgen met een kater weer werken en eind van de middag naar een kermis 10 km verderop. En dan maandag weer mezelf vervloeken :D

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2022 07:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Te vroeg wakker zijn, werken van 3 tot 11, maar vanavond wel met de bewoners kijken om iets leuks te gaan doen.

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2022 07:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
maar vanavond wel met de bewoners kijken om iets leuks te gaan doen.

zelfde

Leuk! Waar kan Miwer allemaal uit kiezen?
Koelbox is gepakt, zo richting strand en daar de hele dag een beetje relaxen en biertjes drinken. Einde middag het terras van een beachclub op, daar verder gaan en een hapje eten. Zal daarna wel helemaal af zijn, denk ik.

Ga je met 30 graden naar het strand of blijf je binnen zitten, wachten tot de hitte voorbij is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2022 07:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
cb92 schreef:
maar vanavond wel met de bewoners kijken om iets leuks te gaan doen.

zelfde

Leuk! Waar kan Miwer allemaal uit kiezen?
Koelbox is gepakt, zo richting strand en daar de hele dag een beetje relaxen en biertjes drinken. Einde middag het terras van een beachclub op, daar verder gaan en een hapje eten. Zal daarna wel helemaal af zijn, denk ik.

Ga je met 30 graden naar het strand of blijf je binnen zitten, wachten tot de hitte voorbij is?
Hij kan kiezen tussen een ijsje met discodip of chocoladedip :clap: en vanmiddag het zwembad opzetten ofc. Heb de zwembandjes al klaar liggen voor hem.

Ik heb echt liever dat het -5 is dan 30 graden, dusja ik ben nu meer een binnen dan buitenpersoon.

Liever -5 of 30+ graden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2022 19:38 
 
Hardtraxx Crew

-5

Zelfde
Vorige  1 ... 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic