Nee wel naar mn eerste nakje
Bij welke stage ben je meest te vinden dit weekend?
Bij welke stage ben je meest te vinden dit weekend?
Indigo, Blue, UV, Magenta, Black, Red, uitstapje naar Dither & NVitral op de Silver. En verder zien we wel waar het gezellig is.makrooy wrote:Indigo, blue en magenta
Zelfde
Rickzel wrote:Indigo, Blue, UV, Magenta, Red, uitstapje naar Dither & NVitral op de Silver. En verder zien we wel waar het gezellig is.makrooy wrote:Indigo, blue en magenta
Zelfde
Zelfde
Ik zie je bij Unresolved in de Blue vrijdag 18:00Broken Balance wrote:Silver, Gold en Magenta voornamelijk met hier en daar wat uitstapjes naar de Blue en Indigo.
Zelfde
Nosferatu, Donkey Rollers of Stranger of ik ben dan ziek.Rickzel wrote:Ik zie je bij Unresolved in de Blue vrijdag 18:00Broken Balance wrote:Silver, Gold en Magenta voornamelijk met hier en daar wat uitstapjes naar de Blue en Indigo.
Zelfde
Onmogelijke keuze tussen Fracture 4 en Spoontech in de blue.Rickzel wrote:Als je één act moet noemen die je absoluut niet MAG missen op Defqon, wie is dat dan?
Met de nieuwe geboorteverlofregeling die aankomende maand in gaat is dit mijn realiteit wanneer mijn tweede geboren is, in ieder geval het eerste levensjaar. En dat idee staat me wel aan. Dus kies voor optie 1Mitch wrote:Huisje, slaapt toch net wat rustiger dan op de camping.
Elke week een dag vrij en hetzelfde loon behouden of 5 dagen werken en een dag extra uitbetaald krijgen?
Remi wrote:Allemaal op één dag op Tomorrowland: bomen die uit de grond omhoog groeiden, discobollen in de dixies en siervuurwerk midden in alle tenten. Ik vraag me tot op de dag van vandaag nog steeds af of dat allemaal wel écht gebeurd is.
Zelfde vraag!