Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 12:42 
 
Hardtraxx Elite



Is dit iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond leerlingen vruchtenhagel laten sorteren ook wel erg leuk.

Nog weekendplannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet veel, rustig aan doen.

Als er nu weer verkiezingen zouden zijn, zou je op dezelfde partij stemmen als in maart? Waarom wel/niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Heb op Volt gestemd en die hebben de kans nog niet gehad om positief of negatief op te vallen. Geen reden nog om te switchen dus

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, zelfde verhaal als hierboven

Wat is jouw volgende feestje op de planning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VWAB, super veel zin in ook :drool:

Welke ontwikkeling zie je nog graag in de hardstyle scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat we weer meer kicks krijgen die laag zitten i.p.v. die hoge kicks die vooral in de raw zitten. Dat de raw weer interessant word.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deels wat hierboven gezegd wordt, maar ik heb ook niks met die trend om elke paar tellen een nieuwe kick er in te moeten slingeren. Bij elk ander kickje weer een 'Ohhhhh!!' vanuit de zaal is leuk, maar ik heb meer met één volle lompe kick dan dat heen en weer gepingpong. Dat dus, meer kwaliteit dan kwantiteit voor wat betreft kicks

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 15:47 
 
Hardtraxxer

Minder fake drops zodat ik niet elk feest met m'n vinger op m'n kruin een rondje moet draaien omdat ik weer eens hopeloos missla

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Langere climaxen

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:44 
 

Dat de raw weer richting de sound van 2013-2015 gaat, veel meer mijn ding.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meer variatie in het genre, het genre lijkt nu meer om marketing en produceren naar een hype te draaien dan daadwerkelijk een collectie van uiteenlopende muzikale uitingen.

Draai lekker early, classics, raw, huidig spul en alles door elkaar, doe minder showpikkerig (het is soms echt een cringefest), minder onderling gejank met subgenres en laat de ravecultuur meer terugkomen.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat je ook mag vinden van Trym, hij heeft in de techno wel een nieuw soort vibe gecreëerd. Zelfde wat Ki/Ki doet. Veel meer rave achtige sounds. Sub Zero Project, Rooler, Devin Wild proberen hier wel iets mee, maar zou tof zijn als er inderdaad, zoals Dennis zegt wat meer genres door elkaar zouden lopen en dat dat gewoon gewaardeerd wordt.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grotendeels wat jij ook zegt Job, diverser producen en draaien zoals bovenstaande namen ook durven te doen. En dus ook oudere platen meepakken die nog goed mee kunnen (inb4 zeikverhalen dat tegenwoordig alles veel strakker gemastered is en oudere platen niet meer "passen" qua sound, vind dat vaak zulke onzin). Daarnaast vind ik het echt moker vet als artiesten dit soort dingen doen, klassiekers in een nieuw jasje steken zonder het origineel teveel aan te passen.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou graag zien dat er op feesten ook weer eens gekozen gaat worden voor verrassende battles in plaats van dezelfde namen altijd maar bij elkaar te zetten. Niet per se een nieuwe ontwikkeling, maar zou mooi zijn als dat terugkomt. Artiesten kunnen blijkbaar wel collabs maken met niet voor de hand liggende collega's, maar samen draaien gebeurt vreemd genoeg nooit meer.

Wilde weekendplannen dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgenavond afscheidsfeest van een lokaal bandje hier, gaat flink gezopen worden vrees ik. Verder weinig plannen eigenlijk.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste feest sinds Dediqated en dan jumpen op feesten/flashback-festival-2-oktober-2021-lommel-be-t74203.html

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen Bier en Big, zondag PSV-Sparta.

Zaufen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 11:28 
 
Hardtraxx Elite

Trainen, en veel bier drinken.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ravechurch vanavond, morgen Spectrum Of Spoontech en zondag brak zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond een verjaardagsfeestje. Zaterdag Spectrum of Spoontech (HYPE). Zondag basketbalwedstrijd.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen op zoektocht naar nieuwe badkamertegels, bouwmarkten en woonboulevards aflopen.
Zondag naar bioscoop voor Dune, en misschien daarna nog een rondje door de binnenstad voor Leids Ontzet.


Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond uiteten en drinken bij een bierbrouwerij. Morgen feestje. Zondag voetbal en wederom uit eten. Eindstand na weekend +5kg (voor de bellyflop op VWAB @Rickzel @Spalken)

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond feestje 2 deuren verderop, morgen naar de Dynamo en daarna door naar een avondje zuipen gevolgd door een housewarming daar op de zondag.

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond naar een theatershow van Diederik Jekel, morgen mijn nieuwe appartement schilderen van binnen en 's avonds draaien op een "Fout en Stout" party.

Nog aanraders om te draaien?
Vorige  1 ... 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic