Ligt er een beetje aan wat voor kroket, en de kwaliteit van de kroket en frikandel.
Een goede frikandel speciaal verkies ik denk ik altijd wel boven de kroket, maar een kipsaté kroket is een goede tweede plek. Ook een keer een garnaal kroket gehad in een restaurant die erg smakelijk was.
Waanzinnig. Ik had me vooral ingesteld op lekker eten maar het is zo veel meer. Wat heerlijk om zo'n level van zorg en nauwkeurigheid mee te maken. Elk wijntje PERFECT afgesteld op het gerecht. Elke smaak nuance heeft zijn plekje. Je voelt je echt een koning. Een ervaring die ik voor de rest van mijn leven zal koesteren.
Was goud! Paar jaar terug naar Noble geweest in Den Bosch. Super toffe zaak. 5 gangen met bijpassende wijnen. Je voelt je echt de koning te rijk. Zouden aankomende jaar naar The Jane gaan in Antwerpen (2 sterren). Maar door corona ging dat uiteraard niet door.
Vorige baas had knaken, dus 2 keer met het bedrijf naar sterrenrestaurants geweest (LEF in Helvoirt en Noble Kitchen in Cromvoirt). Vooral de ervaring die Jordi beschrijft is top, alles vult elkaar goed aan inclusief de perfecte wijn en een leuk verhaal bij elke gang. Ook leuk om door die zaak te lopen en lekker decadent te doen.
Ja, smaakt beter dan dat het ruikt. Als je zonder kennis van wat het was en met je neus dicht het zou eten valt het reuze mee. Maar we eten met alle zintuigen verder.
Goed gegaarde en gekruide zalm zal altijd het beste blijven als je echt iets goeds wil eten. Echter gaat er evengoed niks boven een goede bak kibbeling.
Billy Joel - Piano Man. Niet omdat het nummer perse lelijk is, maar het betekent wel ongeveer automatisch dat de kroeg waarin je het nummer hoort daarna gaat sluiten. Dat is dan wel weer heel lelijk.
Misschien niet het lelijkste nummer ooit gemaakt, maar ik kan m echt niet aanhoren: Post Malone - Circles.
Daarin zingt hij met een hele vervelende tril in zijn stem. Lijkt verdomme wel een schaap man. Plus het feit dat die zelfs op Radio10 vaak te horen was... Wat een verschrikking.
Vraag met beetje zelfde strekking;
Aan welk nummer/liedje heb je oprecht een hekel en waarom?