Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 18:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neej, Belgie gaat winnen

Of liggen die er al uit?
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, Denemarken wordt kampioen..

Kan je de scheids de schuld geven van het verlies?
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 21:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Je stelt geen vraag! :list:

Waarom stelt die komkommer geen vraag?
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat er bij hem een komkommer op een plek zit waardoor dat niet kan

Tosti?
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Tosti!

Waar zit die komkommer dan precies?
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Jij? Ergens spijt van hebben? Nee. :list:


Ga jij naar de HT bbq?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het doorgaat vast wel

Jij?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 02:06 
 

ik heb een komkommer in mijn broek.

ben je nuchteer
?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.

Zit die komkommer lekker?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 02:08 
 

behoorlijk lekker.
dank u wel trouwens alle dames die ik vanavond gesproken als ook geknuffeld heb.

en nu?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik geloof niet dat iemand daarop zit te wachten.

Of heb jij soms wel zin in Biscuit Junior's?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:09 
 
Hardtraxxer

jazeker!!! Lekker een kippetje heerlijk


Gaat nederland van duitsland winnen?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Na dit drama met Denemarken heb ik er weinig vertrouwen in
Kan nederland maar beter naar huis gaan? :corn:


dacht het wel, maarja u never know!

Ben ik de enige die echt 0 oranje feeling heeft?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor, ik ook :P

Wat ga je vandaag nog allemaal doen?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

School school school. Ohja, en school.


Ben ik dan gelukkig niet de enige die niets met het EK heeft?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat ik niets met voetbal heb. Kan me dan ook redelijk irriteren aan mensen die opeens interessant gaan doen als oranje speelt, terwijl ze normaal voetbal niet volgen. Opeens heeft iedereen verstand van voetbal en weet iedereen het beter. :')

Of denk jij daar anders over?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar denk ik anders over: voetbal boeit mij ook niets en ik geef geen moer om wie er in de opstelling staat of wat dan ook. Maar het EK/WK vind ik altijd wel leuk om te kijken voor de gezelligheid.

Hoe was/is je dag?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja goed lekker rustig aan gedaan :)

die van jou? nog plannen?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:21 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
ja goed lekker rustig aan gedaan :)

die van jou? nog plannen?

Heel de middag gewerkt. Dadelijk nog ff voetbal kijken en dan lekker op tijd slapen.

Smaakpolitie of wegmisbruikers of geen van beiden?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen van beiden

Bent je het hier mee eens en waarom?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben het er niet mee eens. Want als je het allebei uitsluit kun je het ene dus niet insluiten ondanks dat je misschien wellicht wel geen verstand van het ander hebt.

Pinnen of Cash?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Cash? Wat is dat? Ik pin werkelijk alles :P

Welke act wil jij ooit nog gezien hebben?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer

Zijn er meerdere die hem willen zien?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:03 
 

sjobie schreef:
Wavolizer

Zijn er meerdere die hem willen zien?


ja en daarna toa er achter aan?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er écht niets anders is wel ja.

Pizza?
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic