Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020 ... 1304  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Verzorg jij nu een uitermate fijn plaatje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard

Afbeelding


Welke is je favoriet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal links

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik?

Wereldvrede of geen dodelijke ziektes meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dodelijke ziektes en wereldoorlog natuurlijk. We benne met veul teveul.

Gaat er nog wat gedronken worden vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziek hard naar de anjer vanavond op U N P O L I S H E D (L)

Wie meer Unpolished?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik niet..

Jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook niet, als ik techno wil horen ga ik wel naar spectrum x spoontech

Hoe ziet jouw ideale weekend er uit, er vanuit gaande dat je maandag ook weer fris op je werk moet zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrijdag na het werk nog even sporten, naar huis, eten, douche en dan lekker op de bank ploffen met een (speciaal)biertje en wat te knagen erbij, filmpje aan, niet te laat naar bed om de volgende morgen niet helemaal gaar te zijn. Wakker worden met een goed ontbijt en dan in en rond huis het e.e.a. doen, smiddags en savonds lekker op pad met vrienden (feestje, kroeg of gewoon lekker bij vrienden op de bank). Zondag lekker uitslapen en helemaal niks hoeven doen.. dus eten wanneer je honger hebt ipv wanneer het 'moet', veel bankhangen, veel netflixen (of andere streamingsdiensten), makkelijk eten (bestellen of iets simpels uit de oven).. Waar het op neer komt zo min mogelijk moeite hoeven doen op zondag.. niet te laat naar bed, want maandag weer werken

En die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk formuleer jij het prima. Zo ziet mijn ideale weekend er ook uit.

Ben jij nog net zo fan van de hardstyle als dat je hardstyle begon te luisteren of is het met de jaren minder geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Juist alleen maar meer geworden :)

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beginnen luisteren in 2008 met de Bassleader CD van dat jaar, gemixt door Noisecontrollers. :loving:
Het was allemaal nieuw dus ik vond alles vet (luisterde toen ook nog veel jumpstyle & hardcore) EN het was in de gouden jaren van hardstyle.

Tegenwoordig kan ik mij niet meer vinden in alles maar er is nog méér dan voldoende wat ik wel enorm vet vind. Van blije euforische muziekjes tot 'vierkant maaien in de tweede climax'-gated klappers. Hardstyle feesten blijven voor mij de ideale uitlaatklep. Dit heb ik totaal niet bij andere soorten feesten (industrial/techno/...), ook niet als ik de muziek zelf leuk vindt.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 10:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik was in de periode 2007 - 2012 ongeveer absoluut meer fan dan nu. Dat was ook de periode dat ik alles volgde en ook alle oude(re) hardstyle aan het ontdekken was. Daarna is het wel steeds minder geworden (2017 werd het wel weer wat meer met Phuture Noize en wat andere artiesten/tracks), maar ik volg het allemaal niet meer zo op de voet.

Aan de andere kant geniet ik nog wel steeds net zo veel van een goeie hardstyle plaat als vroegah, dus daarin is in principe niet veel veranderd.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is alleen maar meer geworden. Ja, tegenwoordig is er ook veel troep die ik links laat liggen, maar er blijft genoeg over om van te genieten. Dit plus de classics die ik nog altijd aankan zetten, zorgt er weel voor dat ik nu meer van de genre geniet dan vroeger

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij mij is het ook alleen maar meer geworden. Luister pas sinds 2015 naar hardstyle en toen ik in 2016 bij de Fusion of Sound set op Decibel kwam ging er een wereld voor me open. Daarna Tijdmachine in Klokgebouw, wat voor mij nu nog altijd top 5 indoor is. En dat komt puur door de muziek. Wel grappig eigenlijk, want voor mij heeft die hardstyle van voor 2012/2013 helemaal geen nostalgische waarde (sterker nog, ik wist toen niet eens wat hardstyle was) en toch vind ik dit hoe hardstyle hoort te klinken.
Tegenwoordig zitten er zoveel elementen in tracks die de voorspelbaarheid van hardstyle kapot maken (anti's, trolls, (kick)breaks kickrolls, noem het maar op). Vroeger was het gewoon veel meer doorbeuken en dus ook veel voorspelbaarder (positief, want daardoor kom je zelfs zonder drugs (maar vooral met drugs hehe) in een soort roes, heb dat ook met bijv. psytrance of sommige techno). De drop/kick duurde vroeger ook veel langer, waardoor je veel meer energie van de muziek krijgt. Jezus wanne lang verhaal.

tl;dr: het ontdekken van de oude hardstyle heeft juist mijn liefde voor hardstyle alleen maar groter gemaakt.


Wat is jouw top 5 van indoor-events?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Top 3 staat wel vast:

X-Qlusive B-Front, 10 Years Q-Dance/Feestfabriek en Qlimax 2016.

Om het af te maken denk ik Hardbass 2010 erbij (omdat allereerste feestje) en mijn eerste keer Loudness ergens in 2011 of 2012, toen ik voor het eerst Theracords muziek live meemaakte en gelijk verkocht was. Maar ik zal er vast eentje vergeten.

Edit: Ja, InQontrol 2010 dus.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lastige vraag :D

Loudness 2016
Qlimax 2016
Hardbass 2015

Verder kom ik nog niet..

Wat is jouw top 5 outdoor feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Defqon 2018
2. Q-Base 2018
3. Rebirth 2019
4. Defqon 2019
5. Emporium 2018

In zoverre ik het mij kan herinneren.

En die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Defqon 2017
2. Q-BASE 2016
3. Decibel 2017
4. Defqon 2018
5. Q-BASE 2018

Zou je graag een feest als 'Unlocked' terug willen zien? Een compleet festival, maar dan binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee, eigenlijk niet

Heb jij corona?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog niet.

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk het niet, hoest wel al dagen mijn longen uit het lijf, maar koorts en benauwdheid blijft uit..

en jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 18:10 
 
Hardtraxxer

Denk het (nog) niet. Geen symptomen.

Ken je iemand met corona?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Nee

Jij wel?
Vorige  1 ... 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020 ... 1304  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic