Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Ja, zo'n lekkere bonk hoor je dan als je achterover op de stoep valt.

Van welke gemene dingen die je mensen hebt aangedaan heb je het meest spijt?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Eigenlijk het eerste wat bij me op komt, is het volgende:
Vruuger, als nog kleinere ik, liep ik samen met m'n moeder en een vriendje (ja, zo noemde je dat toen. Lekker spelen jwz.) naar m'n huis. Op een gegeven moment waren we in de buurt en werd het 'wie het eerste thuis is'. Enfin, eenmaal aan het rennen en steeds dichter bij m'n huis kwam ik erachter dat ik het niet ging winnen als kleine volgevreten koalabeer die ik toen was. Mijn gezonde jeugdige verstand maakte toen de keuze om m'n compagnon tijdens het rennen op de stoep zijn pootje te haken, met als gevolg dat 'ie z'n hele gezicht naar de typhus had. Moeders boos, m'n vriend was eigenlijk heel coulant. Terugdenkend was dat écht een klote streek.

Leuke vraag, zelfde.
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
Nja was niet echt gemeen, want het was niet met opzet, maar toen ik een jaar of 5 was ofzo, waren we met een hele groep kinderen uit de buurt samen aan het spelen. Toen gingen we naar het huis van iemand uit de groep. Ook allemaal rennen uiteraard. De grote broer van waar we naartoe gingen rende voorop, het kleine broertje was de sloomste en kon ons niet bijhouden. Wij allemaal naar binnen bij dat huis, ik dacht dat ik de laatste was, en deed de deur dicht. Toen kwam het kleine broertje er nog aan, die dacht dat de deur nog open was, dus duwde volop tegen die deur aan. Breekt hij dwars door de ruit van die deur heen, heel zn armen open aan het glas.. Vanaf toen waren we ook niet meer welkom daar -.- Maar wij stonden zelf al op het punt van verhuizen, dus ik heb die broers daarna sowieso al nooit meer gezien. Geen idee ook of dat kleine broertje er ooit nog iets van littekens oid aan over heeft gehouden.

Zelfde vraag
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Een keer m'n tegenstanders been gebroken met voetbal. En niet omdat ik iets te laat was of perongeluk wat door gleed, wilde gewoon ff m'n frustratie kwijt. Uiteraard niet met de intentie om hem zo zwaar te blesseren, maar wel om hem vol onderuit te zagen :P Geen idee hoe zwaar en lang hij er last van heeft gehad, maar hij moest wel met een ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht.

Zelfde vraag
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Toen ik een jaar of 11 was hadden ik en mijn neef een wekelijks fenomeen 'De krapulentocht'. Op de bmx gingen we dan door het dorp fietsen en bij iedereen slippen in de vers gezaaide gazon en kiezeltjes. Hier en daar sneuvelde ook een bloembak. Ik troost mij aan het feit dat mijn neef de grootste gangster was en ik meer het hulpje.

Zelfde dan maar
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 1 day ago
Poeh.. Denk een keer honden kak door iemand (geen idee wie daar woonde) door de brievenbus geduwd.. Was een redelijk verse drol, dus de hele brievenbus (die klep en het gat) zat onder.. en ik verwacht de binnenkant van de deur en mat/vloer binnen ook wel..

Wat heb of had jij vandaag voor de lunch?
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 29 days ago
Stokbroodje kipsate salalde met komkommer, tomaat, chilisaus en rucola sla en een stokbroodje tonijnsalade met rode ui en rucola sla.

Jij?
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Oja kut, het is al 10 over 1. Eerst maar ff eten.

Wat heb jij d'r op?
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Baguette eiersalade van de tank.

Jij?
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
MIWER
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Ik had een broodje bufkes club en een piegata gegrilde kip van broodjeszaak Bufkes :drool: :drool:

En jij?
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Pak nu even 2 frikandellenbroodjes.

Die dingen blijven toch lekker he?
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Niet echt, snackbar voedsel sowieso ranzig

Heb jij een gezond dieet?
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Jup.

En jij? Leef en eet je gezond? Beetje sporten er bij?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Yes! 4/5 keer sporten in de week. Probeer ook op mijn voeding te letten, al lukt dat niet altijd even goed.

Fitness jij?
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Jep, ook 4 a 5 keer in de week, op het moment met name cardio om mijn conditie weer een beetje op peil te brengen, en om wat gewicht te verliezen..

Vind je Fitness echt leuk, of doe je het alleen voor het doel wat je jezelf stelt??
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Ik begon met een doel, maar merk nu echt dat ik het te pakken heb en het echt leuk begin te vinden. Nieuwe oefeningen uitproberen ect.

Wat is jou doel met fitness als je eraan doet?
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Mijn doel is om te beginnen.

Zelfde vraag
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Net zo'n kast worden als Seeker of Fire. En anders gewoon een mooi, atletisch figuur.

Vandaag is de line-up voor Tomorrowland bekend gemaakt. Ben je er al eens geweest? Of wil je er nog eens heen?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Als ik een kaartje zal krijgen zal ik erover nadenken anders niet.

Zelfde
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Nope, mij te duur voor wat er komt! Al lijkt het me wel tof om daar gewoon mensen te kijken!

Zelfde
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
TkTT wrote:Nope, mij te duur voor wat er komt! Al lijkt het me wel tof om daar gewoon mensen te kijken!

Zelfde
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Ja ben er twee keer geweest en vond het elke cent waard, geweldig festival man. Niet te vergelijken met welk festival dan ook in Nederland.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Pommer wrote:vond het elke cent waard, geweldig festival man. Niet te vergelijken met welk festival dan ook in Nederland.
Dit.

Ik ga overigens mijn eigen antwoord niet bevragen ( s/o naar Memphis ) dus de vraagt blijft staan.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Nooit geweest, zou er wel eens heen willen om hem van de festival kaart te kunnen strepen.

Ben wel benieuwd hoe oud iedereen hier is, Wat de gemiddelde leeftijd een beetje is op dit forum.

Dus de vraag: hoe oud ben je?