Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 00:26 
 
Hardtraxxer

Ja, zo'n lekkere bonk hoor je dan als je achterover op de stoep valt.

Van welke gemene dingen die je mensen hebt aangedaan heb je het meest spijt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk het eerste wat bij me op komt, is het volgende:
Vruuger, als nog kleinere ik, liep ik samen met m'n moeder en een vriendje (ja, zo noemde je dat toen. Lekker spelen jwz.) naar m'n huis. Op een gegeven moment waren we in de buurt en werd het 'wie het eerste thuis is'. Enfin, eenmaal aan het rennen en steeds dichter bij m'n huis kwam ik erachter dat ik het niet ging winnen als kleine volgevreten koalabeer die ik toen was. Mijn gezonde jeugdige verstand maakte toen de keuze om m'n compagnon tijdens het rennen op de stoep zijn pootje te haken, met als gevolg dat 'ie z'n hele gezicht naar de typhus had. Moeders boos, m'n vriend was eigenlijk heel coulant. Terugdenkend was dat écht een klote streek.

Leuke vraag, zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja was niet echt gemeen, want het was niet met opzet, maar toen ik een jaar of 5 was ofzo, waren we met een hele groep kinderen uit de buurt samen aan het spelen. Toen gingen we naar het huis van iemand uit de groep. Ook allemaal rennen uiteraard. De grote broer van waar we naartoe gingen rende voorop, het kleine broertje was de sloomste en kon ons niet bijhouden. Wij allemaal naar binnen bij dat huis, ik dacht dat ik de laatste was, en deed de deur dicht. Toen kwam het kleine broertje er nog aan, die dacht dat de deur nog open was, dus duwde volop tegen die deur aan. Breekt hij dwars door de ruit van die deur heen, heel zn armen open aan het glas.. Vanaf toen waren we ook niet meer welkom daar -.- Maar wij stonden zelf al op het punt van verhuizen, dus ik heb die broers daarna sowieso al nooit meer gezien. Geen idee ook of dat kleine broertje er ooit nog iets van littekens oid aan over heeft gehouden.


Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 11:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Een keer m'n tegenstanders been gebroken met voetbal. En niet omdat ik iets te laat was of perongeluk wat door gleed, wilde gewoon ff m'n frustratie kwijt. Uiteraard niet met de intentie om hem zo zwaar te blesseren, maar wel om hem vol onderuit te zagen :P Geen idee hoe zwaar en lang hij er last van heeft gehad, maar hij moest wel met een ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik een jaar of 11 was hadden ik en mijn neef een wekelijks fenomeen 'De krapulentocht'. Op de bmx gingen we dan door het dorp fietsen en bij iedereen slippen in de vers gezaaide gazon en kiezeltjes. Hier en daar sneuvelde ook een bloembak. Ik troost mij aan het feit dat mijn neef de grootste gangster was en ik meer het hulpje.

Zelfde dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poeh.. Denk een keer honden kak door iemand (geen idee wie daar woonde) door de brievenbus geduwd.. Was een redelijk verse drol, dus de hele brievenbus (die klep en het gat) zat onder.. en ik verwacht de binnenkant van de deur en mat/vloer binnen ook wel..

Wat heb of had jij vandaag voor de lunch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stokbroodje kipsate salalde met komkommer, tomaat, chilisaus en rucola sla en een stokbroodje tonijnsalade met rode ui en rucola sla.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oja kut, het is al 10 over 1. Eerst maar ff eten.

Wat heb jij d'r op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baguette eiersalade van de tank.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MIWER
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had een broodje bufkes club en een piegata gegrilde kip van broodjeszaak Bufkes :drool: :drool:

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pak nu even 2 frikandellenbroodjes.

Die dingen blijven toch lekker he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt, snackbar voedsel sowieso ranzig

Heb jij een gezond dieet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup.

En jij? Leef en eet je gezond? Beetje sporten er bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes! 4/5 keer sporten in de week. Probeer ook op mijn voeding te letten, al lukt dat niet altijd even goed.

Fitness jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jep, ook 4 a 5 keer in de week, op het moment met name cardio om mijn conditie weer een beetje op peil te brengen, en om wat gewicht te verliezen..

Vind je Fitness echt leuk, of doe je het alleen voor het doel wat je jezelf stelt??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begon met een doel, maar merk nu echt dat ik het te pakken heb en het echt leuk begin te vinden. Nieuwe oefeningen uitproberen ect.

Wat is jou doel met fitness als je eraan doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn doel is om te beginnen.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zo'n kast worden als Seeker of Fire. En anders gewoon een mooi, atletisch figuur.

Vandaag is de line-up voor Tomorrowland bekend gemaakt. Ben je er al eens geweest? Of wil je er nog eens heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik een kaartje zal krijgen zal ik erover nadenken anders niet.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nope, mij te duur voor wat er komt! Al lijkt het me wel tof om daar gewoon mensen te kijken!

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Nope, mij te duur voor wat er komt! Al lijkt het me wel tof om daar gewoon mensen te kijken!

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 17:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja ben er twee keer geweest en vond het elke cent waard, geweldig festival man. Niet te vergelijken met welk festival dan ook in Nederland.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
vond het elke cent waard, geweldig festival man. Niet te vergelijken met welk festival dan ook in Nederland.


Dit.

Ik ga overigens mijn eigen antwoord niet bevragen ( s/o naar Memphis ) dus de vraagt blijft staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit geweest, zou er wel eens heen willen om hem van de festival kaart te kunnen strepen.

Ben wel benieuwd hoe oud iedereen hier is, Wat de gemiddelde leeftijd een beetje is op dit forum.

Dus de vraag: hoe oud ben je?
Vorige  1 ... 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic