Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Eerst met goede vrienden gourmetten of lekker uitgebreid dineren (voor, tussen, hoofd, na). Daarna veel spelletjes met elkaar doen met een goed glas wijn of bier, zoals 30 Seconds, Kolonisten van Catan, RISK etc.
De avond daarna doorbrengen met oudejaarsconferences en de klok op tv en als de klok 12 slaat, fles champagne open poppen, gelukswensen en dan naar buiten om om voor 100 euro aan vuurwerk de lucht in te jakkeren. Afgesloten met een cobra 6 in de straat die vol met mensen staat. Rond 2 naar binnen om dan voldaan in bed te gaan liggen.

Zelfde.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Gourmetten???? GOURMETTEN? gadverdamme. Je hele fakking huis stinkt halverwege februari nog maar wurf want 'das wel zo leuk' iedereen kan lkkr pakkn wattie wil champions? stukje leer wat ze BIEFSTUK durven noemen???? lkkr rundvlees slaatje erbij???? Stokbroodje met kruidenboter wat stiekem gewoon KRUIDENKAAS is? hmmmmmm wijntje iemand? ik heb perzik of limoen hugo hihi rooozeee of wit bakjes onderin duren te lang bakplaat bovenin is te heet na ongeveer 2,5 minuut wordt niks meer bruin omdat supermarkten alle gourmet vleesjes voljanken met water want iedereen wil de meeste vlees verkopen per euro 1 vieze aangekoekte brij van overmatig vleessap en olie maken rookpluimen waar lui in hiroshima nog de oogjes van dichtknijpen jummmmmmmmmmm maar wat was het gezellig he.

Het is helemaal niet moeilijk een lekkere maaltijd te bereiden voor een grote groep mensen. Iedereen die gourmet stelt mij persoonlijk teleur. Kappen.

OT: moatn, gewoon thuus. sloot vol bier, paar vuurwerkjes en onmeunig veel stimulerende middelen inhaleren via mijn neusgaten. Zelfde vraag.
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
Jordi persoonlijk teleurstellen

Zelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Jordi wrote:Gourmetten???? GOURMETTEN? gadverdamme. Je hele fakking huis stinkt halverwege februari nog maar wurf want 'das wel zo leuk' iedereen kan lkkr pakkn wattie wil champions? stukje leer wat ze BIEFSTUK durven noemen???? lkkr rundvlees slaatje erbij???? Stokbroodje met kruidenboter wat stiekem gewoon KRUIDENKAAS is? hmmmmmm wijntje iemand? ik heb perzik of limoen hugo hihi rooozeee of wit bakjes onderin duren te lang bakplaat bovenin is te heet na ongeveer 2,5 minuut wordt niks meer bruin omdat supermarkten alle gourmet vleesjes voljanken met water want iedereen wil de meeste vlees verkopen per euro 1 vieze aangekoekte brij van overmatig vleessap en olie maken rookpluimen waar lui in hiroshima nog de oogjes van dichtknijpen jummmmmmmmmmm maar wat was het gezellig he.

Het is helemaal niet moeilijk een lekkere maaltijd te bereiden voor een grote groep mensen. Iedereen die gourmet stelt mij persoonlijk teleur. Kappen.

OT: moatn, gewoon thuus. sloot vol bier, paar vuurwerkjes en onmeunig veel stimulerende middelen inhaleren via mijn neusgaten. Zelfde vraag.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Hahaha tering :lol:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Jordi wrote: OT: moatn, gewoon thuus. sloot vol bier en onmeunig veel stimulerende middelen inhaleren via mijn neusgaten.
Vrij accuraat, dit.
Zelfde vraag.
Last edited by Remi on 06 Dec 2019 13:07, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Kan me wel redelijk in het verhaal van Hekzitter vinden. Dineren weliswaar anders wordt Jordi weer kwaad. Eigenlijk geen zin meer om me helemaal naar de tering te werken, en stappen met oud en nieuw is vaak ook maar kut.

Zelfde vraag
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 1 day ago
Remi wrote:
Jordi wrote: OT: moatn, gewoon thuus. sloot vol bier en onmeunig veel stimulerende middelen inhaleren via mijn neusgaten.
Vrij accuraat, dit.
Zelfde vraag.
Dit inderdaad, samen met o.a. moeders.. Tevens ook wel eens Met Jordi wat goormetten betreft..

Wie gaat er nog goormetten?
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 29 days ago
Met kerstavond gourmetten :)

perzik of limoen hugo?
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
mitch0162 wrote:Met kerstavond gourmetten :)

perzik of limoen hugo?
Limoen

Vleessap of boter laten rookpluimen in je pannetje?
Of gewoon beide?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Jullie kunne allemaal de vinketering krijgen homoos gegroet
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Beide.

Vind je het plaatsen van een kerstboom leuk of krijg je er meerdere ziektes van?
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Beetje tussen in! Gelukkig heb ik een vriendin die het erg leuk vind!

Hoop je op een witte kerst dit jaar? :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ik hoop het niet. Nog steeds verkouden van die laatste witte kerst.

Al plannen voor de zomer?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Zoals het er nu uitziet, heel veel festivals (bijna iedere week 1 tussen half juni tot eind augustus)

Jij?
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Op vakantie naar Porec. Zelfde camping als vorig jaar, want dat was goed bevallen.

Ga je drugs gebruiken op oudjaarsdag?
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Schijten beren in het bos?

Schijten beren in het bos?
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Nee in een beerput

Leukste schoolvak ooit gehad?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Pauze

Zelfde
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 29 days ago
Marketing.

Vond jij het vorige antwoord ook zo grappig?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Nee, was namelijk geen grap.

Dag of nachtfeest?
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Dag! Heerlijk uitslapen volgende dag. Zie ook absoluut geen voordelen van nachtfeesten in.

Jij?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Begin wel steeds eerder lichamelijk op te zijn 's nachts tijdens feesten, ver voor het einde. Dus ook dag ja.

Zelfde opnieuw
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
Nacht

Zelfde
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Dag!

Wat is de laatste foto/afbeelding die je naar iemand stuurde?