Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996 ... 1300  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst met goede vrienden gourmetten of lekker uitgebreid dineren (voor, tussen, hoofd, na). Daarna veel spelletjes met elkaar doen met een goed glas wijn of bier, zoals 30 Seconds, Kolonisten van Catan, RISK etc.
De avond daarna doorbrengen met oudejaarsconferences en de klok op tv en als de klok 12 slaat, fles champagne open poppen, gelukswensen en dan naar buiten om om voor 100 euro aan vuurwerk de lucht in te jakkeren. Afgesloten met een cobra 6 in de straat die vol met mensen staat. Rond 2 naar binnen om dan voldaan in bed te gaan liggen.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gourmetten???? GOURMETTEN? gadverdamme. Je hele fakking huis stinkt halverwege februari nog maar wurf want 'das wel zo leuk' iedereen kan lkkr pakkn wattie wil champions? stukje leer wat ze BIEFSTUK durven noemen???? lkkr rundvlees slaatje erbij???? Stokbroodje met kruidenboter wat stiekem gewoon KRUIDENKAAS is? hmmmmmm wijntje iemand? ik heb perzik of limoen hugo hihi rooozeee of wit bakjes onderin duren te lang bakplaat bovenin is te heet na ongeveer 2,5 minuut wordt niks meer bruin omdat supermarkten alle gourmet vleesjes voljanken met water want iedereen wil de meeste vlees verkopen per euro 1 vieze aangekoekte brij van overmatig vleessap en olie maken rookpluimen waar lui in hiroshima nog de oogjes van dichtknijpen jummmmmmmmmmm maar wat was het gezellig he.

Het is helemaal niet moeilijk een lekkere maaltijd te bereiden voor een grote groep mensen. Iedereen die gourmet stelt mij persoonlijk teleur. Kappen.

OT: moatn, gewoon thuus. sloot vol bier, paar vuurwerkjes en onmeunig veel stimulerende middelen inhaleren via mijn neusgaten. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi persoonlijk teleurstellen

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Gourmetten???? GOURMETTEN? gadverdamme. Je hele fakking huis stinkt halverwege februari nog maar wurf want 'das wel zo leuk' iedereen kan lkkr pakkn wattie wil champions? stukje leer wat ze BIEFSTUK durven noemen???? lkkr rundvlees slaatje erbij???? Stokbroodje met kruidenboter wat stiekem gewoon KRUIDENKAAS is? hmmmmmm wijntje iemand? ik heb perzik of limoen hugo hihi rooozeee of wit bakjes onderin duren te lang bakplaat bovenin is te heet na ongeveer 2,5 minuut wordt niks meer bruin omdat supermarkten alle gourmet vleesjes voljanken met water want iedereen wil de meeste vlees verkopen per euro 1 vieze aangekoekte brij van overmatig vleessap en olie maken rookpluimen waar lui in hiroshima nog de oogjes van dichtknijpen jummmmmmmmmmm maar wat was het gezellig he.

Het is helemaal niet moeilijk een lekkere maaltijd te bereiden voor een grote groep mensen. Iedereen die gourmet stelt mij persoonlijk teleur. Kappen.

OT: moatn, gewoon thuus. sloot vol bier, paar vuurwerkjes en onmeunig veel stimulerende middelen inhaleren via mijn neusgaten. Zelfde vraag.



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
OT: moatn, gewoon thuus. sloot vol bier en onmeunig veel stimulerende middelen inhaleren via mijn neusgaten.


Vrij accuraat, dit.
Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me wel redelijk in het verhaal van Hekzitter vinden. Dineren weliswaar anders wordt Jordi weer kwaad. Eigenlijk geen zin meer om me helemaal naar de tering te werken, en stappen met oud en nieuw is vaak ook maar kut.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Jordi schreef:
OT: moatn, gewoon thuus. sloot vol bier en onmeunig veel stimulerende middelen inhaleren via mijn neusgaten.


Vrij accuraat, dit.
Zelfde vraag.


Dit inderdaad, samen met o.a. moeders.. Tevens ook wel eens Met Jordi wat goormetten betreft..

Wie gaat er nog goormetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met kerstavond gourmetten :)

perzik of limoen hugo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Met kerstavond gourmetten :)

perzik of limoen hugo?


Limoen

Vleessap of boter laten rookpluimen in je pannetje?
Of gewoon beide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie kunne allemaal de vinketering krijgen homoos gegroet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide.

Vind je het plaatsen van een kerstboom leuk of krijg je er meerdere ziektes van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje tussen in! Gelukkig heb ik een vriendin die het erg leuk vind!

Hoop je op een witte kerst dit jaar? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop het niet. Nog steeds verkouden van die laatste witte kerst.

Al plannen voor de zomer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals het er nu uitziet, heel veel festivals (bijna iedere week 1 tussen half juni tot eind augustus)

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op vakantie naar Porec. Zelfde camping als vorig jaar, want dat was goed bevallen.

Ga je drugs gebruiken op oudjaarsdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Schijten beren in het bos?

Schijten beren in het bos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee in een beerput

Leukste schoolvak ooit gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Pauze

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marketing.

Vond jij het vorige antwoord ook zo grappig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, was namelijk geen grap.

Dag of nachtfeest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag! Heerlijk uitslapen volgende dag. Zie ook absoluut geen voordelen van nachtfeesten in.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Begin wel steeds eerder lichamelijk op te zijn 's nachts tijdens feesten, ver voor het einde. Dus ook dag ja.

Zelfde opnieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nacht

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dag!

Wat is de laatste foto/afbeelding die je naar iemand stuurde?
Vorige  1 ... 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996 ... 1300  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic