Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar normaal, dan ben je al speciaal genoeg.

Favoriete beleg?
Bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knakworsten met Zaanse mayo

Zelfde
Bericht Geplaatst op 14 nov 2019 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pindakaas met hagelslag.

Toppings voor op je burger?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Pindakaas met hagelslag.

Toppings voor op je burger?


Augurken kunnen niet ontbreken!

Beste fast food keten?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ali. Altijd binnen 30 minuten bezorgd en 2 dagen geen honger meer :thumbsup:

Favoriete lunch-gerecht?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uitsmijter ham/kaas/ribeye :drool:

Domino's of New York Pizza?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Domino's

Zou jij weer kijken als Domino-Day weer op TV komt?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, iets te hoog SBS6 gehalte.

Zou jij weer gaan kijken als De Gouden Kooi terug zou komen?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen niet gekeken, dus nu waarschijnlijk ook niet

Jandino Asporaat of Prem Radhakishun?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie ik het liefst nooit meer op de tv zou zien, toch? Jandino. Al is Prem ook verskrikkelijk.

Moet zwarte Piet zwart blijven?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel als hij een Nederlands paspoort heeft, anders oprotten naar z'n eigen kinderfeest

Is blanke vla racistisch?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Alles afschaffen dan maar?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Alles direct op de trein naar het oosten.

Of is dat ook racistisch?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja wel vanuit Tilburg

Kwaliteit of Kwantiteit?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een behoorlijk onzinnige vraag zonder context.

Liever flink dronken of flink begaaid op een feestje?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van beide wordt mijn moeder niet blij op de verjaardag.

Vind jij begaaid ook een idiote nieuwe woordtrend?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 16:03 
 
Hardtraxxer

Ja, omdat woorden zo hun betekenis verliezen en het zo dus moeilijker wordt om je uit te drukken in woorden.

Wat vind je van straattaal?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet nodig en overbodig!

Mooiste dialect?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nedersaksisch (Stiekem een taal :P )

Zelfde?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Nedersaksisch


Zelfde
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meningen zijn er over verdeeld of het een taal of een dialect is, maar schots. (Kennelijk taal, maar geniaal)

Wat vind je er van dat het nu om 17:00 al onderhand donker is?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

K.U.T. Tijd om de kerstboom op te tuigen.

Doe je aan sport? Zo ja, welke?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voetbal, morgen hopelijk periodekampioen worden :cool:

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^ succes!

Ik doe aan powerlifting. Sta over drie weekjes op het EK :)

Wat is jouw favoriete sport van de Olympische Winterspelen? En van de Zomerspelen?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2019 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shorttrack wegens Nederlands succes. BMX voor de zomerspelen, kort en krachtig.

Wat vond je vroeger het leukste spelletje tijdens gym of op de speelplaats. (Sportmeester modus staat nog aan)
Vorige  1 ... 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic