Gelijk
Zelfde
Zelfde
Ik luisterde in 2002 technisch gezien voor het eerst, maar actief luisteren 2007.wrote:Rond 2006/2007 ong volgens mij, weet t niet helemaal precies.
Zelfde
Qlimax, hoe is dat nog een kwestie voor een vraagwrote:Ik luister voor het eerste in 2006 hardstyle![]()
Qlimax of Hardbass?
Zo slecht is Hard Bass toch nou ook weer niet, levert vaak mooie nieuwe collabs op en heeft bijgedragen aan het succes van B-Freqz (een van mijn persoonlijke favorietenwrote:Qlimax, hoe is dat nog een kwestie voor een vraagwrote:Ik luister voor het eerste in 2006 hardstyle![]()
Qlimax of Hardbass?. Wil je een feest met een meesterlijke show en een goed thema waarbij de artiesten hun nieuwste platen laten horen en altijd een van hun beste setjes neerzetten of een feest met een B line-up, een nietszeggende show en thema en alleen hitjes en gehaast mixwerk omdat iedereen daar voor zichzelf staat in die teams.
Defqon.1 of Qlimax.
Losse dag Intents, weekend Defqon.wrote: Intents of Defqon?
Neusschotjes zijn een mythe opgelegd door de overheid zodat je niet gaat snuiven.wrote:O, kak. Intussen waren er al weer meerdere posts.
Deze ging nog over Qlimax vs defqon: Defqon boven alles. Sowieso zal een festival het vaak winnen van een indoor. Maar dat antwoord blijft dan ook staan voor Intents vs Defqon.
Heb je je neustussenschotje nog?
Vond Hardbass altijd juist heel vermakelijk en vernieuwend met de combinaties inderdaad!wrote:Qlimax, hoe is dat nog een kwestie voor een vraagwrote:Ik luister voor het eerste in 2006 hardstyle![]()
Qlimax of Hardbass?. Wil je een feest met een meesterlijke show en een goed thema waarbij de artiesten hun nieuwste platen laten horen en altijd een van hun beste setjes neerzetten of een feest met een B line-up, een nietszeggende show en thema en alleen hitjes en gehaast mixwerk omdat iedereen daar voor zichzelf staat in die teams.
corneelwrwrote:1002.
Met welk hardtraxx lid denk je het meest op één lijn te zitten op gebied van smaak binnen hardstyle?
Heh grappig, dacht precies hetzelfde over jouwrote:Nog niet echt iemand tegengekomen die echt supervaak dezelfde smaak/mening heeft maar als ik toch zou moeten kiezen komt hij toch wel redelijk vaak overeen met die van MYTZE.