Eén keer die 94 trappen oplopen om me er vervolgens af te mieteren
Alltime favoriete hardstyle plaat? (kies er 1)
Alltime favoriete hardstyle plaat? (kies er 1)
Zijn voor mij maar een paar genres die daar onder vallen en dat zijn Reggaeton, Mumble Rap, Minimal, Black metal/Grindcore, het Gros van Nederhop en het overgrote deel van Pop. Voor de rest kan ik eigenlijk in alle genres wel dingen vinden die ik vet vindt/vind het niet erg om te luisteren. Rest van de dingen als Speedcore vallen imo niet onder muziek.wrote:Vazard - Zimmersion
Welke muziek genre vind je super kut?
Gitaar en Drums beiden zo'n 8 a 9 jaar gedaan.wrote:Ik denk bubbling, alle soorten rock en een aantal nederhop artiesten.
Welk muziek instrument kan je bespelen?
Voor mij Christopher Nolan. Als hij een nieuwe film uit brengt is het een zekerheidje dat ik hem ga bekijken.wrote:Lord of the Rings![]()
Favoriete film regisseur?
Voor mij Christopher Nolan. Als hij een nieuwe film uit brengt is het een zekerheidje dat ik hem ga bekijken.wrote:Ook Christopher Nolan of Quintin Tarantino
Zelfde
Waarschijnlijk m'n tattoowrote:Een huis gekocht in mijn eentje en deze helemaal zelf (met wat hulp van vrienden en familie) verbouwd. Enkel het dak laten isoleren door een bedrijf wat dit goed en snel kan om lekken e.d. te voorkomen![]()
Wat of waar heb je het langst over getwijfeld om het vervolgens toch te doen?