Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
20 xd. Vanaf januari onbeperkt internet bij tele2 :yay:

Wat zouden we moeten zonder internet?


Fysiek socializen
Geen tweede leven leiden (digitaal leven)
Andere vorm van communicatie
Winkel branch sterker dan ooit maken
Meer buiten huis leven
Betere persoonlijke ontwikkeling

Kan nog wel ff doorgaan.

Hoe denk jij dat een wereld zonder internet eruit zou zien?
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou veel meer gaan lezen, socializen en bewegen xd
maar over het algemeen erg moeilijk, we zijn tegenwoordig zo afhankelijk en gewend aan internet. Duizenden bedrijven zullen dan het loodje leggen denk ik. Met alle gevolgen van dien.

interessante vraag dus zelfde.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 15:17 
 
Hardtraxx Elite

klapstoel schreef:
Ik zou veel meer gaan lezen, socializen en bewegen xd
maar over het algemeen erg moeilijk, we zijn tegenwoordig zo afhankelijk en gewend aan internet. Duizenden bedrijven zullen dan het loodje leggen denk ik. Met alle gevolgen van dien.

interessante vraag dus zelfde.


Aan de ene kant zou ik heel wat sociale contacten moeilijker kunnen onderhouden. Ik heb heel veel vrienden en vriendinnen die ongeveer 1 tot 2 uur weg wonen. Maar denk dat we er allemaal een stukje beter zouden worden uiteindelijk als het om het psychologische aspect gaat: denk aan beeldvorming voor kinderen/jongeren via Instagram en Facebook: op zo'n leeftijd ben je erg beïnvloedbaar en vergelijk je jezelf daardoor teveel met anderen. Informatie zou wel minder toegankelijk zijn dus waarschijnlijk zouden er meer boeken verkocht worden, bibliotheken kunnen blijven bestaan. Discussies zouden niet zoooo makkelijk vergroot worden. Denk bijvoorbeeld aan de zwarte pieten discussie. Vooral het verkrijgen van informatie zou helemaal anders in elkaar zitten en dat brengt natuurlijk heel wat gevolgen met zich mee.. :yes: Zo kan ik nog wel ff doorgaan haha.

Zelfde vraag..
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Internet, met name social media, heeft zijn voor en nadelen. Het onderhouden van contact is ontzettend makkelijk. Alles in het leven word je zo makkelijk gemaakt door het internet. Maar zoals hierboven wordt gezegd vooral voor pubers is het gewoon gevaarlijk. Pesten gebeurt niet meer alleen op school maar ook als het kind thuis is, ontkomt ze/hij er niet meer aan. Ook heb ik het gevoel dat het de polarisering versterkt. Iedereen moet maar een mening hebben over iets. Je bent tegen of voor zwarte piet. Hoor bijna niemand die neutraal is of beide kanten wel kan begrijpen. Ik persoonlijk kan me een leven zonder internet echt niet voorstellen. Kan hier nog een heel verslag over schrijven, interessant onderwerp.

zelfde
Bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik een abonnement op de playboy zou nemen.

Ga jij je jeugddromen najagen?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt een jeugddroom maar ik wil ooit eens net zoveel bier op een avond kunnen drinken als Pommer.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had als kind zijnde eigenlijk geen grote toekomstdromen.

Bij welke bank zit jij?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rabo

Wiens schuld is het?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank je voor de inkopper. Plaats gelijk even een nieuwe vraag.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maastricht (ja dat weet ik want geef maatschappijleer)

Noem nog een nutteloos feitje?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vandaag is de laatste dinsdag van de week

Wat zou Degos zijn zonder bier?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Vandaag is de laatste dinsdag van de week

Wat zou Degos zijn zonder bier?


Nuchter

Speciaalbier of Pilsner
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 13:14 
 
Hardtraxxer

Pinsir,

Bijna weekend?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Nog zuipen dit weekend?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Zou je liever een reus of een dwerg zijn?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

reus

zelfde
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee

Liever een spamhoer of iemand die geforceerd positief is?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spamhoer

Iemand die altijd positief is of iemand die altijd negatief is?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Spamhoer

Iemand die altijd positief is of iemand die altijd negatief is?


Vul zelf maar in

Wat vind je van de hardtraxx awards?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks eigenlijk. Grappig om 1x per jaar in te vullen en thats it.

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grappig om te lezen maar is zo vergeten.
Zou leuk zijn om om een titel in je naam te krijgen ipv hardtraxxer, veteraan of elite
Tot het eind van het jaar rondlopen met mr. annoying of member of the year

Goed idee?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Grappig om te lezen maar is zo vergeten.
Zou leuk zijn om om een titel in je naam te krijgen ipv hardtraxxer, veteraan of elite
Tot het eind van het jaar rondlopen met mr. annoying of member of the year

Goed idee?


Ik hou liever mijn kraak piep.
Maar verder wel een geinig idee.

Jij?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens.

Mods?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan heb ik heel 2018 "mr. annoying" onder mijn naam staan :(

Wel een leuk idee opzich :thumbsup:

Edit: Mods slapen

Liever de hele winter in een T-shirt met korte mouwen moet lopen, of met lange mouwen in de zomer?
Vorige  1 ... 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic