Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876 ... 1304  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Music Made Addict. Rond die periode met hardstyle in aanraking gekomen, dus toch wel een kenmerkend nummer.

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Music Made Addict. Rond die periode met hardstyle in aanraking gekomen, dus toch wel een kenmerkend nummer.

zelfde


Denk living for the moment. Eigenlijk 'oudere' platen met die dikke melo's. Wat klapstoel zegt sluit ik me bij aan

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophecy. Het eerste Hardstyle nummer dat ik hoorde, heb m inmiddels al wel honderden keren geluisterd en ben er nog steeds dol op. Geweldige sfeer, kicks, drive alles.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 11:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik naar het totaalplaatje kijk qua sfeer, nostalgie, melodie, losgaan gehalte en gewoon de sounds in de plaat zelf kies ik toch voor The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut).

Grappig trouwens dat bovenstaande reacties mbt kennismaking met hardstyle niet jumpstyle en/of hardcore benoemen waarna hardstyle volgde. Dat was voor mij en velen in mijn omgeving wel het geval namelijk.

Nogmaals die vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 11:27 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Als ik naar het totaalplaatje kijk qua sfeer, nostalgie, melodie, losgaan gehalte en gewoon de sounds in de plaat zelf kies ik toch voor The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut).

Grappig trouwens dat bovenstaande reacties mbt kennismaking met hardstyle niet jumpstyle en/of hardcore benoemen waarna hardstyle volgde. Dat was voor mij en velen in mijn omgeving wel het geval namelijk.

Nogmaals die vraag.


Haha dat had ik toevallig eerst als antwoord, maar dacht nahhh te langdradig. Inderdaad op de soos hardcore/jumpstyle, later tekstyle en toen hardstyle..

Ik denk dat mijn favoriete nummer toch wel Zimmersion is. :whistle:

Zelfde vraag nogmaals..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit gaat om hoe ik in aanraking kwam met hardstyle dan:

Begon eigenlijk met hardcore. Weet niet hoe ik ze tegenkwam, waarschijnlijk door vriendjes op de basisschool of zo. Zo van: "Haha dit is echt grappig moet je luisteren" en dan waren het voornamelijk nummers van Angerfist of Promo. The Bad Guy heeft een speciaal plekje in mijn hart.

Hierna kwam jumpstyle eigenlijk, dat vond ik wat toffer omdat het meer melodie had. Door die hype ben ik filmpjes gaan opzoeken op YouTube en kwam eigenlijk zo achter platen van Headhunterz en Showtek. Ik was meteen verkocht. Ben in 2009 pas echt wat meer gaan luisteren, vooral na dat het toenmalige vriendje van mijn zus een dvd van Qlimax 2009 had gebrand. Heb er met open mond naar zitten kijken haha. Dus dat een beetje.

Zelfde vraag weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, zo'n lastige vraag dit. Ook wel Angel (Hardstyle Masterz Cut) vanwege inderdaad de hele beleving van de track en dat deze ook hier in de buurt gedraaid werd (bijvoorbeeld toen ik nog als broekie tijdens carnaval achter de bar aan het werk was, geweldig vond ik het). Scar ur Face is er ook een, aangezien deze voorkwam in de set die ik aan het begin helemaal dood heb gedraaid. Estaloca/Silver Bullet vanwege de nostalgie, op school doorsturen met infrarood/bluetooth en het helemaal prachtig vinden met je klasgenootjes. Music Made Addict, aangezien dit de soundtrack van het beste album (vond ik op dat moment) was die ik ook kapot draaide. Ik kan nog wel even doorgaan, onmogelijk dit xd

Zelfde onmogelijke vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooit in 2008/2009 begonnen met Trackmania spelen. Speelde op een server waar ook muziek werd gedraaid. Kwam toen in aanraking met rock civilization, speakafreak, en pleasure :)

zelfde weer

Edit: zag helemaal niet wat de vraag was, maar dan nog zijn mijn all time platen boven genoemde
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Door Living For The Moment ben ik hardstyle gaan luisteren, dus dat is zeker 1 van mijn favoriete plaatjes.

Liever een hele gave set (een hele dikke tracklist) die word gespeeld van intro naar outro, of gewoon een normale set waar de mix vaardigheden om te smullen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Door Living For The Moment ben ik hardstyle gaan luisteren, dus dat is zeker 1 van mijn favoriete plaatjes.

Liever een hele gave set (een hele dikke tracklist) die word gespeeld van intro naar outro, of gewoon een normale set waar de mix vaardigheden om te smullen zijn?


eerste.

zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EDIT: niet gezien dat de vraag veranderd was, op antwoorden geklikt zonder naar de volgende pagina te gaan :$ aangezien ik al heel die tekst had getypt laat ik hem gewoon staan

Antwoord nieuwe vraag: Liever een normale set met vet mixwerk. Dit kom je amper tegen en zou zelfs een saaiere set list interessant maken. Bij een vette set met hele tijd van intro naar outro sta je meer dan de helft van de tijd wat saai rond te kijken omdat er niets gebeurd.

Antwoord oude vraag:

Regelmatig met Jump/hardcore in aanraking gekomen als Belg zijnde rond de periode 2006-2007. Hier en daar zat er vast wel een hardstyle plaatje tussen zonder het te beseffen.

Echt dieper in de muziek gaan graven nadat ik bij een kameraad thuis was die de Bassleader 2008 cd
(tracklist :loving: ) had gehuurd in de lokale videotheek. De CD gekopieerd en mee naar huis genomen. Onnoemelijk vaak zowel de jump, hardstyle als hardcore compilatie geluisterd. Naarmate de maanden vorderde zette ik steeds vaker de hardstyle nummers op en was ik ook individuele nummers aan het downloaden via Limewire.

Nu, 9.5 jaar later, nog steeds verliefd op deze geweldige muziekstijl (L)


Zelfde vraag als kegel/pim
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 00:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zelfde antwoord als jij, maar dan moet het wel ook een beetje leuke tracklist zijn. Als de dj Lose My Mind en YoS fantastisch gaat mixen kies ik toch voor optie 1.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hecht weinig waarde aan mixwerk, heb liever een dikke tracklist.

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 04:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hecht weinig waarde aan mixwerk, heb liever een dikke tracklist.

zelfde


Na een paar uur later ga ik voor dik mixwerk.

Beste playstation 2 spel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFA Street (1)

Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 10:12 
 
Hardtraxxer

GTA San Andreas ofcourse

Morgen ook naar Reactivate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 10:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uiteraard

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 10:20 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Uiteraard

Jij?


Yes! :love:

Set van het jaar volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Pommer schreef:
Uiteraard

Jij?


Yes! :love:

Set van het jaar volgens jou?


Randomer @ Intercell Perc Trax of Promo @ Thunderdome 25 Years

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched op Loudfest denk ik!

Jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard & Delete Vs. Main Concern op Fatality. Dit jaar eens proberen wat meer onbekendere artiesten mee te pakken/artiesten die gevarieerde setjes neer zetten.

Jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Phuture Noize @Rebirth of Clockartz @ Loudness. Lastige keus

Jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dee-Block & S-te-pack vs Avio (Intents 2010)

Mooiste vrouw op aarde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dee-Block & S-te-pack vs Avio (Intents 2010)

Mooiste vrouw op aarde?

Is toch niet dit jaar!

En Mandy

Zelfde vraag (mooiste vrouw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mandy

Zelfde vraag
Vorige  1 ... 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876 ... 1304  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic