Music Made Addict. Rond die periode met hardstyle in aanraking gekomen, dus toch wel een kenmerkend nummer.
zelfde
zelfde
Denk living for the moment. Eigenlijk 'oudere' platen met die dikke melo's. Wat klapstoel zegt sluit ik me bij aanwrote:Music Made Addict. Rond die periode met hardstyle in aanraking gekomen, dus toch wel een kenmerkend nummer.
zelfde
Haha dat had ik toevallig eerst als antwoord, maar dacht nahhh te langdradig. Inderdaad op de soos hardcore/jumpstyle, later tekstyle en toen hardstyle..wrote:Als ik naar het totaalplaatje kijk qua sfeer, nostalgie, melodie, losgaan gehalte en gewoon de sounds in de plaat zelf kies ik toch voor The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut).
Grappig trouwens dat bovenstaande reacties mbt kennismaking met hardstyle niet jumpstyle en/of hardcore benoemen waarna hardstyle volgde. Dat was voor mij en velen in mijn omgeving wel het geval namelijk.
Nogmaals die vraag.
eerste.wrote:Door Living For The Moment ben ik hardstyle gaan luisteren, dus dat is zeker 1 van mijn favoriete plaatjes.
Liever een hele gave set (een hele dikke tracklist) die word gespeeld van intro naar outro, of gewoon een normale set waar de mix vaardigheden om te smullen zijn?
Na een paar uur later ga ik voor dik mixwerk.wrote:Hecht weinig waarde aan mixwerk, heb liever een dikke tracklist.
zelfde
Yes!wrote:Uiteraard
Jij?
Randomer @ Intercell Perc Trax of Promo @ Thunderdome 25 Yearswrote:Yes!wrote:Uiteraard
Jij?![]()
Set van het jaar volgens jou?
Is toch niet dit jaar!wrote:Dee-Block & S-te-pack vs Avio (Intents 2010)
Mooiste vrouw op aarde?